دستگاه حکاکی بدون پمپ باد و نقطه زن

کد آگهی: 9701
  1. شهرشهر:تهران
  2. نوع آگهی:کسب و کار
  3. دسته بندی:خدمات برش لیزری و حکاکی
  4. برند:

این دستگاه روی کلیه فلزها بدون محدودیت ابعادی و بدون محدودیت سختی ، چاپ و حکاکی می نماید و گزینه ی مناسبی از لحاظ سرعت و هم از لحاظ قیمت و کارایی برای شما دارد . 

ارزان و پیشرفته ترین دستگاه حکاکی که تا امروز با آن آشنا شده اید توسط گروه مهندسین ابزار تجارت ساخته شده است .  این دستگاه علی رغم قیمت بسیار پایین کارایی بسیار بالا به نسبت تمام دستگاه های حکاکی از جمله :  دستگاه حکاکی ضربه ای ،دستگاه حکاکی لیزر، دستگاه حکاکی سی ان سی دارد . این دستگاه هیچ گونه هزینه مصرفی نداشته و بدون نیاز به کامپیوتر، پمپ باد، و بدون کوچکترین سر و صدا و حتی بدون داشتن مهارت کار با نرم افزار و حتی تخصص در این زمینه روی تمام محصولات فلزی خود می توانید هم چاپ هم حکاکی کنید.

دستگاه حکاکی و چاپ روی فلزات دستگاهی ارزان و بسیار مقرون به صرفه است با قدرت حکاکی و چاپ روی انواع فلزات در تیراژ کم و بسیار زیاد.  بدون نیاز به تخصص ،بدون نیاز به کامپیوتر، بدون نیاز به پمپ باد و بدون کوچک ترین سر و صدایی شما می توانید روی کلیه فلزات اعم از استیل ،آهن ، فولاد های خیلی سخت، چدن ، طلا، نقره ، آلومینیوم ، مس ، برنج و انواع مصنوعات فلزی براحتی حکاکی لیزری و حکاکی ضربه ای کنید .

اگر شما تولید کننده هستید یا این که تمایل دارید دستگاهی ارزان قیمت برای چاپ سریال، لوگو ، کد فنی  ، بارکد ،چهره و... با هر فونت و هر شکلی بصورت لیزری روی فلز با کارایی بسیار بالا داشته باشید پیشنهاد ما دستگاه های حکاکی MA 3000 می باشد . 

برای سفارش کالا با شماره 09125430970 به نام مهندس ایمانی تماس گرفته و  به طور مستقیم سفارش کالا را انجام دهید.
 

دستگاه حکاکی بدون پمپ باد و نقطه زن