15:27 - 1401/09/07

آشنایی با تونر برادر و خرید آنلاین بهترین تونر برادر

تونر برادر، اصلی ترین و مهم ترین مواد مصرفی ماشین های اداری برادر می باشد. تونر برادر اصل، ماندگاری و کیفیت چاپ بالایی دارد.

آشنایی با تونر برادر و خرید آنلاین بهترین تونر برادر

دستگاه‌های کپی وپرینترهای لیزریاز جمله مواردی هستند که محبوبیت زیادی در بین کسب‌وکارهای کوچک و حتی بزرگ دارند. اگر سری به شرکت‌های مختلف بزنید بدون شک ردپایی از این دستگاه‌ها را خواهید دید که در حال خدمت‌رسانی به افراد هستند. اگر این دستگاه‌ها به درستی استفاده نشوند یا فرایند تعمیر و نگهداری از آن‌ها پشت گوش انداخته شود عمر طولانی نخواهند داشت و هزینه‌های گزافی را هم بر روی دوش صاحبان کسب‌وکارها می‌گذارند. در این میان برندهایی هستند که به کمک فناوری‌های پیشرفته سعی در بهبود فرایند تولید خود دارند و پرینترها و دستگاه‌های کپی بی‌نظیری ارائه می‌کنند. یکی از همین برندها، برندبرادراست. این برند در طول سال‌ها فعالیت خود تلاش کرده بهترین وسایل و تجهیزات را ارائه دهد و بر کیفیت محصولات خود بیفزاید.تونر برادراز جمله مواد مصرفی این دستگاه ها به شمار می رود.
تونرهای برادراگر از یک فروشگاه معتبر تهیه شوند و اورجینال باشند می‌تواند مزایای بی‌شماری برایتان داشته باشد. اگر با این تونر آشنا نیستید در این مقاله همراه ما باشید.

 

تونر کارتریج برادر

تونر کارتریج brother

بیشتر دستگاه‌هایی که توسط برند برادر تولید می‌شوند در خودکارتریج تونررا دارند. این تونرها به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که می‌توانند با کمترین هزینه ممکن بهترین کیفیت چاپ را در اختیار شما قرار دهند. این تونرها هم کیفیت بی‌نظیری برایتان به ارمغان می‌اورند و هم می‌توانند تعداد کاغذهای چاپ شده را هم تا حد زیادی افزایش دهند. همین امر موجب می‌شودتونرهای برادرجزء تونرهای محبوب و البته کاربردی در بازار باشد. اگر دستگاه‌های برند برادر دارید با خرید تونرهای اصلی که در بازار وجود دارد می‌توانید کیفیت را تضمین کنید و طول عمر دستگاه‌تان را افزایش دهید.

 

تونر شارژ برادر

تونر شارژی برادر

تونر شارژ برادراز جمله مواردی است که در بازار طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید بدون اینکه به سراغخرید تونر کارتریجتازه بروید و هزینه‌هایتان را افزایش دهید تونر قبلی را شارژ کنید و آن را با مواد با کیفیت پر کنید.
اینکار تنها چند دقیقه از شما وقت می‌گیرد. اولین کاری که باید انجام دهید باز کردن درب دستگاه‌تان است. بعد از اینکه درب دستگاه را باز کردید می‌توانید کارتریج را از آن خارج کنید. حالا تونر شارژی که از فروشگاه‌های معتبر تهیه کرده‌اید را بردارید و به آرامی تکان دهید.
اگر درپوشی روی کارتریج می‌بینید آن را بردارید و شروع به پر کردن آن با تونر جدید کنید. بعد از اینکه کارتان تمام شد می‌توانید درپوش را سرجایش بگذارید و کارتریج را به کمک اهرم‌هایی که روی آن می‌بینید در موقعیت مناسب جای دهید. فقط اطمینان حاصل کنید که اهرم‌ها به درستی سر جای خود قرار گرفته‌اند و باعث نشتی تونر به دستگاه نمی‌شوند.


برای خرید انواع تونرهای برادر و سایر برندها، کلیک کنید.


ویژگی‌های تونر برادر

تونر کارتریج‌هایی که توسط برند برادر تولید می‌شوند در آزمایشگاه‌های ویژه‌ تست می‌شوند و تحت کنترل کیفی مهندسان به بازار عرضه می شوند. این تونرها به خوبی با پرینترها و دستگاه‌های کپی این شرکت سازگار هستند و می‌توانند تصاویر باکیفیتی را با طیف رنگی وسیعی در اختیارتان قرار دهند. علاوه بر اینها بر تعداد صفحات چاپ شده هم بیفزایند.
انتخابی که شما در این شرایط دارید بسیار واضح و شفاف است. اگر به دنبال نتایج حرفه ای هستید و می‌خواهید عملکرد مفید طولانی‌مدت از دستگاه‌تان ببینید باید ازتونرهای اصل برادراستفاده کنید. این تونرها ویژگی‌های مختلفی دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

  • قابلیت اطمینان بالا و کیفیت خوب
    تونرهایی که توسط شرکت برادر ساخته می‌شوند قابل اطمینان هستند و بهترین نتایج را در اختیار شما قرار می‌دهند. این تونرها از مواد با کیفیتی تولید شده‌اند و نیاز دستگاه ها را به خوبی تامین و عناصر چاپی عالی برای آن‌ها فراهم می کنند. افرادی که به طور مستمر از این تونرها استفاده می‌کنند، آن را یک عنصر قابل اعتماد برای دستگاه‌هایشان می‌دانند.
  • سازگاری بالا با محیط زیست
    تونرها دارای کربن هستند. اگر نگران محیط زیست هستید و می‌خواهید کمترین اسیب را به محیط اطراف‌تان بزنیدتونر برادر اورجینالبرای شما مناسب است.
  • امنیت بالا
    اگر از تونرهای غیراصل استفاده کنید، دستگاه یا چاپگرتان بازدهی چندان بالایی نخواهد داشت و احتمال آسیب دیدن دستگاه نیز وجود دارد. باخرید تونرهای اصل برادرمی‌توانید از کیفیت مواد تشکیل‌دهنده مطمئن باشید و نگران خطرات ناشی از مصرف مواد تقلبی هم نباشید.

 

طول عمر تونرهای برادر چقدر است؟

اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید باید به فکر خرید تونرهایی باشید که اصل هستند و ماندگاری زیادی دارند. طول عمرتونرهای برادرمعمولاً 2 سال تخمین زده شده است. اگر این تونرها در جعبه محافظ خود نگه داشته شوند دو سال عمر دارند و اگر این جعبه محافظتی باز شود تا 6 ماه هم ماندگاری خواهد داشت. شرکت برادر به شدت توصیه می‌کند مشتریان تنها از واحد درام و تونر اصل استفاده کنند. هر کدام از چاپگرهای برادر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با دمای از پیش تعیین شده کار می‌کنند و بر اساس فرمولاسیون خاصی از تونرها تنظیم شده‌اند.
به همین دلیل استفاده از تونرهای غیر اصل می‌تواند بر روی عملکرد سخت‌افزاری دستگاه، کیفیت چاپ و عمر دستگاه اثر بگذارد.

 

لینک های پربازدید:

خرید پرینتر
خرید تونر
خرید جوهر

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد