لایت باکس چیست و در دنیای تبلیغات چه کاربردهایی دارد؟

در نمایشگاه ها، تبلیغات فضای باز و در غرفه های نمایشگاهی در مقیاس وسیع نورپردازی، لایت باکس برای ایجاد تأثیر و جذب مخاطبان هدف اهمیت ویژه ای دارد.

لایت باکس چیست و در دنیای تبلیغات چه کاربردهایی دارد؟

بابازار چاپ ایرانهمراه باشید تا ببینیم چرالایت باکسرا بیشتر در غرفه های نمایشگاهی مشاهده می‌کنیم؟

لایت باکس هادریچه ای به دنیای جدید تبلیغات هستند.لایت باکسبه شما امکان می‌دهد نمایش جذاب نور پس زمینه را با غرفه های نمایشگاه خود ادغام کنید و در فضاهایی مانند نمایشگاه ها و برگزاری رویدادها ظاهری متمایز و جذاب به تبلیغات خود ببخشید. این نمایشگرها یک نوع تکنیک جدید در استراتژی مارکتینگ میباشند که باعث افزایش جذب، افزایش آگاهی از نام تجاری و ایجاد ارتباط با مخاطبان هدف شما می‌شود.

 

لایت باکس چیست؟

لایت باکستابلویی به صورت جعبه ای است که یک گرافیک - معمولاً پارچه یا دوراتن که برای نفوذ نور طراحی شده و نور LED - در داخل قاب یا صفحه پشتی قرار دارد که گرافیک نصب شده را روشن می‌کند.

لایت باکس ها برای شرایطی استفاده می‌شود که شکل قرار گرفته روی سطح باید با کنتراست بالا دیده شود.

یک کمپین تبلیغاتی موفق به تصاویر هدفمند واضح و متمرکز نیاز دارد و لایت باکس ها به دلیل مزیت هایی که نسبت به سایر ابزارها دارند، توسط تبلیغ کنندگان پذیرفته شده و جا افتاده است.

 

اجزای تشکیل دهنده لایت باکس

  1. بنر
  2. جعبه نگهدارنده
  3. سیستم مونتاژ روشنایی
لایت باکس نمایشگاهی
لایت باکس

 

لایت باکس ها در کجاها کاربرد دارند؟

لایت باکساز جملهملزومات نمایشگاهیاست که بیشترین استفاده را در مکان های زیر دارد.

  • فروشگاه ها
  • علائم شرکتی برای محل کار
  • تبلیغات در فضای باز
  • علامت گذاری فرودگاه
  • تابلوها و جدول های زمانی ایستگاه قطار
  • علائم رستوران و تابلوهای منو
  • نمایشگاه ها و رویدادهای تبلیغاتی

 

مزایای استفاده از لایت باکس ها

لایت باکسها به دلیل ویژگی های قابل تشخیص و همه کاره، دارای مزایای زیاد و تضمین شده هستند:

  • لایت باکس ها  توجه بیشتری را به تبلیغات و نام تجاری شما جلب میکند

این تابلوهای تبلیغاتی- که از ترکیب نور و رنگ استفاده می‌کند - بسیار بیشتر از سایر پوسترها و تابلوها، توجه مشتری را جلب می‌کند.

همچنین تابلو با نور داخلی برای مسافت های طولانی تر از تابلو با نور خارجی قابل مشاهده تر است و باعث میشود مخاطب درک راحت تری از پیام تبلیغاتی شما داشته باشد. همچنین افزایش احتمال کنجکاوی در مورد غرفه نمایشگاهی شما و نزدیک شدن به غرفه شما نیز وجود دارد.

همچنین لایت باکس ها که  مجهز به نور پس زمینه هستند فضای متفاوتی را نسبت به غرفه استاندارد با نورپردازی هالوژن سنتی یا نور LED ارائه می‌دهند و با این ویژگی بخصوص می‌توانید موقعیت خود را به راحتی در میان رقبای خود متمایز کنید.

 

  • هرچه سالن نمایشگاه تاریک تر، تاثیر لایت باکس ها بیشتر

در نور محیطی کم،لایت باکسها بیشترین تأثیر را در برجستگی جلوه تبلیغات شما خواهند داشت.

 

  • به حداقل رسیدن سایه های ناخواسته

درخشش داخلی چراغ های داخل لایت باکس ها به گونه ای است که چراغ ها به گونه ای قرار گرفته اند که سایه ها را پخش می‌کنند و به فونت ها جلوه سایه ای طبیعی می بخشد که باعث بهبود بافت گرافیک شما می‌شود و باعث میشود بنرهای استند نمایشگاه شما از ظاهری جذاب و بصری برخوردار باشد.

 

  • دید دو طرفه با لایت باکس

یک مزیت بزرگ درتبلیغات با لایت باکس هااین است که می‌توانند تک طرفه و دو طرفه باشند و این به معنای تبلیغات مضاعف است زیرا مردم متوجه برند، آرم یا پیام شما از داخل و خارج ساختمان می‌شوند. هیچ شانسی وجود ندارد که تبلیغات شما مورد توجه قرار نگیرد.

 

  • تبلیغات بدون وقفه ایجاد کنید

حتی در شب که محل کار شما تعطیل است،جعبه های لایت باکسدر فضای باز به تبلیغ برند شما برای هر کسی که در آن اطراف است ادامه می‌دهند.

  • قاب های شسته و رفته و براق موجود لایت باکس ها که برای تبلیغات استفاده می شود از زیبایی و ظرافت برخوردار است و احساس بازاریابی نسبتاً بالاتری را نسبت به هر پوستر ساده ای میتواند داشته باشد.
  • سرعت و سهولت نصب
  • سبک و قابل انعطاف به طوریکه می‌توانند پیکربندی شده و بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرند و هزینه های کلی شما کاهش یابد.

 

نکاتی که هنگام خرید لایت باکس باید توجه داشته باشید

  • خروجی نور: میزان خروجی نور از یک منبع نور با "شار نوری" اندازه گیری می‌شود. این تخمین میزان نوری را که نمایشگر گرافیک تولید خواهد کرد، ارائه می‌دهد.
  • مصرف برق: از آنجا که کارایی نمایشگر گرافیکی به فاکتورهای مختلفی از جمله خروجی LED ها و درایور بستگی دارد، بهتر است در مورد نیازهای دقیق خود اطلاعات کافی داشته باشید.
  • دمای رنگ LED :LEDها را می توان در دماهای مختلف رنگ تعیین کرد که از یک نور گرم (حدود (2700K تا نور خنک (  (7000K متغیر است و در کلوین اندازه گیری می‌شود. دمای مختلف رنگ باعث می‌شود که گرافیک به کارهای هنری اصلی آن نزدیکتر باشد. به عنوان مثال اگر گرافیک شما یک صحنه برفی باشد، دمای رنگ LED سفید باعث می‌شود که گرافیک به جای سفید-قرمز، آبی-سفید را استفاده کند.
  • چاپ گرافیکی: رایج ترین گرافیک ها برای استفاده درلایت باکسها از پارچه ساخته می‌شوند، که به طور خاص برای کاربردهای روشن فرموله شده است. این پارچه ها با لبه های سیلیکونی دوخته شده ارائه می‌شوند که امکان استفاده سریع و آسان را در قابلایت باکسفراهم می‌کند. این اطمینان می دهد که وقتی نور به قسمت عقب گرافیک وارد می‌شود، نور به طور مساوی پخش می شود تا نقاط گرم دیده نشود و ظرافت بافت گرافیک افزایش یابد.

 

لینک‌های پربازدید:

خرید دستگاه چاپ بنر
خرید دستگاه چاپ پارچه
خرید چاپگر اکوسالونت

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد