21:50 - 1399/04/08
آگهی های مرتبط

تونر کونیکا مینولتا را از کجا بخریم؟

خرید تونر کونیکا مینولتا به دلیل ویژگی هایی که دارد و با روش پلیمریزه تولید می شود، انرژی و هزینه های مصرفی را به حداقل می رساند.

تونر کونیکا مینولتا را از کجا بخریم؟

خرید تونر کونیکا مینولتا:

استفاده و خرید تونرکونیکا مینولتاپلیمریزه، باعث چاپ با کیفیت بالا و صرفه جویی در انرژی و هزینه می شود.

تونر کونیکا مینولتا، از طریق واکنش شیمیایی تولید می شود. بر خلاف تونر پودر شده معمولی که با خرد کردن تکه های پلاستیک به ذرات کوچک ساخته می شود، روش پلیمریزه کنترل دقیق ساختار هر ذره تونر را امکان پذیر می کند. این فرایند، امکان تنظیم اندازه و شکل هر ذره را فراهم می کند و خواص مختلفی را به آن منتقل می کند.

تونر پلیمریزه تولید شده توسط کونیکا مینولتا که دربازار چاپ ایرانعرضه می شود محصولی است که ضمن کاهش اثرات مخرب زیست محیطی، یک تصویر با کیفیت بالا را ارائه می دهد. کونیکا مینولتا بطور مداوم در تلاش است تا تونر پلیمری شده خود را به روز کند تا محصولی با کیفیت بالاتر عرضه کند.

لوگوی کونیکا مینولتا
برند کونیکا مینولتا

simitri:

Simitri یک علامت تجاری برای تونر پلیمریزه Konica Minolta است. معنی  اصطلاح "Simitri" از کلمه تقارن به وجود آمده است.

خرید تونرکونیکا مینولتاموجب صرفه جویی در مصرف انرژی و منابع در هنگام استفاده می شود. چطور؟

هنگام چاپ با استفاده از دستگاه های MFP کونیکا و پرینترها، فرایند ذوب و پرس تونر با گرما روی کاغذ، میزان برق مصرفی زیاد است.

اما ذرات تونر پلیمریزه کونیکا مینولتا کوچک و یکنواخت است و گرما را با کارایی بیشتری نسبت به ذرات تونر پودر شده انتقال می دهد. و نقطه کم ذوب آنها نیز بدان معنی است که در فرآیند فیوزینگ، برق کمتری مصرف می شود.

علامت تجاری simitri
simitri toner 

تکنولوژی کونیکا مینولتا در تولید تونر:

کونیکا مینولتابا تلاش برای دستیابی به صرفه جویی بیشتر انرژی از طریق عملکرد دمای ذوب کم، نوع جدیدی از تونر پلیمری- تونر Simitri HD- را تولید کرد. این محصول دارای ساختاری است که از یک لایه بیرونی نازک (رزین سخت) ساخته شده و در اطراف هسته داخلی از رزین نرم تشکیل شده است تا بتواند در دمای پایین تر ذوب شود.

ویژگی های پوسته داخلی و خارجی، قابلیت تحمل دما و مقاومت لازم را برای چاپ با سرعت بالا فراهم می آورد و در بسیاری از  دستگاه های کپی چندکاره کونیکا (MFP) و چاپگرها مورد استفاده قرار می گیرد.

اندازه کوچک ذرات تونر پلیمریزه به کاهش میزان تونر مصرفی هنگام چاپ تصویر نیز کمک می کند. بنابراین محصولات تونر پلیمریزه Konica Minolta نه تنها موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند، بلکه باعث صرفه جویی در منابع نیز می شود.

 

کاهش مصرف منابع نفتی با استفاده مواد مبتنی بر گیاه:

از زمان تولید تونر پلیمریزه شده در سال 2000، تقریباً 9٪ از مواد اولیه استفاده شده برای تهیه تونرهای کونیکا زیست محیطی و گیاهی بوده است.

تولید تونر پودر شده پس از ساخت توده های پلاستیکی مستلزم یک فرآیند برای خرد کردن است و مقدار زیادی انرژی برای پودر شدن مصرف می شود. ذرات به اندازه نامنظم تولید میشوند که نیاز به مرتب سازی دارند و همچنین منجر به بازده تولید کمتر می شود.

اما تونرهای پلیمری، فرآیند تولید نسبتاً ساده ای را با استفاده از سنتز شیمیایی برای ساختن ذرات تونر ایجاد می کنند. این باعث کاهش مصرف انرژی می شود و اندازه ذرات یکنواخت را تضمین می کند که مرتب سازی مورد نیاز را به حداقل می رساند. در مقایسه با روش پودر کردن، این مزایا باعث کاهش تولید CO2 می شود و اثرات محیطی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

 

می توانید تونر کونیکا را از فروشگاه بازار چاپ ایران با خیال راحت و اطمینان از اصالت کالا خریداری کنید.

همچنین می توانید در بخش آگهی نامه بازار چاپ ایران فروشندگان تونر کونیکا را در شهر خود پیدا کنید. اما اکیدا توصیه می شود در صورت خرید تونر از بخش آگهی این وب سایت نسبت به احراز هویت فروشنده تونر کونیکا مینولتا اقدام کنید.

 

لینک های پربازدید:

خرید پرینتر
خرید تونر
خرید جوهر

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد