11:09 - 1398/06/15

کنترل موشک های کاغذی با گوشی هوشمند

شرکت پاور آپ (PowerUp) اولین موشک کاغذی خود را که با گوشی همراه کنترل می‌شود، در سال 2014 معرفی کرد، اما این مدل به تازگی در دسترس عموم قرار گرفته است.

کنترل موشک های کاغذی با گوشی هوشمند

بهگزارشبازار چاپ ایران، شرکت پاور آپ (PowerUp) اولین موشک کاغذی خود را که با گوشی همراه کنترل می‌شود، در سال 2014 معرفی کرد، اما این مدل به تازگی در دسترس عموم قرار گرفته است.

 

موشک کاغذی این شرکت با نام دارت در ماه فوریه عرضه خواهد شد و در حال حاضر افراد می‌توانند آن را در دو مدل پیش خرید کنند؛ قیمت مدل پایه یا barebones این گجت پرنده تنها ۲۹ دلار است اما مدل استاندارد این موشک‌ها به قیمت ۳۷ دلار عرضه می‌شود که از کاغذ‌های مخصوص ژاپنی ساخته شده و چرخ دارد.

همانطور که شرکت پاورآپ قبلاً وعده داده بود، این موشک های کاغذی از گلیدرهای ساده به موشک های دارای موتور تغییر کرده است که می‌توانید نوع حرکت آن را در آسمان توسط گوشی همراه خود کنترل کنید و آن را در آسمان بچرخانید.

برای استفاده از این محصول تنها کافی است یک موشک کاغذی درست کرده و پاورآپ دارت را به آن متصل کنید. سپس لباس خلبانی بپوشید چرا که با محصول جدید خود شما می‌توانید مانور‌های عجیب و غریب حرفه‌ای داده و قابلیت های خلبانی خود را محک بزنید.

نمونه‌ی اولیه PowerUp 3.0 شامل یک پردازنده و خازن بود که با جفت شدن به پروانه و دم به کمک یک شفت ساخته شده از فیبرکربن بر روی یک موشک کاغذی معمولی ساخته شده از کاغذ A4 می‌توانست به پرواز خود ادامه دهد؛ پروازی که می‌توانستید به کمک بلوتوث 4 آن را از طریق آیفون خود کنترل کنید و بدین طریق صاحب یک هواپیمای کنترلی دست‌ساز می‌شدید. اما نسخه جدید علاوه بر حفظ و ارتقای این ویژگی‌ها، چرخش‌ها و حرکات جالبی به این موشک های کاغذی اضافه کرده است .
منبع :click

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد