تونر کارتریج فتوکپی رنگی


شما در فروشگاه بازار چاپ ایران برای خرید تونر کارتریج فتوکپی رنگی جستجو کرده اید
تونر کارتریج فتوکپی رنگی در حال حاضر فاقد محصول می باشد
تونر کارتریج فتوکپی رنگی در حال حاضر تامین کننده ای ندارد.
در صورتی که فروشنده تونر کارتریج فتوکپی رنگی هستید، می توانید از طریق فرم درخواست فروشندگی اقدام به فروش تونر کارتریج فتوکپی رنگی در فروشگاه بازار چاپ ایران کنید.
اگر به دنبال خرید تونر کارتریج فتوکپی رنگی از فروشگاه بازار چاپ ایران هستید می توانید از بخش تماس با ما با همکاران ما تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت تونر کارتریج فتوکپی رنگی برای شما تامین شود.

تونر کارتریج کپی رنگی

تونر کارتریج فتوکپی رنگی، منبع تمین رنگدستگاههای فتوکپی رنگیاست و معمولا در ست چهارتایی از رنگ های آبی، قرمز، زرد و مشکی(cmyk) عرضه می شود که رنگ های اصلی و مورد نیاز برای انجام چاپ می باشد. 
رنگهای تونر کارتریج ها:
آبی cyan
قرمز magenta
زرد yellow
سیاه Black

از ترکیب این چهار رنگ طیف بسیار وسیعی از رنگها ایجاد میشود.

از برندهای مطرحتونر کارتریج فتوکپی رنگیمیتوان کونیکا، کانن، توشیبا و زیراکس و ... را نام برد.


مزایای استفاده از کارتریج تونر فتوکپی رنگی

  • سرعت چاپ را بالا می‌برد.
  • اگر حجم چاپ بالایی دارید خرید و استفاده از کارتریج برایتان مناسب است.
تونر کارتریج فتوکپی رنگی

 


تشخیص نوع تونر کارتریج رنگی

بهترین روش برای تشخیص نوع تونر کارتریج رنگی اورجینال و طرح، کیفیت چاپ میباشد. هرچقدر کیفیتچاپ و بسته بندیبهتر باشد، ترکیب رنگ فوق العاده ای نیز خواهید دید. 
همچنین به هولوگرام چسبیده به بسته بندی کارتریج توجه کنید.هولوگرامکارتریج‌های اورجینال معمولا برجسته و بدون غلط چاپی و ... هستند.

بازده هر رنگ کارتریج کپی رنگی

به طور کلی تعداد چاپ هر کارتریج بسته مدل کارتریج، وزن تونر داخل کارتریج، نوع کپی این عدد متغیر خواهد بود.

تعویض تونر کارتریج فتوکپی رنگی

بهترین زمان تعویض قبل از اتمام کامل تونر می باشد. هرموقع کمرنگ شدن کیفیت چاپ را دیدید اقدام به خرید کنید. در دستگاه‌های کپی رنگی جدید، معمولا هنگام اتمام تونر کارتریج، با اخطار چراغ های علائم روشن میشود یا در صفحه نمایش خطای اتمام نمایش داده می شود.
معمولا تعویض تونر دستگاه کپی کار سختی نیست.

  • ابتدا کارتریج تونر قدیمی را از دستگاه کپی خارج کنید و اگر کثیفی در آن اطراف بود تمیز کنید و سپس کارتریج جدید را از جعبه خارج کنید.( اصلا تونر را قبل از این‌که آماده نصب شود از بسته‌بندی خارج نکنید.)
  • کارتریج تونر رنگی را قبل از استفاده را به‌آرامی و به‌صورت افقی تکان دهید تا پودر تونر در کارتریج پخش شود.
  • کارتریج تونر را در یک محیط مناسب و در دمای اتاق نگه‌ داری کنید.
  • توصیه می شود کارتریج های تونر را به‌صورت افقی نگهداری کنید.
  • چیپست کارتریج ها را اصلا لمس نکنید. این تراشه بسیار حساس است و باعث می شود کارتریج با دستگاه کپی شما ارتباط برقرار کند.

 

تونر کارتریج فتوکپی رنگی

 

طول عمر کارتریج تونر رنگی چقدر است ؟

کارتریج‌های تونر رنگی، طول عمر بالایی دارند. البته برای کاربری بهتر لازم است به تاریخ انقضا و مدت زمان استفاده از آن دقت شود. اگر برای مدت زیادی قرار نیست از کارتریج ها استفاده کنید آنها را در محیطی خشک و دور از نور نگهداری کنید.

خرید تونر کارتریج کپی رنگی

خرید کارتریج‌ها باید به صورتی باشد که مدل انتخابی ما متناسب با نوع دستگاه ما باشد، به همین دلیل است که فقط با کارتریج سازگار، دستگاه کپی شما کار خواهد کرد و کیفیت مطلوبی از چاپ را به نمایش خواهد گذاشت
خرید تونر کارتریج فتوکپی رنگیاورجینال بهترین پیشنهاد برای استفاده در دستگاه شما میباشد. ممکن است مقایسه قیمت کارتریج های اورجینال و طرح تفاوت زیادی داشته باشد اما باید تاثیر آنها روی دستگاه کپی تان را در نظر داشته باشید. با این حال این کارتریج‌های طرح درجه یکی نیز وجود دارد که تا حدود بالایی کیفیتی شبیه به مدل اورجینال دارند. استفاده از کارتریج‌های طرح مقرون به صرفه میباشد. 
از فروشگاه اینترنتی بازار چاپ ایران می توانید این محصولات را خریداری کنید.

خرید اینترنتی تونر کارتریج فتوکپی رنگی

خرید اینترنتی تونر کارتریج فتوکپی رنگیدر بازار چاپ ایران، با توجه به اطلاعات و جزئیات ارائه شده برای هر محصول و همچنین مشاهده قیمتها بر اساس بودجه ای که دارید امکانپذیر است.

در صورت عدم وجود کالای مورد نظر خود در لیست، میتوانید با پشتیبانیبازار چاپ ایرانتماس بگیرید.