16:52 - 1399/11/27
آگهی های مرتبط

آشنایی با دستگاه کاغذ خردکن

دستگاه خرد كن كاغذ راهكاری برای خرد كردن ایمن اسناد محرمانه است. که در هر شکل و اندازه ای در بازار وجود دارند و از لحاظ سطح امنیت، ظرفیت صفحه ، زمان اجرا، زمان خنک سازی و قابلیت خرد کردن اسناد منگنه ، سی دی ها و کارت های اعتباری به چند نوع دسته بندی می شوند.

آشنایی با دستگاه کاغذ خردکن

دستگاه خرد کن کاغذ :

حتی اگر مأمور مخفی نیستید و فکر نمی کنید چیزی برای پنهان کردن دارید ، به یک ماشین خرد کن نیاز دارید.با سایت بازار چاپ ایرانهمراه باشید تا در این مقاله این دستگاه ها را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم :

 سطل های زباله و بازیافت پر از اسناد بانکی و پیشنهادات کارت اعتباری گنجینه ای برای سارقان هویت است. به اطلاعات شخصی ، اسناد بانکی یا اطلاعات حقوقیتان فکر کنید. دستگاه خرد كن كاغذ راهكاری برای خرد كردن ایمن این اسناد محرمانه است. که در هر شکل و اندازه ای در بازار وجود دارند . این دستگاه ها به دو نوع دستی و اتوماتیک هستند که نوع اتوماتیک آن برای ادارات و موسسات بزرگ ولی نوع دستی آن برای مصارف خانگی و یا کارهای کوچک کارساز است. 

صرف نظر از اینکه عصر ، عصر دیجیتال است ، کاغذ همچنان کمترین مقاومت در هنگام به خطر انداختن هویت را داراست و آنچه از طریق پست و مدارک موجود در خانه و / یا دفتر شما وارد می شود - به ویژه آنچه مردم دور می اندازند - می تواند با دسترسی به " کوچکترین اطلاعات - نام و آدرس شما ، شماره حساب ، امضای شما ، شماره نسخه - می تواند به مجرمان کمک کند تا از نظر اجتماعی وارد زندگی شما شوند.

البته روش های دیگری نیز برای دفع اسناد با اطلاعات حساس روی آنها .جود دارد. می توانید آنها را به داخل شومینه بیندازید ، آنها را با دست پاره کرده و قطعات را با مواد غذایی یا مواد زائد حیوانات خانگی بریزید ، یا حتی ممکن است آنها را با سفید کننده و آب مخلوط کنید تا به صورت تفاله درآیند. خواه برنامه ریزی کنید که بعضی از اسناد را بعضاً در طول سال خرد کنید ، یا اینکه رسیدها و نامه های ناخواسته را به صورت روزانه خرد کنید ، امادستگاه خرد کنکاغذمناسب ترین گزینه از همه لحاظ است.

 

این دستگاه ها را از چند جهت میتوان بررسی و دسته بندی کرد :

سطح امنیت: دستگاه های خرد کن کاغذ در مقیاس هفت مرحله ای از P1 تا P7 درجه بندی می شوند که P7 بالاترین سطح است (به موارد بسیار محرمانه فکر کنید). دستگاه های خرد کن سطح P3 به طور گسترده ای به عنوان یک روش ایمن برای از بین بردن بیشتر اسناد محرمانه عمومی شناخته می شوند ، اما دستگاه های خرد کن P4 اغلب با قیمت های کمی بالاتر در دسترس هستند.

ظرفیت صفحه: داشتن دستگاه خرد کن با ظرفیت صفحه بالاتر به این معنی است که می توانید مقالات بیشتری را همزمان ، از جمله چندین ورق تا شده ، خرد کنید. 

زمان اجرا: هرچه زمان اجرای دستگاه خرد کن بالاتر باشد ، می توانید به طور مداوم قبل از اینکه دستگاه به استراحت و خنک شدن برسد ، خرد کنید. دستگاه های خرد کن گران قیمت کمتر از پنج دقیقه کار می کنند ، در حالی که بهترین مدل های خانگی و اداری کوچک می توانند بیش از نیم ساعت خرد شوند.

زمان خنک سازی: این مدت زمانی است که دستگاه خرد کن شما به یک تایم اوت نیاز دارد .

قابلیت خرد کردن اسناد منگنه ، اسناد برش خورده در کاغذ ، سی دی ها و کارت های اعتباری: رسیدگی به اسناد منگنه برای دستگاه های خرد کن یک امر ضروری است. بسیاری از خرد کن ها می توانند کلیپ های کاغذ ، سی دی و کارت های اعتباری پلاستیکی را نیز خرد کنند 

 

چند نفر ازدستگاه خرد کن کاغذاستفاده می کنند؟

  • مهم است که بدانید چند نفر از دستگاه خرد کن کاغذ استفاده می کنند ، زیرا ظرفیت ماشین آلات به طور قابل توجهی متفاوت است. این به این دلیل است که پردازش یک کار خرد کردن ممکن است مدتی طول بکشد. به نکات زیر توجه کنید:
  • تعداد برگهایی که می توان به یک باره وارد کرد
  • ظرفیت ظرف
  • عملکرد تغذیه خودکار در هنگام خرد کردن
  • زمانی که ماشین می تواند بدون توقف خرد کند و چه مدت دوره خنک سازی طول می کشد

 

مراقبت و نگهداری از ماشین های کاغذ خرد کن:

از هر دستگاه خرد کنی که استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های سازنده را در مورد آنچه باید و نباید خرد کنید و همچنین تعداد صفحات مورد نظر برای هر بار تغذیه را دنبال کنید. 

تغذیه بیش از حد دستگاه خرد کن می تواند به سرعت تیغه ها و سایر قطعات خرد کن را از بین ببرد.برای اینکه نرم کننده خرد کن شما به راحتی کار کند ، تولیدکنندگان خرد کن توصیه می کنند که تیغه های خرد کن را مرتباً روغن بزنید. با این حال ، توصیه هایی در مورد زمان انجام این کار و با توجه به اینکه چه روغنی متفاوت است توصیه می کند هر دو ماه تخلیه سطل زباله را روغن کشی کنید ، یا اگر مقدار زیادی خرد کنید.هر از چند گاهی دستگاه خرد کن را به صورت معکوس اجرا کنید تا تیغه ها با تکه کاغذ جمع نشود و سطل آشغال را قبل از پر شدن خالی کنید زیرا اکثر دستگاه های خرد کن یا به راحتی کار نمی کنند یا در صورت پر بودن سطل زباله ممکن است گیر کنند.

اگر دستگاه خرد کن بیش از حد گرم شود یا دچار اختلال در عملکرد شود ، این یک خطر ایمنی است. 

اگر دستگاه شما بیش از حداکثر زمان کار خود خاموش نمی شود ، یا اگر متوجه می شوید بیش از حد گرم می شود ، دستگاه را از برق بکشید و اجازه دهید حداقل 30 دقیقه خنک شود. اگرچه حوادث خردکن هایی که باعث آتش سوزی یا آسیب الکتریکی می شوند نادر هستند .برای حداکثر ایمنی ، بهترین کار این است که دستگاه خرد کن خود را از برق جدا کنید یا حداقل از آن استفاده نکنید به جای خاموش کردن خودکار ، به وضعیت خاموش تبدیل شد.

 

 

تمام آنچه باید قبل از خرید دستگاه خرد کن کاغذ بدانید:

چه برای خانه و چه برای اداره ، خرید بهترین دستگاه خرد کن کاغذ همیشه برای دفع ایمن اطلاعات حساس توصیه می شود. با این حال ، اگر مطمئن نیستید که به دنبال چه چیزی بگردید ، یافتن یک خرد کن خوب ممکن است دشوار باشد ، بنابراین برای همه اطلاعاتی که باید بدانید این راهنمای خرید مفید را بررسی کنید!

اگر نمی دانید به دنبال چه چیزی باشید ، انتخاب بهترین دستگاه خرد کن کاغذ دشوار است. قبل از خرید دستگاه خرد کن جدید موارد زیر را در نظر بگیرید:

• اندازه سطل زباله: سطل زباله مواد خرد شده را برای دفع جمع می کند ، بنابراین همیشه اندازه این مورد را بررسی کنید و مطمئن شوید ظرفیت مناسبی برای نیازهای شما دارد. معمولاً به لیتر اندازه گیری می شود و اگر مرتباً خرد كردن را انجام می دهید حتماً حجم زیادی را انتخاب كنید.

• بارگذاری صفحه: زمانی که ماشین می تواند بدون توقف خرد کند و چه مدت دوره خنک سازی طول می کشد.

• اندازه صفحه: همه خرد کنهای کاغذی برای کاغذهای بزرگ طراحی نشده اند ، بنابراین حتماً اندازه صفحه را که می تواند خرد کند بررسی کنید. اگر فقط کاغذ A4 را خرد می کنید ، در مورد اندازه صفحه خیلی نگران نباشید ، اگرچه اسناد خیلی بزرگتر ، ظرفیت اندازه صفحه را کارآمدتر می دانند.

• قابلیت خرد کردن: بهترین دستگاه های خرد کن کاغذ می توانند خیلی بیشتر از کاغذ را خرد کنند ، با برخی از آنها قادر به خرد کردن سی دی ها ، کارت های اعتباری و دیسک های فلاپی قدیمی هستند. این برای دفع اطلاعات حساس دیگر بسیار مناسب است ، فقط اطمینان حاصل کنید که دستگاه خرد کن می تواند مواد مقاوم تری را اداره کند!

 

لینک‌های پربازدید:

خرید دستگاه چاپ بنر
خرید دستگاه چاپ پارچه
خرید چاپگر اکوسالونت

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد