ویژگی های یک جوهر بنر مناسب

دستگاه چاپ بنر نیازمند نگهداری و توجه زیادی می باشد که یک فاکتور مهم در این دستگاه ها تهیه جوهر مناسب برای دستگاه است. اگر شما به موضوع تهیه جوهر بنر مناسب  توجه نکنید ممکن است هم دستگاه چاپ بنر خراب شود و خسارت جبران ناپذیری به بار آورد و هم کیفیت چاپ شما به میزان قابل توجهی کم شود.

ویژگی های یک جوهر بنر مناسب

جوهر بنر:

مهم ترین عامل در ایجاد یک روند چاپ راحت و بدون درد سر تهیهجوهر بنربا کیفیت خوب و اورجینال است، استفاده از جوهر بنر بی کیفیت باعث اسیب زدن به قسمت های مختلف دستگاه از جملههد دستگاه چاپ بنرمی باشد.

بسیاری از افراد هنگام خرید جوهر بنر سعی می کنند جوهری را تهیه کنند که از نظر اقتصادی به صرفه تر باشد اما همین امر موجب لطمه زدن به کار آن ها می شود.

 

ویژگی های یکجوهر بنرمناسب :

  • آسیبی به دستگاه چاپ بنر وارد نکند.(مخصوصا هد دستگاه چاپ، زیرا به علت افزایش قیمت هد های دستگاه های چاپ در صورت استفاده از جوهر چاپ نامناسب ممکن است مجبور باشید هزینه چندین میلیونی برای عوض کردن هد دستگاه پرداخت کنید.)
  • از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.( البته این نکته به معنی خرید جوهر چاپ ارزان نیست.)
  • در دسترس بودن یک جوهر چاپ بسیار اهمیت دارد همیشه سعی کنید جوهری را انتخاب کنید که به میزان لازم در بازار به راحتی پیدا شود.
  • دارای رنگ های با کیفیت و جذاب باشد.
  • مواد استفاده شده برای تهیه جوهر چاپ بنر نیز بهتر است مورد توجه قرار گیرد.

نکته قابل توجه در تهیه جوهر بنر این می باشد که هموراه سعی کنید از همان برند و شرکتی که دستگاه چاپ بنر خود را تهیه کرده اید جوهر بنر را نیز از همان شرکت و برند خریداری کنید چون در این صورت جوهر سازگاری بالاتری با دستگاه چاپ شما خواهد داشت ولی اگر از همان برند دستگاه چاپ نتوانستید تهیه کنید می توانید از مارکی که دارای رضایت و مقبولیت زیادی در بازار است استفاده کنید.

برای ایجاد یک کیفیت چاپ مناسب تر علاوه بر نکات بالا همراه سعی کنید قبل از استفاده از جوهر چاپ بنر کاتالوگ و روش استفاده و نگهداری آن را نیز با دقت مطالعه کنید. و همواره سعی کنید علاوه بر کسب اطلاعات در مورد ویژگی های خوب یک جوهر چاپ بنر در مورد نواقص آن نیر تحقیقاتی داشته باشد.

جوهر کونیکا ۵۱۲ سری اسب

 

دو نمونه از جوهر های چاپ بنر :

جوهر اکوسالونت:

این جوهر دارای قابلیت بازیافت است و به همین دلیل است که نسبت به بقیه جوهر های چاپ بنر از نظر اقتصادی به صرفه تر است البته برای استفاده از این نوع جوهر نیازمند یا لایه لمینت برای پوشاندن سطح چاپ داریم.

جوهر سالونت:

این جوهر از همه جوهرهای بنر دیگر ارزان تر است و راحت تر در بازار پیدا می شود چون این جوهر از حلال های آلی تهیه شده و برای استفاده از آن نیازمند سیستم تهویه هوا هستیم و به سلامتی انسان ممکن است لطمه وارد کند به همین دلیل است تقاضا برای تهیه آن کم شده است.

 

لینک های پربازدید:

خرید پرینتر
خرید تونر
خرید جوهر

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد