13:03 - 1399/12/24
آگهی های مرتبط

آشنایی با پرینتر چاپ کارت PVC

پرینترهای PVC، پرینترهای تخصصی برای چاپ کارت های PVC یا همان کارت های شناسایی هستند.

آشنایی با پرینتر چاپ کارت PVC

پرینتر چاپ کارت پی وی سی، اصطلاح دیگری برایپرینتر کارت شناساییاست. PVC یا پلی وینیل کلراید، پلاستیکی با دوام است که برای ایجاد و چاپ کارت های شناسایی مناسب است.

کارت پی وی سی چیست؟کارت پی وی سی(پلی وینیل کلراید) یک کارت شناسایی معمولی است. از این کارت ها برای کارت شناسایی، کارت اعتباری، کارت عضویت و غیره استفاده می‌شود.

کارت خام پی وی سی

مزایای پرینتر چاپ کارت پی وی سی

  • کارتهای پی وی سی معمولاً با دوام و انعطاف پذیر هستند. به همین  بهترین راه حل برای تولید کارتهای شناسایی در نظر گرفته می‌شوند.
  • چاپ همه متن ها، عکس ها و گرافیک هایی که برای ایمن نگه داشتن تجارت خود نیاز دارید بادستگاه های پرینتر کارت pvc آسان خواهد بود.
  • پرینتر چاپ کارت، باعث ایجاد تصاویر حرفه ای می‌شود. چاپ این پرینترها با دقت، بی نقص و سریع است و شما هرگز نگران لک زدن یا کشیده شدن جوهر نخواهید بود.
  • با استفاده از پرینتر pvc می‌توانید از سیستم شناسایی معتبری استفاده کنید که نیاز شما به پرسنل امنیتی را کاهش داده و مسئولیت حقوقی شما را کاهش می‌دهد.

 

کدام ویژگی امنیتی کارت شناسایی PVC را باید انتخاب کرد؟

1. امنیت بصری: برای استفاده بیشتر از امنیت کارت پی وی سی خود، کارت های شما باید دارای فناوری شناسایی بصری هولوگرافی باشد. این کار باعث می‌شود کپی کردن کارت PVC یا تغییر و جعل کردن آن به هر طریقی مشکل شود.

2. امنیت دیجیتال: کارت های پی وی سی ویژگی های امنیتی دیجیتالی دارد که تعیین می‌کند چگونه افراد می توانند به برخی از ترمینال ها، ورودی ها و غیره در سازمان شما دسترسی پیدا کنند. بهترین گزینه های شما در این زمینه نوارهای مغناطیسی، تراشه های هوشمند و قابلیت های ارتباط مجاورت است.

 

آیا می توان از پرینتر جوهر افشان یا لیزری برای چاپ روی کارتهای PVC استفاده کرد؟

کارت شناسایی PVC با راه حلهای چاپ استاندارد سازگار نیست. اگرچاپ کارت pvc با این پرینترها را امتحان کرده باشید، ممکن است به پرینتر و کارت شناسایی PVC خود آسیب برسانید.

کارتهای پی وی سی به دلیل سطح صاف، به پرینترهایی غیر ازپرینترهای جوهر افشانیا لیزری نیاز دارند. بهترین روش چاپ روی کارت پی وی سی استفاده ازپرینترهای تخصصی پی وی سیاست. 

دستگاه پرینتر pvc

روش های چاپ پرینترهای کارت پی وی سی

پرینترهای کارت پی وی سیمی توانند از هر تعداد روش برای انتقال طرح به کارت شناسایی استفاده کنند. برخی از متداول ترین تکنیک هایچاپ روی کارت های PVC شامل تصعید رنگ و انتقال معکوس است. نکته قابل توجه در موردپرینترهای pvc، این است که این پرینترها از جوهر استفاده نمی‎کنند. به جای جوهر در این نوع پرینتر ها از ریبون استفاده می‎شود.

  • روش تصعید رنگ: این روش محبوب ترین روشچاپ کارت شناساییاست. چاپ تصعید رنگ از ریبون استفاده می کند. همانطور که کارت در حال چاپ است، یک هد چاپ با عناصر حرارتی گرم شده از بالای ریبون عبور می کند. در صورت لزوم جوهر روی ریبون را تبخیر می کند و آن را به کارت PVC منتقل می کند. *تصعید رنگ اصطلاحی است که معمولاً در مورد پرینترهای کارت رنگی پی وی سی استفاده می شود.  برای پرینتر کارت سیاه و سفید پی وی سی، این فرآیند انتقال حرارتی رزین نام دارد.
  • روش چاپ تک رنگ: چاپ تک رنگ از یک رنگ استفاده می کند. این روش، به عنوان راه حل ایده آل برای کارتهایی که به عناصر رنگی نیاز ندارند است.
  • روش چاپ رنگی: این فرآیند، باعث بهینه سازی کیفیت و وضوح تصاویر چاپ شده و آرم ها می شود. با 3 رنگ اصلی (زرد، سرخابی و فیروزه ای) برای افزودن عمق و وضوح بیشتر به تصویر.
پرینتر رنگی pvc
  • روش انتقال معکوس:یکی از امن ترین روشهایچاپ کارت پی وی سی، انتقال معکوس نام دارد.

در چاپ انتقال معکوس، خود کارت چاپ نمی شود. اما در عوض یک لایه یا فیلم نازک با تصویر معکوس کارت چاپ می شود. بعد از چاپ، این فیلم با دقت روی کارت PVC اعمال می شود.

 چاپ انتقال معکوس برای کارتهای هوشمند و... محبوب است. زیرا این کارتها، مانند کارتهای PVC معمولی مسطح نیستند و اجرای آنها از طریق پرینتر تصعید رنگ معمولی می تواند باعث ایجاد تصویر تاب خورده یا لکه دار شود. 

فیلم حاصل از چاپ انتقال معکوس، چاپ کارت های شناسایی ایمن را بدون نگرانی در مورد به خطر انداختن کیفیت تصویر آسان می کند. همپوشانی فیلم روی کارت، تغییر یا آسیب رساندن کارت شناسایی را تقریباً غیرممکن می کند. هرگونه تلاش برای تغییر(مانند خراشیدن شماره یا تلاش برای تغییر نام) نیز اگر صورت بگیرد به طور کامل مشخص میشود.

  • روش لمینیت و هولوگراف: در این روش در پایان فرآیند چاپ پی وی سی کارت، یک پوشش هولوگرافیک (فیلم ورقه ورقه) بر روی کارت قرار می گیرد تا از دستکاری کارت جلوگیری شود.

 

انواع پرینتر کارت پی وی سی

پرینترهای چاپ کارت پی وی سی، در هر شکل و اندازه ای متناسب با هر بودجه و برنامه ای در بازار ارائه میشوند.

 پرینتر کارت PVC یک طرفه

• پرینتر کارت PVC دو طرفه

• پرینتر کارت پی وی سی لمینیت

• پرینتر کارت پی وی سی انتقال معکوس

• پرینتر کارت پی وی سی تصعید رنگ

کارت های پی وی سی

نحوه محافظت از کارت های پی وی سی

از قرار گرفتن کارت در مقابل گرد و غبار، تابش مستقیم خورشید، رطوبت زیاد و دمای بالا خودداری کنید. در مجاورت حلال یا سایر مواد شیمیایی نیز قرار ندهید.

 

لینک‌های پربازدید:

خرید تونر
خرید دستگاه فتوکپی
خرید پرینتر

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد