14:58 - 1401/06/30

تشخیص تونر ریکو اصل از طرح

روش‌هایی برای شناسایی تونر اصل ریکو از تقلبی وجود دارد. تونرهایی که شرکت‌ ریکو تولید می‌کند ویژگی های خاص خود را دارد. به آنها توجه کنید.

تشخیص تونر ریکو اصل از طرح

وقتی تونر کارتریج‌تان تمام می‌شود ممکن است به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی یا فروشگاه‌هایی که در نزدیکی محل زندگی‌تان هستند بروید و از آن‌ها تونر بخرید. شاید با خودتان فکر کنید که با خرید این تونر سود بزرگی کرده اید. اما زمانی که دست به کار می‌شوید و تونر جدید را داخل دستگاه چاپگرتان می‌اندازید ناگهان همه چیز عوض می‌شود. کاغذهای چاپ شده دیگر کیفیت گذشته را ندارند و به صورت کمرنگ چاپ می شوند. در این شرایط باید به جعلی بودن تونر شک کنید.

تونرهای جعلی برای همه برندها در بازار موجود است و برندریکوهم از این قاعده مستثنی نیست. تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید مهارتتشخیص تونر ریکو اصل و طرحرا پیدا کنید؟ در این مقاله به همین موضوع می‌پردازیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

 

تشخیص جعل بودن تونر ریکو

تونرهایی که در بازار و توسط فروشندگان مختلف به فروش می‌رسند ویژگی‌های مختلفی دارند. برند ریکو یکی از محبوب‌ترین برندهایی است که در میان افراد شناخته شده و سال‌هاست از آن استفاده می‌شود. با اینحال اگر فرد متخصصی نباشید یا آشنایی زیادی با تونر کارتریج نداشته باشید ممکن است نتوانید تونرهایی که اصلی هستند را از تونرهای جعلی شناسایی کنید. خوب در این شرایط چه باید بکنید؟ پاسخ به این سوال ساده است. کافیست نکاتی که در ادامه می‌گوییم را به خاطر بسپارید و به هنگامخرید تونر ریکوبه کار ببندید.

  • قیمت‌های ارزان و مشکوک: حتماً برای شما هم پیش آمده است که به یک فروشگاه سر بزنید و از قیمت‌های پایینی که در اختیارتان قرار می‌دهد شگفت زده شوید. اگرچه هر ارزانی نشانه بی‌کیفیت بودن محصول نیست اما هیچ ارزانی ای بی‌دلیل نیست. اگر فروشگاه‌های مختلف را بررسی کردید و به تونری رسیدید که قیمت بسیار ارزانی دارد یک لحظه صبر کنید و از خودتان بپرسید.نکند اینتونر ریکو، اصل نباشد؟ همین سوال به ظاهر ساده ذهن‌تان را روشن می‌کند تا محصول را به دقت وارسی کنید و ویژگی‌های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهید. معمولاً تونرهایی که کیفیت بالایی دارند قیمت بیشتری هم دارند و ارزانی بی‌دلیل می‌تواند نشانه هشداردهنده‌ای از جعلی بودن تونر باشد.
  • بسته‌بندی‌ مشکوک و نامناسب: بیشتر افراد به هنگامخرید تونرهای کارتریجاهمیت زیادی برای بسته بندی و نوع برندی که از آن خریداری می‌کنند قائل نمی‌شوند. با اینحال برایتشخیص ریکو اصلاز طرح باید همه جوانب را به دقت بررسی کنید. برخی از شرکت‌های متقلب در بازار هستند که از برندهای بزرگ و موفق کپی می‌کنند و محصولات تقلبی و بی کیفیت در اختیار افراد قرار می‌دهند. به هنگام بررسی بسته‌بندی به نکات زیر توجه کنید تا بعداً احساس پشیمانی بعد از خرید نداشته باشید و پول‌تان را هم به هدر ندهید.
    • لوگوی محوشده برند (بسته‌های تقلبی معمولاً لوگوی برند را به صورت محو شده و کمرنگ چاپ می‌کنند)
    • نبود بخش مهر و موم شده امنیتی بر روی بسته بندی
    • نبود دستورالعمل نحوه مصرف بر روی بسته‌بندی
    • کارتریج آسیب دیده
    • جعبه‌ای با رنگ سفید بدون نوشته‌های مهم. گاهی از اوقات برندهای تقلبی برای کاهش هزینه‌های خود جلوی چاپ عناصر مختلف بر روی بسته‌بندی را می‌گیرند و یک بسته سفید و خالی از نوشته تحویل‌تان می‌دهند. اگر متوجه این موضوع شدید به تقلبی بودن تونر ریکو، شک کنید.

نکاتی که در بالا گفتیم به شما کمک می‌کند یک انتخاب منطقی و بدون دردسر داشته باشید. با اینحال اگر احساس می‌کنید همه چیز آنگونه که باید نیست و به اصل تونر شک دارید شاید بررسی و پاسخ به سوالات زیر بتواند شک‌تان را برطرف کند و جلوی مشکلات احتمالی در آینده را بگیرد.

بسته بندی تونر ریکو اصل و تقلبی

تونر ریکویی که خریده‌اید اصل است؟

همه لوازمی که توسط برندریکوبه فروش می‌رسند علامت و برچسب‌های واضحی بر روی بسته‌بندی و خود محصول دارند. هرگونه تغییر قابل ملاحظه‌ای در کیفیت، رنگ و تکرار لوگو و علامت تجاری باید شما را به شک بیندازد. اگر اطلاعات محصول به درستی روی بسته‌بندی درج نشده، لوگو رنگ پریده و بی‌کیفیت است و مشکلاتی بر روی بسته‌بندی به چشم می‌خورد به اصل بودن تونر شک کنید و از یک متخصص کمک بگیرید.

  • نشانه یا علامتی به اسم Genuine روی بسته‌بندی می‌بینید؟

برند ریکوبر روی بیشتر محصولات خود علامت اصیل بودن را چاپ می‌کند. این علامت با عنوانGenuineبر روی بسته‌بندی چاپ می‌شود و می‌تواند به شما در شناسایی و تشخیص تونر ریکو اصل از تقلبی کمک کند.

کلمه genuine روی محصولات ریکو
  • شماره سریال حک شده را می‌بینید؟

نه تنها ریکو بلکه بیشتر برندهای بزرگ و مطرح دنیا بر روی بسته‌بندی‌های خود، شماره سریال حک می‌کنند تا بعداً محصولات فروخته شده را پیگیری کنند. اگر محصولی که خریده‌اید این شماره را ندارد بهتر است جوانب بیشتری را مورد برسی قرار دهید.

شماره سریال تونر ریکو اورجینال
  • همه چیز با هم هماهنگ است؟

زمانی که تکه‌های مختلف این پازل را کنار هم قرار می‌دهید باید به یک محصول هماهنگ برسید. منظورمان از هماهنگ چیست؟ بسته‌بندی و بطری‌ها باید از لحاظ ظاهری، کیفیت لیبل‌ها و رنگ همخوانی داشته باشند.

 

ویژگی های تونر ریکو اورجینال

تونرهای اورجینال ریکوویژگی‌های متعددی دارند و استفاده از آن‌ها می‌تواند طول عمر دستگاه‌تان را افزایش دهد و در عین حال کیفیت اثر چاپ شده نهایی را هم بیشتر کند. تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که چرا باید به دنبال تونر ریکو اصل بروید و از خرید محصولات تقلبی دور باشید؟ شاید دلایل زیر شما را قانع کند تا بیشتر تحقیق کنید.

  • عملکرد استاندارد و نتایج تضمین شده:تونرهای ریکو، تحت استاندادرهای کنترل کیفیت به گونه ای طراحی شده اند که با ساختار هر چاپگر مطابقت داشته باشند. بنابراین اگر همیشه از تونرهای ریکو اصل استفاده کنید می‌توانید از سرمایه‌هایتان هم محافظت کنید و هزینه های کلی را به حداقل برسانید. همانطور که قبلاً هم بیان کردیم خرید محصولات تقلبی اسیب جبران‌ناپذیری به دستگاه‌های شما وارد می‌کند و از عملکرد آن هم می‌کاهد. پس اگر به دنبال عملکرد عالی هستید و می‌خواهید نتایج حاصل از دستگاه‌تان تضمین شده باشد باید بتوانید تونر ریکو اصل را از تقلبی تشخیص دهید.
  • کمک به افزایش تعداد برگه‌های چاپ شده: زمانی که ازتونرهای ریکو اصلاستفاده می‌کنید می‌توانید تعداد برگه‌های چاپ شده را افزایش دهید و از کیفیتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد لذت ببرید.
  • جزییات دقیق و واضح: باخرید محصولات اصلی ریکو، دیگر نگران کاغذهای بی‌رنگ و رویی که چاپ می‌شوند نباشید. بهترین عملکرد را از چاپگرتان بگیرید و با مشکلات احتمالی مواجه نشوید.
  • کیفیت بالا و محافظت از دستگاه:تونرهای ریکوبه گونه‌ای طراحی و تولید می‌شوند که می‌توانند بهترین کیفیت را برایتان به ارمغان بیاورند و جلوی آسیب‌های احتمالی به دستگاه‌تان را هم بگیرند. استفاده از تونرهای طرح، ممکن است باعث خراب شدن چاپگرتان شوند و شما را برای تعمیر به دردسر بیندازند. به عنوان مثال، چسبندگی تونر ممکن است ضعیف باشد و ذرات تونر غیر ضروری در داخل دستگاه باقی بمانند.

برای مشاهده و خرید انواع تونرهای ریکو اصل و سازگار کلیک کنید.

در این مقاله روش‌هایی که برایشناسایی تونر اصل ریکو از تقلبیوجود دارد را با هم مرور کردیم. تونرهایی که توسط شرکت‌های مطرح همچون ریکو تولید می‌شوند نشانه‌هایی دارند که بررسی آن‌ها می‌تواند جلوی اسیب‌های بعدی را بگیرد. روش‌هایی که در این نوشته بررسی کردیم را به خاطر بسپارید تا خرید بهتر و مطمئن‌تری داشته باشید و از کیفیت عناصر چاپ شده بهره ببرید.

 

لینک‌های پربازدید:

خرید دستگاه چاپ بنر
خرید دستگاه چاپ پارچه
خرید چاپگر اکوسالونت

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد