23:47 - 1398/05/30

نوآوری دیگر در دنیای چاپ دیجیتال

دستگاه konica Minolta AccurioPrint به استفاده کننده اجازه می دهد تا یک خط چاپ دیگر که دورۀ کارکرد کوتاه تری دارد را به مجموعه خود اضافه نماید.

نوآوری دیگر در دنیای چاپ دیجیتال

به گزارشبازار چاپ ایران شرکت چاپاردنی فست پرینت یک خط فناوری دیجیتال دیگر به بخش چاپ کوتاه ­مدت خود اضافه نموده است. این شرکت روی دستگاه چاپ دیجیتال جدید با برند konica Minolta AccurioPrint C3070L سرمایه ­گذاری نموده است.

این برند جدید کارهای چاپی را در زمان کوتاه، با رنگ­های مختلف، با کیفیت بالا و بر روی همه نوع ماده­ای انجام می­دهد. موادی که دارای سطوح هموار و ناهموار تا gsm 350 هستند، چاپی به عرض 33 سانتی­متر و طول 70 سانتی­متر می­توانند داشته باشند.

با این سرمایه ­گذاری، با چاپ دیجیتال می­توان هر نوع فرآیند چاپ را در عرض چند ثانیه انجام داد. "آدهام دبابنه" معاون مدیر شرکت فست پرینت می­گوید: "با تست این فناوری در انجام چاپ­ های واقعی، ثابت شده است که این فناوری جدید دیجیتالی می­تواند به صورت موازی و همزمان با چاپ افست نیز کار کند. از این رو ما می­توانیم با کیفیت و زمان­بندی مناسب، همۀ مشتریان خود را راضی نگه داریم".

"دبابنه" اضافه نمود که دستگاه چاپ دیجیتال جدید Konica Minolta از همه جهات به کسب و کار او کمک زیادی نموده است. این دستگاه باعث افزایش فروش ما شده است و این امر ناشی از سرعت بالای آن می­باشد. از آنجا که بیشتر مشتریان دنیال این هستند که سفارش خود را سریع و به موقع تحویل بگیرند، این دستگاه جدید این تضمین را می­دهد که فرآیند چاپ در عرض چند دقیقه به پایان برسد. این روزها مشتریان متقاضی چاپ در حجم کمتر در حداقل زمان ممکن  هستند. با این حال، این امر در دستگاه­های افست قابل اجرا نیست. دستگاه چاپ دیجیتال جدید konica Minolta AccurioPrint C3070L انتخاب مناسبی برای رقابت در بازار و رفع نیازهای مشتریان می­باشد.

منبع :ipina

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد