17:56 - 1401/10/25

5 اشتباه رایج هنگام خرید کارتریج تونر و جوهر

خرید کارتریج تونر و جوهر اشتباه، منجر به افت عملکرد چاپگر، هدر رفتن پول و مشکلات دیگر می شود. برای جلوگیری از این مشکلات در این مقاله با ما همراه باشید.

5 اشتباه رایج هنگام خرید کارتریج تونر و جوهر

امروزهپرینترهای جوهرافشانو لیزری به دستگاه‌های رایج در خانه‌ها و ادارات در سراسر جهان تبدیل شده‌اند، اما نکته اینجاست که بیشتر مصرف کنندگان برایخرید کارتریج تونر و جوهرجایگزین پول بیشتری نسبت به خرید پرینتر خرج می کنند. در حالیکه کارتریج های تونر و جوهر چاپگر اصلا ارزان نیستند!

اشتباهات رایج هنگام خرید کارتریج تونر و جوهر

  • خرید کارتریج از فروشگاه های نامعتبر:
    فروشگاهی که قصدخرید آنلاین کارتریجاز آن را دارید به صورت دقیق بررسی کنید و ببینید آیا این این فروشگاه واجد شرایط و قابل اعتماد است یا نه؟
    اگر همینطوری و بدون هیچ پیش زمینه ای اقدام به خرید کنید، در نهایت چیزی که به دستتان خواهد رسید یک سری محصولات بی کیفیت خواهد بود و یا احتمالا هیچ محصولی به دستتان نرسد!!!
    به همین دلیل،خرید کارتریج تونر و جوهراز یک فروشگاه معتبر اهمیت زیادی دارد. نماد تجارت الکترونیکی سایت (اینماد) را بررسی کنید. نظرات کاربران را مطالعه کنید و اطمینان حاصل کنید که سایت فعال است هنوز و به صورت راکد درنیامده!
اشتباهات خرید تونر و کارتریج
  • نادیده گرفتن نوشته های روی بسته بندی تونر و جوهر:
    لازم نیست همه نوشته های روی جعبه بسته بندی را بخوانید، اما حتما قسمت های مهم را بخوانید. مثلا می توانید دستورالعمل ها و نکات ایمنی را نخوانید ولی قسمتهایی که نوشته جوهرها و تونرها با کدام چاپگرها سازگار هستند را حتما بخوانید.
  • نادیده گرفتن سازگاری شماره کارتریج با مدل چاپگر:
    نادیده گرفتن شماره کارتریج با مدل چاپگر یعنی اشتباه محض! دانستن اینکه کارتریج تونر یا جوهر برای مارک اچ پی یا برادر و ... است، کافی نیست. هر مدل پرینتر لیزری و جوهر افشان، منحصرا برای کار با یک کارتریج خاص طراحی شده است.
    شماره مدل پرینتر را در جلو، پشت یا پایین دستگاه بررسی کنید. و یا دفترچه راهنمای دستگاه را چک کنید.
  • خرید تونر و جوهر غیر اورجینال با قیمت پایین:
    در مورد خرید کارتریج تونر و جوهر اورجینال و غیر اورجینال، دچار مشکل هستید و نمی توانید تصمیم بگیرید؟
    کارتریج‌های جوهر و تونر اورجینال که توسط شرکت‌های تولیدکننده چاپگرها، عرضه می شوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند و بالطبع قیمت بالایی نیز دارند. اما تونر و جوهرهای سازگار که توسط اشخاص ثالث تولید می شوند، معمولا از کیفیت پایینی برخوردار هستند و قیمت کمتری دارند.
تونر و جوهر غیر اورجینال
  • خریدن کارتریج تونر و جوهر به صورت تکی، حتی زمانی که به طور مستمر چاپ می کنید:

اگر هرروز به طور مستمر کارهای چاپی دارید ، توصیه می شود کارتریج ها را به صورت عمده بخرید. معمولا قیمت خرید عمده نسبت به قیمت خرید تکی تفاوت دارد و میتوانید صرفه جویی در هزینه ها بکنید.
هنگامی که به صورت سری خرید می کنید، با توجه به نوسانات قیمت در بازار تا 20٪ در هزینه جوهر/تونر معمولا تفاوت هزینه نیز خواهید داشت.
علاوه بر اینها اگر یک کسب و کار حرفه ای دارید، در دسترس نبودنکارتریج جوهر یا تونرجایگزین می تواند جریان کار شما را مختل کند.

  • اشتباهاتخرید کارتریج تونر و جوهرکه در بالا به آنها اشاره کردیم می تواند برای شما علاوه بر اتلاف هزینه، اتلاف زمان نیز خواهد داشت.

 

لینک‌های پربازدید:

خرید جوهر پرینتر
خرید کارتریج اصل
خرید پرینتر جوهرافشان

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد