محصولات - دستگاه ضبط مکالمات سانترال

دستگاه ضبط مکالمات سانترال در بسیاری از سازمانها و ادارات، به هدف برقراری ارتباط بهتر با مشتریان و افزایش بازدهی فروش کاربرد زیادی دارد. این دستگاهها برای بایگانی کردن مکالمات فروش، مدیریت پیشنهادات و انتقادات مشتریان، دسترسی آسان جهت بازبینی اطلاعات مشتری و ... بسیار پربازده است.
هیچ محصولی وجود ندارد.

ضبط مکالمات در سانترال:

یکی از نیاز های بسیار ضروری در اداره ها و سازمان ها، برخورداری از شبکه ارتباطات بسیار قوی و قدرتمند است. این که بتوان یک شبکه ارتباطی خوب با کارمندان یک سازمان و یا یک ارتباط خوب بین کارمندان و مشتریان داشت از مزیت بسیار مهم شبکه ارتباطی به حساب می‌ آید. مجموعه شبکه های سانترال همه این امکانات را در اختیار شما قرار می‌ دهند. همچنین به شما این امکان را می دهند که تمامی مکالمات را ضبط کنید. ضبط صدا بدون شک برای شما مزیت زیادی در داخل سازمان و یا اداره خواهد داشت.

در  بسیاری از سازمان ها هدف از برقراری ارتباط به فروش رساندن محصولات می‌ باشد. در چنین مواردی برای این که بتوان یک ارتباط خوب داشت و میزان بازدهی را بالا برد، بهتر است تا مکالمات بین پرسنل و مشتری ضبط شود. تا در صورت نیاز برای ارسال سفارش این مکالمات را بازبینی کرد . از این روش‌ بیشتر در سازمان ها و ادارات بزرگ استفاده می کنند.

 دستگاه ضبط صدا در انواع مختلف ارائه می شود که می توان به نوع آنالوگ و دیجیتال آن اشاره کرد. که هر کدام از این دستگاه‌ ها بر اساس نیاز سازمان ها انتخاب می شود. در دستگاه آنالوگ طرز استفاده به این صورت است که خط تلفن و دستگاه ضبط به صورت موازی قرار می گیرند یعنی خط تلفن در ابتدا به دستگاه ضبط وصل شده سپس به تلفن متصل می شود. ولی در سیستم دیجیتال دو عدد پورت وجود دارد که یکی برای تماس های ورودی می باشد که آنرا به دستگاه انتقال می دهد و دیگری تماس را به تلفن سانترال وصل می کند. سیستم ضبط صدا می تواند به صورت همزمان چندین خط تلفن را ضبط کند.

 

مزایای ضبط مکالمات سانترال: 

ضبط صدا توسط این دستگاه ها مزایای خیلی زیادی در سازمان ها دارند. ولی در حالت کلی می توان گفت که: 

  • وقتی مشتری سفارشاتی را ثبت می کند در صورت نیاز به آدرس مشتری، شماره تلفن مشتری و یا سفارشات می توان این مکالمات را بازبینی کرد .
  • بررسی مکالمات تیم فروش با مشتری و در صورت نیاز آموزش دادن تیم فروش برای پاسخ گویی بهتر به مشتری.
  • مهم ترین قسمت ضبط قسمت انتقادات می باشد. زیرا وقتی مشتری انتقاد و یا شکایاتی داشته باشد می توان از طریق مکالمه ضبط شده به این انتقاد و شکایت رسیدگی کرد.
  • بایگانی کردن مکالمه های تیم فروش و در صورت لزوم بازبینی این مکالمات.
  • بالا بردن کیفیت و هم چنین میزان بهره وری نیروی های انسانی در سازمان.
  • مدیریت و کنترل کردن تماس ها و مکالمات غیر  ضروری در داخل سازمان.
  • مدیریت بهتر سازمان و ادارات توسط مدیران ارشد.

 

دستگاه ضبط مکالمات پاناسونیک:

سیستم ضبط صدا در مدل‌ ها و برند های مختلفی ارائه می شود. یکی از بهترین برند ها پاناسونیک است. چون هم کیفیت خوبی دارد و هم قیمت مناسب دارد . نحوه استفاده از این دستگاه ها در هر کدام از ادارات متفاوت می باشد و بر اساس نیاز آن اداره این سیستم ضبط صدا برنامه ریزی می شود . مثلا می‌ توان گفت که بر اساس ارتباط بین مدیران ارشد و مدیران میانی، تعداد دریافت تماس های آن سازمان و....تنظیم می شود .

همچنین از عمده علت هایی که باعث شده تا از دستگاه ضبط سانترال پاناسونیک استفاده گردد، این است که وقتی در نصب کردن دستگاه ضبط کننده به مشکل برخورد کردین می توان از قسمت پشتیبانی کمک گرفت و مشکل موجود را رفع کرد. و یا اگر در خرید دستگاه هر گونه سوالی داشته باشید می توانید از پشتیبانی که ۲۴ ساعته خدمات ارائه می دهند راهنمایی دریافت کنید.

 

خرید دستگاه ضبط مکالمات سانترال:

خرید دستگاه ضبط سانترال، با توجه به اطلاعات و جزئیات ارائه شده برای هر محصول در بازار چاپ ایران بر اساس بودجه ای که دارید، امکان پذیر است. شما می‌توانید با ورود به صفحه‌ی اختصاصی هر محصول می‌توانید از مشخصات فنی و جزئیات فروش محصولات اطلاع بیابید.

در صورت عدم وجود کالای مورد نظر خود در لیست، میتوانید با پشتیبانی بازار چاپ ایران تماس بگیرید.