16:15 - 1399/10/21
آگهی های مرتبط

مقایسه و علل خرابی دستگاه صحافی

دستگاه های پانچ به دو دسته برقی و دستی تقسیم می شوند نوع دستی ان معمولا نحوه کار کردن با ان بسیار ساده است و دارای یک اهرم است که با فشار دادن ان اهرم باعث پانچ شدن صفحات مورد نظر میشود...

مقایسه و علل خرابی دستگاه صحافی

علل خرابی دستگاه های صحافی:

بخش اصلی دستگاه صحافیفنر زنو سیمی کن قسمت پانج ان ها می باشد، درچند خط اینده می خواهیم به بررسی خرابی دستگاه پانچ بپردازیم.

علت های گوناگونی موجب خرابی دستگاه خواهد شد، همیشه هم این خرابی به علت استفاده زیاد نمی باشد گاهی اوقات استفاده غیر اصولی از دستگاه صحافی موجب خراب شدن آن می شود.

دستگاه های پانچ به دو دستهبرقیودستیتقسیم می شوند:

  • در نوع دستی ان معمولا نحوه کار کردن با ان بسیار ساده است و دارای یک اهرم است که با فشار دادن ان اهرم (در سیمی کن ها  معمولا اینگونه است) باعث پانچ شدن صفحات مورد نظر میشود. خرابی دستگاه پانچ در دستگاه های صحافی ممکن است به علت شکستن اهرم در صورت استفاده زیاد یا فشار بیش از حد به اهرم باشد علت دیگر خرابی میتواند هزر شدن فنر به کار برده در ان باشد تعمیر این خرابی ها نیاز به تخصص زیاد خاصی ندارد اما باید اصولی انجام شود.
دستگاه صحافی مارپیچ CoilMac-M

 

  • دستگاه پانچ دردستگاه های صحافیبرقیکمی ساز وکار پیچیده تری دارد و یافتن علت خرابی ان کمی دشوار است.

 

انواع علت های خرابی این دستگاه ها شامل:

  1. قطع سیم اتصال به برق
  2. خراب شدن موتور دستگاه

همیشه باید توجه داشته باشید بعد اینکه متوجه دستگاه شما به خوبی کار نمی کند سریع تر اقدام به تعمیر دستگاه کنید زیرا ممکن است باعث فشار به بخش دیگر شده و خرابی جدی تری به بار اورد.

 

*یک نوع تقسیم بندی دیگری که این دستگاه های صحافی دارند نوع فنر پلاستیکی ان و نوع فنر فلزی می باشد. استفاده از نوع فنر فلزی برای دوام بیش تر صحافی مناسب تر می باشد.

 

اگر میخواهید کارهای فشرده سنگین صحافی انجام دهید بهتر است از دستگاه های صحافی بزرگ تر و برقی  استفاده کنید. نوع دستی آن مناسب کار با حجم کم است ولی اگر شما در روز نیازمند این هستید که 50 یا تعداد بیش تری کتاب را صحافی کنید نیازمند این هستید از نوع برقی ان ها استفاده کنید. بودجه لازم برای خرید این دستگاه ها از ده ملیون  تومان تا 50 ملیون تومان البته باز هم لازم به ذکر است که این قمیت ها متغیر می باشند.

 

لینک های پربازدید:

خرید پرینتر
خرید تونر
خرید جوهر

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد