جوهر فلت بد

دستگاه های چاپ فلت بد به دو دسته تقسیم می شوند: به نام های  دستگاه چاپ فلت بد یووی و دستگاه چاپ فلت بد اکوسالونت وهم چنین جوهر های لازم برای چاپ در این دو نوع دستگاه نیز باهم تفاوت دارند که در ادامه متن این تفاوت ها را بررسی خواهیم کرد.

جوهر فلت بد

جوهر فلت بد:

دستگاه های چاپ فلت بد به دو دسته تقسیم می شوند: به نام های  دستگاه چاپ فلت بد یو وی و دستگاه چاپ فلت بد اکوسالونت وهم چنینجوهرهای لازم برای چاپ در این دو نوع دستگاه نیز باهم تفاوت دارند که در ادامه متن این تفاوت ها را بررسی خواهیم کرد.

 

جوهر چاپدستگاه فلت بد اکوسالونت:

 جوهر چاپ دستگاه فلت بد اکوسالونت بستگی به ظرفیت دستگاه دارای 6 تا 8 رنگ می باشد و نکته قابل ذکر اینجاست که در مورد رنگ های جوهر فلت بد اکوسالونت این است که این جوهر ها رنگ سفید ندارد پس شما نمی توانید برای چاپ به روی مواد با رنگ مشکی از این نوع جوهر نمی توان استفاده کرد.

در مورد فرآیند چاپ با این نوع  از جوهر های فلت بد لازم است که قبل از شروع فرایند چاپ یک مایع بی رنگ را روی سطحی که می خواهید فرایند چاپ را انجام دهید اسپری کنید تا جوهر فلت بتواند به سطح مورد نظر بچسبد و چاپ انجام پذیرد و اصلا اهمیتی ندارد که روی چه سطحی و از چه جنسی شما تمایل دارید عملیات چاپ را انجام دهید. هم چنین خشک شدن جوهر به روی سطح مورد نظر نیازمند درجه حرارت بالا و چند ساعت صبر می باشد.در ضمن با دستگاه چاپ فلت بد و هم چنین جوهر چاپ فلت بد امکان چاپ برجسته روی سطوح مورد نظر نیست.

 

جوهر چاپ دستگاه فلت بد یو وی :

 جوهر چاپ فلت بد دستگاه های یو وی از نوع خاصی از جوهر های چاپ است که می توان روی فلز و چوب و شیشه و هر سطح دیگری که مد نظر شماست  فرایند چاپ را انجام داد از ویژگی ها خوب جوهر فلت بد یو وی این است که می تواند به طور آنی بعد از چاپ رو متریال مورد نظر خشک شود بدون و مانند جوهر فلت بد اکوسالونت نیست که نیاز به چند ساعت استراحت برای خشک شدن داشته باشد هم چنین به کمک دستگاه چاپ فلت بد یووی و جوهر ان می توان چاپ برجسته نیز انجام داد ( انجام چاپ برجسته به کمک جوهر فلت بد یووی سفید مخصوص این کار انجام می شود). استفاده از این دستگاه چاپ و هم چنین جوهر آن یک روش مناسب برای محاظت از محیظ زیست نیز می باشد.

دستگاه های چاپ فلت بد یو وی به علت سرعت بالا و کیفیت چاپ مناسب و سرعت بالا خشک شدن که مانع  پخش شدن جوهر می شود  بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

علت نام گذاری دستگاه چاپ فلت یو وی این است که این دستگاه ها بعد بخش شدن جوهر چاپ فلت بد روی سطح چاپی مورد نظر با کمک یک اشعه یو وی جوهر چاپ فلت بد سریع خشک خواهد شد که همین امر موجب ایجاد یه تصویر دقیق و با کیفیت خواهد شد.

از ویژگی ها بسیار قابل توجه جوهر های فلت بد این است که هم کیفیت بالایی دارند و هم امکان محو شدن و کمرنگ شدن این جوهر ها بسیار کم است.

 

لینک‌های پربازدید:

خرید دستگاه چاپ بنر
خرید دستگاه چاپ پارچه
خرید چاپگر اکوسالونت

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد