00:47 - 1399/10/29
آگهی های مرتبط

آشنایی با تونر کونیکا مینولتا

تونر کونیکا مینولتا، اصلی ترین و مهم ترین ماده مصرفی ماشین های اداری کونیکا می باشد. تونرهای کونیکا، ماندگاری و کیفیت چاپ بالایی دارند.

آشنایی با تونر کونیکا مینولتا

تونر کونیکا مینولتا:

از سال 1936، شرکت ژاپنیکونیکا مینولتادر خط مقدم فناوری بازار چاپ بوده و محصولات و سیستم های چاپ با کیفیتی روانه بازار کرده است. استفاده ازتونر کونیکا مینولتادر چاپگرهای Konica Minolta با سیستم‌های چاپ دیجیتال bizhub و bizhub Pro و حتی سریPagepro، نتایج چاپ با وضوح بالا را ارائه می‌دهند. باید توجه داشته باشید که کارتریج های تونر سازگار برای هر مدل در هر سری را تهیه کنید تا عملکرد دستگاه افت نکند.

 

لوگوی کونیکا مینولتا
لوگو کونیکا مینولتا

مجموعه کونیکا شامل انواع کارتریج ها و تونرها در هر دو رنگ سیاه و سفید و رنگی است. و هر محصول با استانداردهای جهانی کنترل کیفی تست شده است و با ضمانت کامل برای خرید ارائه می شود.
علاوه بر این کونیکا مینولتا با استفاده از فناوری پلیمریزه امولسیونی روی تولید تونر Simitri متمرکز شده است. این تونرها تاثیرات مخرب کمتری روی محیط زیست دارند و حتی در دماهای پایین نیز کیفیت چاپ بالایی ارائه می دهند.
همچنین طیف تونرهای اصلی و سازگار کونیکا، همه عناصری که برای کارکردن پرینترها و دستگاه های کپی نیاز هست را دارد.

تونر کونیکا tn622
تونر کونیکا مینولتا آبی TN622 C

 

چرا تونرهای Simitri تاثیرات مخرب کمتری روی محیط زیست دارند؟

تونرهای تولید شده با فناوری Simitri، هنگام تولید انرژی کمتری مصرف می کنند و موقع انتشار CO2 کمتری دفع می کنند. هر دو این عملکرد، تاثیرات زیست محیطی مخرب را کاهش می دهد.

 

مزایای استفاده از تونر کونیکا مینولتا:

  • چاپ با دقت بالا وضوح بیشتر
  • جزئیات رنگی واقعی
  • کار مداوم بدون آسیب به چاپگر
  • سازگار با محیط زیست
  • فناوری پردازش رنگ برای cmyk
  • کیفیت و ماندگاری بالا
  • بازدهی صفحات بالا
  • چاپ یکنواخت و شفاف
  • میزان ضایعات کم و کاهش هزینه ها
  • افزایش بهره وری دستگاه ها
تونر چهاررنگ کونیکا 620
تونر کونیکا مینولتا620

 

تونر کونیکا مینولتا را از کجا تهیه کنیم؟

هنگام تعویض کارتریج و یا شارژ تونر کونیکا مینولتا، به فروشگاه های معتبر فیزیکی و آنلاین نیاز خواهید داشت.
ما دربازار چاپ ایرانتونرهای اصلی و طرح یا سازگار را با مناسب ترین قیمت ها ارائه می دهیم. با استفاده از تونرها و کارتریج های کونیکا مینولتا طرح، می‌توانید تا 80 درصد در هزینه های چاپ خود صرفه‌جویی کنید.
مهم نیست که چه نوع چاپگری دارید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا هزینه‌های چاپ خود را کاهش دهید وانواع تونرهای کونیکارا با نازلترین قیمت در سریعترین زمان ممکن در اختیارتان قرار دهیم.
بازار چاپ ایران به عنوان جامع ترین سایت تخصصی حوزه چاپ، علاوه بر اطمینان از ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش عالی؛ به صورت گسترده توسط مشتریان شناخته شده و مورد اعتماد هست. به همین دلیلانواع تونرهای کونیکا اصل و سازگاررا می توانید از ما بخواهید. ما نیازها و خواسته های شما را در سریعترین زمان برآورده می کنیم.

 

لینک های پربازدید:

خرید پرینتر
خرید تونر
خرید جوهر

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد