استند ال بنر

استند (Stand)

در صنعت چاپ و تبلیغات و نمایشگاه، استند به معنی سازه هایی است که متریال و تبلیغات چاپی شما روی آن نصب و به مخاطب نمایش داده می شود.

 

انواع استند ها

  • استندهای نمایشگاهی
  • استندهای فروشگاهی
  • استندهای تبلیغاتی

 

استند ال

این نوع استند ها جزو استندهای تبلیغاتی هستند و شباهت زیادی به استند بنر یا تلسکوپی دارد و تقریبا ساختاری مشابه، متریالی مشابه و وزن مشابهی دارد. تفاوت استند ال با استند بنر یا استند ایکس این است که در استند بنر متریال چاپی کاملا صاف روی زمین قرار نمی گیرد و کمی با زاویه است تا تعادل داشته باشد ولی در استند ال متریال چاپ مانند رول آپ به صورت کاملا عمودی و صاف قرار می گیرد، این سازه مناسب کسانی است که کاملا عمودی بودن سازه برایشان اهمیت دارد و همچنین قیمت سازه را هم در اولویت قرار می دهند.

 

کاربرد استند ها در تبلیغات

هدف از تبلیغات افزایش فروش، برند سازی و آگاهی مردم از محصول و خدمات شما است و مهم ترین فاکتور در تبلیغات بازدهی آن است. اینکه نسبت هزینه و بازدهی تبلیغات منطقی باشد برای همه ما در اولویت است. برای افزایش بازدهی تبلیغات موارد زیادی است که باید رعایت کرد. از زمان تبلیغات، طراحی تبلیغات، استراتژی تبلیغات و … تا نحوه ارائه تبلیغات محیطی. استند های تبلیغاتی دقیقا در این مرحله اهمیت پیدا می کند که تبلیغات چاپ شده شما باید به نحوی در معرض دید افراد قرار بگیرد که هم ظاهری شیک داشته باشید هم توجه افراد را به خود جلب کند هم کلاس کاری برند شما را حفظ کند. پس بایستی در انتخاب و استفاده از استندهای مناسب برای تبلیغات خود خیلی دقت کنید.

 

نکات مهمی که قبل از خرید استندها باید به آنها توجه شود

با توجه به این که استندهای نمایشگاهی انواع مختلفی دارند افراد باید قبل از خرید آنها به نکات مهی توجه کنند؛ زیرا هر کدام از استندها کاربرد خاصی دارند و توجه به این نکات باعث می‌شود که افراد استندی متناسب با نیاز خود خریداری کنند. از جمله این نکات می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • استندها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شوند به همین دلیل باید با توجه به محل قرارگیری آنها، سایز مناسب خریداری کنید.
  • با توجه به انیمه ماندگاری و دوام استندها متفاوت است، در نتیجه باید به این نکته توجه کنید که برای چه مدت می‌خواهید از آنها استفاده کنید. سپس متناسب با نیاز خود بهترین استند را خریداری کنید.
  • برخی از استندها قابل حمل هستند و به راحتی جابه‌جا می‌شوند. در صورتی که برخی دیگر به دلیل وزن زیاد به‌سختی جابه‌جا می‌شوند و بیشتر به صورت ثابت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

خرید انواعاستند ها، در ابعاد و اندازه های مختلف، با توجه به اطلاعات و جزئیات ارائه شده برای هر محصول دربازار چاپ ایرانبر اساس بودجه ای که دارید، امکان پذیر است. شما می‌توانید با ورود به صفحه‌ی اختصاصی هر محصول، از مشخصات فنی و جزئیات قیمت استندها اطلاع بیابید.

در صورت عدم وجود کالای مورد نظر خود در لیست، میتوانید با پشتیبانیبازار چاپ ایرانتماس بگیرید.