فروش پرینتر لیزری کانن i-SENSYS MF216N

کد آگهی: 9668
  1. شهرشهر:اصفهان
  2. نوع آگهی:خرید فروش
  3. دسته بندی:دستگاه پرینتر لیزری سیاه سفید
  4. برند:کنون
نوع:فروشی

پرینتر «i-SENSYS MF216n» طراحی شده توسط شرکت ژاپنی «Canon» با قابلیت‌های شبکه و ویژگی‌های خاصی که دارد کارایی شما را در محیط کار و ... افزایش می‌دهد و می‌تواند  در محیط کاری شما به اشتراک گذاشته شود. کنترل پنل قابل‌تنظیم، استفاده از دستگاه را آسان تر هم می‌کند.
اتصال شبکه‌ی «Ethernet» کارایی دستگاه را به‌آسانی در شبکه به اشتراک می‌گذارد. با تکنولوژی «Quick First Print Out Time» لازم نیست از حالت «Sleep Mode» تا چاپ اولین برگه منتظر بمانید
این پرینتر زیبا و سریع و چندکاره‌ی لیزری، عملیات پرینت، کپی، اسکن و فکس را در بدنه‌ای کوچک و کم‌حجم انجام می‌دهد. 

سینی کاغذ اصلی با ظرفیت 250 برگ و سینی ADF با ظرفیت 35 برگ، اسکن و چاپ در تعداد بالا را به‌ خوبی و با سرعت انجام می‌دهند.

 پرینتر لیزری چندکاره‌ی MF216n رابط کاربری آسانی دارد و کنترل‌ پنل قابل‌ تنظیم آن با صفحه نمایش بزرگ لمسی خود اطلاعات موردنیاز را در یک نگاه به کاربر ارائه می کند.

ترکیب وضوح 600 × 600 پیکسل و تونر «EF» متونی واضح و تصاویری شفاف را سبب میشود. اسکن رنگی تا وضوح 9600 × 9600 پیکسل که بهینه شده به صورت دیجیتال است ، تمامی جزئیات را اسکن می‌کند و با استفاده از اسکن تحت‌ شبکه می‌توانید فایل‌های اسکن‌ شده را به همه‌ی کامپیوترهای موجود در شبکه به راحتی ارسال کنید.

این پرینتر به مدت 2 ماه کارکرده است و کاملا سالم و همچنین بدون کوچکترین ایراد می باشد .

توجه کنید که قیمت این دستگاه در دی جی کالا 4.690.000 تومان می باشد.
 

فروش پرینتر لیزری کانن i-SENSYS MF216N