16:26 - 1399/12/06
آگهی های مرتبط

آشنایی با درام رنگی کونیکا

درام رنگی کونیکا یکی از قعات یونیت ایمیج رنگی در دستگاه های کپی کونیکا میباشد که در عین بالا نگه داشتن کیفیت چاپ و کپی ، بهره وری دستگاه شما را نیز حفظ می کند.

آشنایی با درام رنگی کونیکا

درام رنگی کونیکا:

یکی از مهمترین مواد مصرفی و قابل تعویض در دستگاه های کپی و پرینتر کونیکا،درام رنگی کونیکا مینولتا(  KONICA MINOLTA COLOR DRUM )میباشد .این قطعه یکی از قطعات یونیت ایمیج رنگی(فیروزه ای ، سرخابی ، زرد ) میباشد و در عین بالا نگه داشتن کیفیت چاپ و کپی ، بازده عالی تصاویر و بهره وری دستگاه شما را نیز حفظ می کند.

دستگاه های فتوکپی رنگیشامل چهار عدد از این درام های رنگی ، یکی برای انتقال هر رنگ تونر (فیروزه ای ، سرخابی ، زرد و سیاه) هستند.

***لطفا توجه داشته باشید: این محصول فقط جایگزین تک رنگ چاپگر می شود - فیروزه ای ، سرخابی یا زرد. برای جایگزینی هر سه رنگ ، سه درام جایگزین لازم است.

 

درام رنگی کونیکا مینولتا

 

عمر بسیار طولانی و کیفیت بالا از مشخصه هایدرام های رنگی کونیکامیباشد:

در فرآیند چاپ ، با استفاده از تولید بار و قرار گرفتن در معرض نور ، سطوح مختلف پتانسیل الکتریکی در مناطق مختلف سطح درام اعمال می شود و "تصویر الکترواستاتیک" متشکل از الکتریسیته ساکن ایجاد می شود. این الکتریسیته ساکن به دلیل داشتن پتانسیل الکتریکی باعث می شود تا تونر به سطحدرامبچسبد. تونر چسبیده به درام مستقیماً یا از طریق یک تسمه انتقال میانی به کاغذ منتقل می شود و پس از آن تحت یکسری فرایند گرم و فشرده می شود.

سرانجام ، هر تونر باقیمانده ای که از سطح درام  منتقل نشده باشد ، با یک تیغه تمیز کننده برداشته می شود. هر زمان که چاپ انجام می شود ، درام فرآیند تکرار شارژ ، قرار گرفتن در معرض عوامل مختلف، انتقال و تمیز کردن را طی می کند. در این فرایند نه تنها با اجزای تمیز کننده مانند تیغه یا برس تماس پیدا می کند ، بلکه تحت فشار مکانیکی سایر اجزا هم  قرار می گیرد. این در نهایت منجر به  خراشیده شدن سطح ، کاهش تراکم مواد چاپ شده در مکان ها یا تولید نویز خطی تصویر می شود.

سایر تنش های شیمیایی موجود در دستگاه ممکن است باعث ایجاد تغییرات شیمیایی در سطح درام ، مقاومت الکتریکی آن را کاهش داده و به تدریج باعث تیرگی تصاویر میشود.

درام های رنگی کونیکا باید قبل از وخیم شدن وضعیت آنها تا این حد تعویض شوند ،  بنابراین تولید درام های رنگی که توانایی تحمل فشارهای مکانیکی و شیمیایی بی وقفه را دارند ، هم کارایی چاپ را برای مشتریان بهبود می بخشد و هم به کاهش هزینه های خدمات کمک می کند و هم به طور موثر بار محیط را به ویژه با صرفه جویی در منابع و کاهش ضایعات کاهش می دهد. که کارخانه کونیکا مینولتا با تولید درام هایی که دارای یک لایه روکش سخت و با چگالی که میزان سایش و زبری سطح را بسیار کاهش می دهد  و پایداری سطح ایجاد می کند رضایت مشتریان را همواره جلب کرده است . 

 

محافظت و نگهداری ازدرام های رنگی کونیکا:

این درام ها در برابر نور و ضربه بسیار حساس هستند و بهتر است برای تعویض یا تعمیر از متخصصین کمک بگیرید .

 

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدنانواع درام رنگیو مطالعه جزئیات فنی هر کدام به بخش فروشگاه سایت بازار چاپ ایران مراجعه کنید.

 

لینک‌های پربازدید:

خرید دستگاه چاپ بنر
خرید دستگاه چاپ پارچه
خرید چاپگر اکوسالونت

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد