02:08 - 1399/10/29
آگهی های مرتبط

چه زمانی لازم است تونر ریکو تعویض شود؟

تونر از لوازم مصرفی در انواع دستگاه های فتو کپی می باشد که به ان پودر سبک نیز می گویند

چه زمانی لازم است تونر ریکو تعویض شود؟

تونر:

در واقع این تونر است که روی کاغذ کپی شده متن و تصویر را ایجاد می کند. همه دستگاه هایفتوکپینیاز به مواد مصرفی مرغوب دارند تا بتواند خروجی با کیفیتی داشته باشند.در چند سطر بعدی قصد داریم شما را با وپژگی های تونر ریکو اشنا کنیم.

 

تونر(TONER) ریکو:

از این مدل تونر در کار های سنگین استفاده می شود و با رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشد.در واقع این مدل تونر توانایی پشتیبانی تمامی دستگاهای مربوط به فتوکپی را دارد.تونر ریکوبه صورت بسته بندی مختلفی در بازار موجود است که به کمک حجم یک کیلو گرمی ان حدود 50 برگه A4 را می توان کپی کرد. 

تونر ریکو ریل 6210D - یک کیلویی

 

نکته حائز اهمیت این است که دو نوع پودر تونر ریکو در بازار موجود است:پودر سنگین (یا دولوپر)وپودر سبک(یا تونر).پودر سنگین یا دولوپر از مشتقات اهن ساخته شده و ظاهرش شبیه براده اهن می باشد. 

همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که با خرید تونر تقلبی و ارزان قیمت کیفیت کار چاپی خود را به شدت پایین می اورید، در خرید مواد مصرفی دستگاه های فتوکپی خود همواره سعی کنید از جنس مرغوب استفاده کنید.

 

تعویض تونر ریکو:

در تعویض پودر تونر دو راه وجود دارد یا تعویض تونر و یا تعویض کارتریج دستگاه فتوکپی. در مورد تعویض کارتریج کاری بسیار هزینه بر و مشکل است و هم چنین کارتریج دستگاه های فتوکپی به سختی در بازار یافت می شود. به همین دلیل است که بیش تر افراد شارژ تونر دستگاه فتوکپی خود را به تعویض تونر ترجیح می دهند.

 نکته خیلی مهم اینجاست که حتما از تونر ریکو و دولوپر ریکو با کیفیت و مرغوب استفاده کنید چون در صورت استفاده از مواد مصرفی نامرغوب هم موجب صدمه به کارتریج دستگاه کپی شما می شود و هم کیفیت برگه های چاپی را پایین می اورد.

 

چه زمانی تونر ریکو را تعویض کنیم؟

تعویض تونر ریکو حساسیت خاص خودش را دارد و همیشه سعی کنید به کیفیت کاغذ خروجی از دستگاه خود توجه داشته باشید در این صورت با تغییر کیفیت چاپ می توانید بفهمید که زمان تعویض تونر رسیده در اکثردستگاه ها هم اخطاری روی صفحه نمایش ایجاد می شود.

 

لینک های پربازدید:

خرید پرینتر
خرید تونر
خرید جوهر

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد