12:45 - 1400/12/05
آگهی های مرتبط

فروش اقساطی دستگاه های کپی ریکو تبریز

فروش اقساطی دستگاه های کپی ریکو در تبریز، یک فرصت مناسب برای شرکتها و دفاتر اداری می باشد تا بتوانند یک یا چند دستگاه فتوکپی خریداری کنند و بازدهی و بهره وری کارهای خود را بهبود بخشند.

فروش اقساطی دستگاه های کپی ریکو تبریز

دستگاه های کپی ریکو یکی از برندهای معتبر و قدیمی ژاپنی می باشند. شرکتریکوحدود 80 سال است که در زمینه ی محصولات الکترونیکی فعالیت دارد. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت در ساخت و اجزای تشکیل دهنده بسیار محبوب هستند. به علت استقبال گسترده از محصولات ریکو، نمایندگی های این شرکت به منظور ارائه ی خدمات در زمینه ی تعمیر و تعویض قطعات همچنین ارائه ی جدیدترین محصولات شرکت ریکو در تبریز و تهران دایر شده اند.

بازار چاپ ایرانبافروش اقساطی محصولات ریکو،فرصتی برای شرکت های نوپا فراهم کرده است تا بتوانند تمام تجهیزات شرکت خود را با کمترین سرمایه و بدون نگرانی فراهم کنند.

 

خرید دستگاه های کپی ریکو استوک

متاسفانه به علت نوسانات ارزی، تورم، تحریم و ... ورود دستگاه های کپی سیاه سفیدریکو به صورت فیک دردسرهای زیادی را برای خریداران به وجود آورده است. بسیاری از این دستگاه های فیک کیفیت پایینی دارند. به همین دلیل به سرعت خراب می شوند. از دستگاه های فیک نمی توانید برای مدت طولانی استفاده کنید.بازار چاپ ایرانفرصتی برای شما فراهم می کنند تا دستگاه کپی مورد نظر خود را به صورت استوک اروپا با قیمت مناسب و همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه کنید.

علاوه بر آن در صورت خرابی دستگاه می توانید با کارشناسان ما دربازار چاپ ایرانتماسبگیرید، تا شرکت نیروهای خود را به منظور تعمیرات یا تعویض قطعات به مکان تعیین شده اعزام کند.


جهت خرید دستگاه های کپی ریکو استوک با کارشناسان بازار چاپ ایران در تماس باشید:

09143082603

 

دستگاه کپی ریکو4001
فتوکپی سیاه سفید ریکو mp4001

تعمیرات دستگاه های کپی ریکو تبریز

دستگاه های کپی ریکو دارای کیفیت بالایی هستند. اما هر دستگاهی پس از استفاده مداوم در طول سالیان متمادی یا استفاده های نادرست توسط افراد نابلد امکان دارد که آسیب ببیند و دچار خرابی شود. از این رو نیاز به تعمیرات دارند.

بازار چاپ ایران، نیروها و تکنسین های زبده و ماهر در زمینه یتعمیرات ماشین های کپی ریکودارد که  ابزار و وسایل مدرنی در اختیار دارند و توسط این ابزار می توانند دستگاه های کپی را عیب یابی کنند. همچنین با در اختیار داشتن قطعات اصل ریکو می توانند دستگاه شما را به صورت کامل تعمیر کنند به نحوی که کیفیت دستگاه کاهش پیدا نکند.

خرید اقساطی دستگاه کپی ریکو

 

مزایای خرید اقساطی دستگاه های کپی ریکو تبریز

خرید اقساطی دستگاه های کپی ریکو، مزایای بیشماری برای شرکت های مختلف اداری دارد. برخی از شرکت ها اداری به دلایل گوناگون قادر به خرید دستگاه های مدرن و جدید نمی باشند. از این رو ترجیح می دهند دستگاه کپی مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تهیه کنند.

  • خرید دستگاه کپیمدرن و جدید سبب افزایش راندمان و کیفیت کاری می شود.
  •  شرکت شما با هزینه ی کم و در اختیار داشتن ابزار قدرتمندتر می توانند از لحاظ کیفی با سایر شرکت ها رقابت کند.
  • استفاده از دستگاه کپی جدیدتر امکانات بیشتر و بهتری در اختیار کارمندان قرار می دهد و سبب افزایش سرعت کارهای اداری می شود.
  • دستگاه های قدیمی به مرور زمان خراب می شوند و ممکن است دائم مشکل پیدا کنند که این موارد هم وقت گیر است و هم موجب خستگی کارمندان می شود. چنان چه کارمندان از دستگاهی جدیدتر و مدرنتر استفاده کنند انرژی خود را برای بهتر انجام دادن کارها ذخیره می کنند.

 

شرایط فروش اقساطی دستگاه کپی ریکو

شرایط فروش اقساطی دستگاه های کپی ریکو بسیار مناسب می باشد به طوری که افزایش قیمت آن نسبت به فروش نقدی بسیار ناچیز است.

برای این که بتوانید دستگاه های کپی ریکو را به صورت اقساطی تهیه کنید باید ابتدا مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازید و مبلغ باقی مانده مطابق با بودجه مالی شما و دستورالعمل های شرکت قسط بندی می شود. مبلغ باقی مانده باید در قالب چک هایی به فروشنده داده  شود.

 از مزایای خرید اقساطی این است که در طولانی مدت موجب صرفه جویی در هزینه های شرکت می شود و فرصتی را برای شرکت های بزرگ اداری فراهم می کند تا به تعداد بیشتر و با قیمت عمده دستگاه های کپی مد نظر خود را تهیه کنند. 

شرایط فروش اقساطی دستگاههای کپی ریکودر سایتبازار چاپ ایرانفراهم شده است. شما با ورود به وب سایت، دستگاه های متنوع و به روز کپی ریکو را مشاهده خواهید کرد و با توجه به بودجه ی خود می توانید دستگاه کپی خود را انتخاب کنید و سپس با کارشناسان ما در تماس باشید.

حتی اگر دستگاه مدنظر شما  موجود نبود، نیز تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصول یاری کنند.

خرید دستگاه کپی ریکو

مزایای خرید دستگاه کپی ریکو از بازار چاپ ایران

شرکت ما دارای یک تیم حرفه ای در زمینه فروش دستگاه فتوکپی در تبریز و رفع ایرادات آن می باشد. در زمینه ی تعمیرات دستگاه های ریکو، کلیه ی نیروهای تعمیراتی مطابق با دانش های روز تعمیرات شرکت ریکو آموزش دیده اند و به طور سالانه آموزش های خود را آپدیت میکنند. آن چه موجب تمایزبازار چاپ ایراننسبت به شرکت های دیگر شده است عبارتند از:

  • قطعات اصل شرکت ریکوبرای تعویض استفاده می شود.
  • بخش از خرابی دستگاه های فتوکپی به علت خاک گیری قسمت هایی می باشد که تمیز کردن آن ها مشکل است. تکنسین های ریکو این بخش ها را به طور کامل تمیز می کنند.
  • تلاش در جهت رضایت مشتری
  • رفع ایرادات دستگاه های فتوکپی در کمترین زمان ممکن

اگر در تبریز و شهرهای اطراف تبریز هستید فقط کافیست تماس بگیرید.

نحوه ی دریافت خدمات ریکو از تبریز و سایر شهرها

اگر در تبریز و یا شهرهای اطراف هستید برای بهره گیری از خدمات ریکو وخرید دستگاههای ریکوبه صورت نقدی یا اقساط می‌توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری، درخواست ها و سفارشات خود را ثبت و با ما در میان بگذارید.

اما اگر در سایر شهرها هستید و تمایل به استفاده از خدمات و شرایط فروش دستگاههای کپی ریکو را دارید می توانید از روش های غیر حضوری و آنلاین بازار چاپ ایران بهره مند شوید.

بدین ترتیب چنانچه تمایل به خرید یکدستگاه فتوکپی ریکودارید فقط می توانید به صورت اینترنتی دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید. اگر ماشین فتوکپی شما دچار خرابی شد میتوانید دستگاه را از طریق پست به نمایندگی ارسال کنید. پس از دریافت دستگاه فتوکپی توسط نمایندگی نیروهای متخصص کلیه ی اجزای دستگاه را بررسی می کنند. کاربر باید بر روی یک کاغذ تمام ایرادات دستگاه را یادداشت کند. چنانچه نیاز به تعویض قطعه ای وجود داشت حتما با مشتری تماس گرفته می شود. قیمت قطعه و شرایط را برای وی توضیح می دهند. پس از پایان تعمیرات دستگاه مجددا آزمایش می شود و اگر مشکلی وجود نداشت بسته بندی می شود و به شما ارسال می گردد.

 

لینک‌های پربازدید:

خرید تونر
خرید دستگاه فتوکپی
خرید پرینتر

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد