01:15 - 1398/05/29

تولید دوربین آنالوگ مربعی برای تهیه عکس های مربعی

شرکت فوجی فیلم از تولید دوربین عکاسی آنالوگ هوشمندی خبر داده که با استفاده از آن می توانید یاد و خاطره عکس های قدیمی چاپ فوری را زنده کنید.

تولید دوربین آنالوگ مربعی برای تهیه عکس های مربعی

به گزارشبازار چاپ ایران به نقلاز ورج، شرکت فوجی فیلم از تولید دوربین عکاسی آنالوگ هوشمندی خبر داده که با استفاده از آن می توانید یاد و خاطره عکس های قدیمی چاپ فوری را زنده کنید.

این دوربین به نام Instax Square SQ6، عکس هایی با نسبت 1 به 1 یا مربعی چاپ می کند و ابعاد این عکس ها 6 در 6 سانتیمتر است.

این دوربین به طور خودکار و هوشمند میزان نورگیری فیلم رامشخص می کند و مجهز به حسگرهایی برای شناسایی محیط اطراف و بررسی میزان نور آن و تنظیم سرعت شاتر بر همین اساس است.

در این دوربین سه فیلتر رنگ نارنجی، بنفش و سبز وجود دارد که با اعمال انها رنگ و جلوه بصری عکس های گرفته شده تغییر کرده و بر میزان جذابیت آنها افزوده می شود.

این دوربین مجهز به یک حالت ویژه برای تهیه عکس های سلفی هم هست و در این حالت فوکوس و میزان نور عکس به طور خودکار تنظیم می شود تا چهره فرد به شیوه مناسبی به تصویر کشیده شود. وجود یک آینه کوچک در کنار لنز به ژست گرفتن مناسب و تهیه عکس باکیفیت کمک می کند.

اگر دوست دارید با تعداد زیادی از افراد عکس سلفی بگیرید، می توانید زمان سنج 10 ثانیه ای این دوربین را فعال کنید و به سرعت در برابر آن قرار بگیرید. با فشردن دکمه شاتر برای دو بار میزان نوردهی عکس ها دوبرابر می شود. با فعال کردن حالت ماکرو هم تهیه عکس ها از نمای نزدیک صورت می گیرد. قیمت این دوربین 280 دلار است.

منبع :farsnews

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد