آشنایی با منگنه میخکوب کوب برقی

میخکوب منگنه کوب برقی، از برق تغذیه میکند و یک گزینه عالی برای هنگامی است که به دنبال ابزاری پرقدرت برای تامین نیروی لازم برای پروژه مدنظرتان هستید و استفاده از آن بسیار راحت میباشد.

آشنایی با منگنه میخکوب کوب برقی

میخکوب منگنه کوب برقی،همانطور که از نامش پیداست با برق کار میکند و برای تامین انرژی این ابزار باید از منبع الکتریکی برق استفاده کنید. از این دستگاه میتوان برای

  • اتصال تابلو فرش ها
  • اتصال کفپوش بر روی زمین
  • چسباندن پرده ها به قاب پنجره ها یا درها
  • تعمیرات تخته خواب
  • قالب ریزی و مونتاژ کابینت و مبلمان استفاده کرد.

نحوه کار با منگنه کوب برقی

هنگام بارگیری منگنه های جدید درمنگنه کوب برقی، منبع تغذیه را از اسلحه اصلی خود جدا و خارج کنید- در صورت کشیدن ماشه، این امر می‌تواند از حوادث ناخواسته جلوگیری کند.

پس از بارگیری منگنه ها، می‌توانید منبع سیم برق را به پریز متصل کنید.

سپس منگنه ها را در سینی بارگیری کنید.(بعضی از اسلحه ها دارای پنجره های بصری هستند، بنابراین می‌توانید زمان کم شدن اسلحه بر روی منگنه ها را تشخیص دهید.)

سینی را به سمت عقب بکشید تا زمانی که صدای کلیک آن را بشنوید. اطمینان حاصل کنید که همه منگنه ها در سینی یا محفظه قرار دارند. محفظه اسلحه اصلی را ببندید و مطمئن شوید که قفل شده و آماده استفاده است.

منگنه کوب برقیرا روشن کرده و سر تفنگ منگنه را روی محلی قرار دهید که می‌خواهید منگنه شود. در بعضی از مدل ها قفل ماشه وجود دارد که برای اینکه بتوانید ماشه را بکشید باید آن را آزاد کنید.

ماشه را بکشید. چون این ابزار، برقی است و قدرت بالایی دارد یک فشار و لمس کوچک برای وارد کردن منگنه در محل مدنظر کافی است.

کار با میخکوب برقی

انواع میخکوب منگنه کوب برقی

  • منگنه کوب باتری دار:به این معنی است که هنگام کار بر روی پروژه تان مجبور نیستید سیم دنباله ای را بکشانید. این باعث می‌شود دستگاه ایمن تر و جابجایی راحت تری داشته باشد. همچنین لازم نیست که در نظر داشته باشید که آیا منبع برق اصلی به اندازه کافی نزدیک است تا بتوانید از دستگاه خود استفاده کنید. با این حال، باتری برای همیشه دوام نخواهد داشت و نیاز به شارژ مجدد دارد.
  • منگنه کوب برقی سیم دار:از این موضوع جلوگیری می‌کند و تا زمانی که نیاز داشته باشید قادر به ادامه کار خواهید بود. با این حال، مهم است که در نظر بگیرید که نزدیکترین پریز شما کجاست؟

اگر فکر می‌کنید مدل باتری دار برای شما مناسب است اما نگران هستید که به مدت طولانی دوام نیاورد، بسیاری از تولیدکنندگان گزینه خرید باتری اضافی و باتری دوگانه سوز را ارائه می‌دهند.

نکات قابل توجه هنگام خرید منگنه کوب برقی

  • طول منگنه:اگر می خواهید از اسلحه منگنه برقی خود برای مشاغل حرفه ای استفاده کنید، به منگنه های مختلفی نیاز دارید.منگنه کوب های برقیتقریباً در همه مدل ها دارای سینی های قابل تنظیم برای اندازه های مختلف منگنه ها هستند. طول منگنه در انواع منگنه کوب ها متفاوت است به عنوان مثال برخی از مدل ها با منگنه های کوچک به اندازه ¼ اینچ کار می‌کنند، در حالی که برخی دیگر با منگنه های تا 2 اینچ یا بیشتر کار می‌کنند.
  • وزن:صرف نظر از اینکه برای چه چیزی می خواهید استفاده کنید، وزنمنگنه کوب برقیمهم است. خرید یک مدل سنگین تر از حد ضروری باعث شکستن یا آسیب دیدن جسم منگنه شونده می‌شود. دامنه مدل ها از سبک وزن 0.7 کیلوگرم تا سنگین 3.5 کیلوگرم است.
  • بودجه:قیمت منگنه کوب های برقیبا توجه به قدرت، عملکرد و قابلیت کنترل از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. ببینید کدام دستگاه با کارها، پروژه های مدنظرتان و بودجه شما سازگاری دارد و سپس تصمیم بگیرید.

اگر ازمنگنه کوب برقیمرتباً استفاده خواهید کرد و کارها و پروژه های سنگین را پیش خواهید برد پس مدل گران قیمت تر و با کیفیت تر برای شما بهتر است. ولی اگر منگنه کوب برقی شما برای کارهای کوچکتر در اطراف خانه مانند اتصال کفپوش نازک و یا کاغذ دیواری استفاده می‌شود، شما می‌توانید مدل های ارزان تر را نیز مد نظر داشته باشید.

نکات خرید منگنه کوب برقی

نکات ایمنی هنگام استفاده از منگنه کوب برقی

  • اگر از اسلحهمنگنه برقی سیم داراستفاده می‌کنید، همیشه مطمئن شوید که سیم روی شانه شما قرار دارد. به این ترتیب هنگام حرکت پایتان روی سیم نمیرود.
  • اطمینان حاصل کنید که کلید ماشه قفل شده است.
  • برای فشار دادن از یک دست خود استفاده کنید و از دست دیگر خود در بالای دستگاه استفاده کنید- این به شما اطمینان می‌دهد که ابزار حرکت نمی‌کند و همچنین باعث می‌شود که منگنه ها بیشتر به سطح مدنظر فرو بروند.
  • همیشه هنگام تعویض منگنه، حتما باتری را از اسلحه اصلی منگنه برقی جدا و خارج کنید.

 

لینک‌های پربازدید:

خرید دستگاه چاپ بنر
خرید دستگاه چاپ پارچه
خرید چاپگر اکوسالونت

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد