13:25 - 1400/03/12
آگهی های مرتبط

یک بررسی جامع از دستگاه های کپی ریکو  Ricoh

ریکو یکی از بزرگترین تولید کنندگان برتر دستگاه های کپی در جهان است و به کیفیت، تطبیق پذیری، ظرفیت، سرعت و گرافیک بالا شناخته می شود.

یک بررسی جامع از دستگاه های کپی ریکو  Ricoh

یافتن چاپگر متناسب با تجارت شما ممکن است مدتی طول بکشد اما مهم است که قبل از تصمیم گیری نیازهای خود را ارزیابی کرده و در مورد ویژگی های مارک ها و مدل های مختلف اطلاعات کسب کنید. این ممکن است کمک کند تا گزینه ها در حدود سه مارک تجاری محدود شود و سپس مشخص شود که کدام یک می تواند بهترین بازدهی را به شما ارائه دهد.

یافتن دستگاه متناسب کارتان ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما نگران نباشید. قبل از شروع جستجوی خود به این چهار سوال اساسی پاسخ دهید:

  1. آیا به چاپگر لیزری یا جوهر افشان احتیاج دارم؟
  2. آیا من نیاز به چاپ رنگی دارم یا سیاه و سفید؟
  3. آیا چاپگر به سیم نیاز دارد یا بی سیم است؟
  4. چه امکاناتی لازم است داشته باشد؟

هنگامی که پاسخ خود را دریافت کردید چند مدل متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب کنید، سپس جستجوی بررسی های معتبر آنلاین و یا فیزیکی را شروع کنید.

آیا به این نتیجه رسیدید کهبرندریکومارک مناسب شماست؟ اگر می خواهید دستگاه مدنظرتان را مستقیماً از یک سایت تخصصی چاپ خریداری کنید، به بخش فروشگاهبازار چاپ ایرانمراجعه کنید.

دربازار چاپ ایران، طیف کاملی ازدستگاه های فتوکپی ریکورا با توجه به نیازهای تجاری مشتریان، از دستگاه های چند منظوره رومیزی کوچک متناسب با گروه های کاری کوچک تا دستگاه های مدل بزرگتر را قرار داده ایم تا بهترین خدمات و بیشترین کیفیت را برای نیازهای شخصی مشتریان ارائه دهیم.

تاریخچه مختصری از برند ریکو

ریکودر سال 1936 در توکیو ژاپن تاسیس شد و آغاز به کار کرد و 19 سال بعد یعنی در سال 1955 اولین دستگاه کپی اداری خود را راه اندازی کرد.

و امروز یکی از بزرگترین تولید کنندگان برتر دستگاه های کپی در جهان است که در بیش از 200 کشور جهان فعالیت می‌کند و دستگاه های چاپگر و چاپگرهای خود را با نامRicoh تولید و به فروش می‌رساند.

برند ریکو

چرا برند ریکو را انتخاب کنیم؟

برای تولید محصولات با دوام و با کیفیت بالا می‌توانید به همه تولید کنندگان پیشرو دستگاه کپی اعتماد کنید. اما بیایید به چند نکته نگاه کنیم که باعث می‌شودریکودر یک بازار شلوغ برجسته شود:

  • ریکو با شهرت به محصولات با کیفیت، طیف گسترده ای ازماشین های اداریرا متناسب با هر محیط اداری فراهم می کند.
  • این دستگاه ها بسیار کارآمد هستند و توانایی چاپ، کپی، اسکن و نمابر از یک دستگاه را دارند. همراه با گزینه های مقرون به صرفه خرید و سرویس.
  • پایداری: ریکو در سال 2014 برای دهمین بار به عنوان یکی از 100 شرکت پایدار جهانی شناخته شد و سابقه بسیار خوبی در زمینه پایداری دارد.
  • رهبر بازار: طبق گزارشی از شرکت تحلیلگر Quocirca، در سال 2018 ریکو برای هفتمین سال پیاپی بازار خدمات چاپی مدیریت شده (MPS) را رهبری کرد.
  • محصولات دارای رتبه بندی Ricoh’s ENERGY STAR® دارای گزینه های کم مصرف مانند حالت خواب، راه اندازی سریع و دوبلکس کردن خودکار هستند.
  • Ricoh به عنوان برترین مارک دستگاه فتوکپی در جهان شناخته شده است و به همین ترتیب از محبوبیت ویژه ای در بازارچاپگرهای چند منظورهبرخوردار است.
دستگاه کپی ریکو Ricoh MP-2014D
دستگاه کپی سه کاره ریکو Ricoh MP-2014D

چاپگرها و دستگاه های کپی ریکو

خط تولیدRicoh با کیفیت، تطبیق پذیری، ظرفیت، سرعت و قابلیت های گرافیکی و تنوع بالا از چاپگرهای پایه رومیزی گرفته تا دستگاه های چند منظوره قابلیت هایی مانند اسکن، نمابر، چاپ و کپی را در بالاترین دقت و کیفیت ارائه می‌دهد.

  • برای خانه و دفاتر کوچک:ریکوانتخاب گسترده ای از دستگاه های فتوکپی دسک تاپ با کیفیت بالا و  قیمت مقرون به صرفه را ارائه می دهد. بیشتر این دستگاه ها حداکثر تا 20 صفحه در دقیقه چاپ می کنند و دارای قابلیت اسکن و چاپ هستند.

برای شرکت های بزرگ و متوسط:ریکودر مدل های چاپگر بزرگتر سرعت و کارایی بیشتری را ارائه می‌دهد. ویژگی های قابل تنظیم مانند اسکن، نمابر، پانچ و غیره و در مدل های تجاری مجهز به جدیدترین فناوری دارای نمایشگرهای صفحه لمسی و چندین سینی کاغذ نیز هستند.

همچنین اگر شرکت شما متمرکز بر بهبود پایداری و کاهش هزینه ها است محصولات دارای رتبه بندی Ricoh’s ENERGY  STAR® دارای گزینه های کم مصرف مانند حالت خواب، راه اندازی سریع و دوبلکس کردن خودکار هستند.

 

لینک های پربازدید:

خرید پرینتر
خرید تونر
خرید جوهر

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد