11:23 - 1401/07/09

درباره تونر زیراکس

تونر زیراکس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر اورجینال باشد دوام و ماندگاری چاپ بالایی در دستگاههای زیراکس خواهد داشت.

درباره تونر زیراکس

دستگاه‌های فتوکپی از جمله دستگاه‌های پرکاربردی هستند که هم مصارف خانگی دارند و هم در ادارات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها وظیفه چاپ اسناد را بر عهده دارند و می‌توانند بر اساس نوع برند و عناصری که در ساخت‌شان به کار رفته است، کیفیت‌های مختلفی هم برایتان به ارمغان بیاورند.زیراکساز جمله برندهای محبوب و البته مشهوری است که دستگاه‌هایی با بهترین کیفیت و استاندارد تولید می‌کند. کیفیت عناصر و اجزای به کار رفته در دستگاه‌های زیراکس بسیار بالاست و همین امر بر کیفیت آثار خروجی هم تاثیر می‌گذارد. از جمله این اجزا می‌توان بهتونر زیراکساشاره کرد.

تونرماده‌ای خشک و پودری است که انتقال تصاویر و متن‌های مختلف به کاغذ را تسهیل می‌کند. تونر فتوکپی زیراکس به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند تصاویر و متون با کیفیتی را برایتان به ارمغان آورد و ماه‌ها به خوبی استفاده شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی تونرهای دستگاه زیراکس بپردازیم و ویژگی‌های آن را با هم مرور کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

تونر کارتریج زیراکس
کارتریج تونر زیراکس

بررسی تونر زیراکس

همانطور که قبلاً هم گفتیم تونر ماده‌ای خشک و پودری است که به شکل غلیظ و فشرده در آمده است. این ماده در بیشتر دستگاه‌های کپی وپرینترهای لیزریمورد استفاده قرار می‌گیرد و تامین رنگ را به هنگام چاپ تسهیل می‌کند. تونرهای کارتریج مواد تشکیل دهنده مختلفی در خود دارند که از جمله مهم‌ترین ان‌ها می‌توان به رنگدانه و پلاستیک اشاره کرد. دستگاه‌های کپی زیراکس به خاطر استانداردهای بالا و کیفیت بی‌نظیری که در اختیار افراد قرار می‌دهند از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند. این دستگاه‌ها هم مثل بیشتر دستگاه‌های کپی در خود تونر کارتریج دارند و اشنایی با این بخش و ویژگی‌های آن می‌تواند شما را به سمت خرید بهتر سوق دهد.  تونر زیراکسویژگی‌های مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت اطمینان بالا: اگر از کارشناسان فنی سوال کنید به شما می‌گویند که دستگاه‌های کپی زیراکس بسیار با کیفیت و قابل اطمینان هستند. این موضوع را می‌توان در تونرها هم مشاهده کرد. تونرهایی که توسط این شرکت تولید می‌شود به دقت مهندسی شده و قابل اعتماد است. این برند تلاش می‌کند بهترین کیفیت و عملکرد را برای تونرها طراحی کند و عناصر چاپی بی‌نظیر و منحصربه‌فردی را برایتان به ارمغان بیاورد.
  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها و انرژی: تا به حال برایتان پیش آمده است که تونری را بخرید و بعد از چند روز احساس کنید کیفیت کاغذهای چاپی افت کرده است؟ زمانی که ازتونر زیراکساصل استفاده نمی‌کنید و به سراغ خرید تونرهای تقلبی موجود در بازار می‌روید بدون شک به دردسر بزرگی می‌افتید. تونرهایی که توسط شرکت زیراکس ارائه می‌شوند اورجینال هستند و می‌توانند در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنند.  این تونرها بهترین کیفیت را دارند و مدت زمان طولانی‌تری برایتان کار می‌کنند.
  • نتایج عالی و منحصربه‌فرد: مگر ما از دستگاه‌های کپی‌مان چه انتظاری داریم؟ کیفیت بالا در چاپ با رزولوشن قابل قبول. این همان چیزی است که همیشه به دنبالش هستیم.تونر فتوکپی زیراکسبه گونه‌ای ساخته شده که می‌تواند بر روی هر صفحه‌ای که چاپ می‌کنید کیفیت بی‌نظیر خود را به نمایش بگذارد. این برند تلاش می‌کند بهترین و با کیفیت ترین تونرهای کارتریج را تولید و روانه بازار کند و نتایج جذابی برایتان رقم بزند.
  • دوست دار محیط زیست: تونرها حاوی مواد شیمیایی هستند و اگر بدون فکر در طبیعت رها شوند مشکلات متعددی به وجود می‌اورند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تونرهای فتوکپی زیراکس کمترین تاثیر منفی را بر روی محیط زیست می‌گذارند. فناوری‌های پیشرفته‌ای که در دستگاه‌های کپی زیراکس گنجانده شده است( فناوری نقطه ذوب پایین). به این معنی که دستگاه شما از برق و انرژی کمتری استفاده می‌کند و سریع‌تر به راه می‌افتد. علاوه بر این، برند زیراکس به کمک برنامه‌هایی که در دستور کار خود قرار داده است تونرها را بازیابی می‌کند و جلوی مشکلات بعدی زیست محیطی را می‌گیرد.
  • کاربرد آسان:تونرهای برند زیراکسبه راحتی قابل استفاده هستند و می‌توان در صورت نیاز آن‌ها را تعویض کرد. همین ویژگی به ظاهر ساده باعث می‌شود افرادی که مبتدی هستند هم بتوانند از این محصولات استفاده کنند و کار سختی نداشته باشند.
مزایای استفاده از تونر زیراکس
تونر xerox

 

برای خرید انواع تونرهای زیراکس و سایر برندها، کلیک کنید.

 

نحوه تعویض تونر کارتریج زیراکس

به هنگام کار با دستگاه‌های کپی ممکن است نیاز به تعویض تونر یا پر کردن آن داشته باشید. در چنین شرایطی باید با مراحل مختلف اجرای کار آشنا باشید تا بتوانید بدون مشکل تونرهایتان را عوض کنید. فقط قبل از اینکه به سراغ مراحل و گام‌های مهم تعویض تونر بروید هشدارهایی که در ادامه می‌دهیم را جدی بگیرید تا دچار دردسر نشوید:

  • به هنگامتعویض تونر کارتریج زیراکس، مراقب باشید تونر به اطراف نپاشد. اگر تونر به اطراف پاشید از تماس آن با دست، چشم، پوست یا دهان خودداری کنید. گرد و غباری که از این بخش بلند می‌شود را استشمام نکنید.
  • تونر کارتریج عوض شده را دور از دسترس کودکان نگه دارید. اگر کودک شما به طور تصادفی با این بخش از دستگاه کپی تماس داشت دهانش را با آب بشویید و بلافاصله با یک پزشک مشورت کنید.
  • از پارچه نم و مرطوب برای پاک کردن تونری که به اطراف پاشیده شده است استفاده کنید. هرگز برای تمیز کردن تونر کارتریج از جاروبرقی استفاده نکنید. جرقه‌های الکتریکی در جاروبرقی می‌توانند باعث ایجاد آتش سوزی و حتی انفجار شوند.
  • هرگز تونر را بر روی آتش یا شعله‌ای که روشن است نیندازید. باقی مانده تونر ممکن است باعث ایجاد آتش سوزی یا انفجار شود.
  • تنها از تونرهای اصل زیراکس استفاده کنید که برایدستگاه کپیشما طراحی شده است.

 

مراحل تعویض تونر کارتریج زیراکس

 حالا که نکات امنیتی را بررسی کردید می‌توانید با خیال راحت به سراغ تعویض تونرتان بروید.  مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. کاور جلویی دستگاه را باز کنید.
  2. تونر کارتریج زیراکسرا از دستگاه خارج کنید.
  3. در این مرحله باید تونر کارتریج جدید را از بسته‌بندی‌اش خارج کنید.
  4. پنج الی شش ثانیه آن را به آرامی تکان دهید تا تونر به صورت یکنواخت در داخل کارتریج پخش شود.
  5. کارتریج را به آرامی در دستگاه‌تان قرار دهید. مطمئن شوید که کارتریج در جای درست خود قرار گرفته است.
  6. کاور یا همان درب جلویی را ببندید و اطمینان حاصل کنید که درب به صورت کامل بسته شده است.

 

لینک های پربازدید:

خرید پرینتر
خرید تونر
خرید جوهر

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد