13:44 - 1400/09/22
آگهی های مرتبط

آشنایی با دستگاه طلاکوب دیجیتال

دستگاه طلاکوب دیجیتال، به دلیل تحویل پروژه های طلاکوبی با بالاترین کیفیت و سرعت و قابلیت چاپ بر روی انواع متریال ها و سهولت استفاده از آن، در بسیاری از دفاتر فنی و کارگاه ها در پروژه های طلاکوبی بسیاری مانند صحافی پایان نامه ها و جلد کتاب ها و ... کاربردی است.

آشنایی با دستگاه طلاکوب دیجیتال

چاپ طلاکوبدر بسیاری از پروژه های چاپی و صحافی، مانند چاپ تقویم، سر رسید، کاتالوگ، پوشه دکمه دار، چاپ گالینگور، چرم، چاپ جلد مدارک، هدایای تبلیغاتی و ... کاربرد دارد.

امروزه یکی از پرمصرف ترین و پرفروش ترین دستگاه ها در دفاتر فنی برای پروژه های صحافی پایان نامه و کتاب، در میان دستگاه های طلاکوب،دستگاه طلاکوبدیجیتالمی باشد.

 

مزایا و معایب طلاکوب دیجیتال

+ این دستگاه ها استهلاک کمی دارند.

+ قابلیت چاپ انواع طرح ها و تصاویر با بالاترین کیفیت ها

+ کار با این دستگاه ها چون قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارند، بسیار راحت است و حتما نيازي به اپراتور ماهر و مجرب نیست و حتی یک فرد با كمترين تجربه هم می تواند با این دستگاه کار کند.

+ برخلاف طلاکوب های سنتی، نیازی به کلیشه نیست و کار با این دستگاه ها به سرعت جلو می رود و از اتلاف وقت و هزینه های اضافی، جلوگیری می شود.

+ در طلاکوب های دیجیتال، خبری از سرب و کلیشه نیست و در نتیجه آلودگی و خطر آسیب رسانی به افراد وجود ندارد.

+طلاکوب دیجیتال، قابلیت چاپ بر روی بیشتر اجسام و متریال ها را دارد. از جمله گالینگور، چرم، ساک دستی پارچه ای و پلاستیکی، پوشه دکمه دار، کاغذ گلاسه، مقوا گلاسه، برچسب شيشه اي، ليبل و...

- اما تنها عیبی که شاید بتوان برای دستگاه های طلاکوب دیجیتال در نظر گرفت، این است که به صورت دیجیتالی چاپ میزند و قابلیت چاپ داغی ندارد. به همین دلیل برای پروژه های چاپی در تیراژهای پایین کاربردی است.

طلاکوب دیجیتال +SG92
طلاکوب دیجیتال مدل +SG92

نحوه عملکرد دستگاه طلاکوب دیجیتال

مهم ترین بخشدستگاه طلاکوب دیجیتال، ترمال هد آن می باشد.

  • فایل مورد نظر را در فتوشاپ، کرل یا هر نرم افزار گرافیکی دیگری به شکل بیت مپ(bitmap) یا بی ام پی(BMP) تهیه کنید.
  • فایل را به دستگاه انتقال دهید.
  • همانطور که در بالا گفتیم،طلاکوب دیجیتالبه صورت ترمال هد کار میکند و به دلیل رزولوشن بالایی که ترمال هد دارد، یک کار با کیفیت، ماندگاری و براقیت بالا تحویل خواهید گرفت.


 

لینک‌های پربازدید:

خرید دستگاه چاپ بنر
خرید دستگاه چاپ پارچه
خرید طلاکوب

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد