13:31 - 1399/11/06
آگهی های مرتبط

معرفی اجمالی دستگاه های سیلک دستی و اتوماتیک

اگر به دنبال چاپ قیمت مناسب و همچنین با اصول پایه و استاندارد کامل هستید می توانید از دستگاه سیلک غافل نشوید، چرا که این دستگاه با هزینه بسیار ارزان و قیمت پایین می تواند بهترین چاپ را بر روی انواع پلاستیک؛ شیشه و حتی فلز با کیفیت عالی برای شما به انجام برساند.

معرفی اجمالی دستگاه های سیلک دستی و اتوماتیک

دستگاه سیلک:

 دو گروه دستگاه سیلک اتوماتیک و همچنین دستگاه سیلک دستی را به شما معرفی می کنیم، که هر کدام می تواند کارایی خوبی را با استاندارد خاصی به ثمر رساند.

 

دستگاه سیلک چاپ دستی:

 و بدین جهت شما هر نوع چاپ قیمت مناسب را می توانید از این دستگاه با مدل های خاص آن انتظار داشته باشید، اما این نکته را فراموش نکنید که برای کار با دستگاه سیلک که بخواهید چاپ دستی را انجام دهید عمدتاً باید شابلون را برای این چاپ از یاد نبرید؛ چرا که طرحی که شما برای چاپ آن را انتخاب میکنید باید به شیوه کاملا درست و استاندارد بر روی توری وابسته به شابلون آن قرار بگیرد تا اینگونه بتوان چاپ درست و با کیفیتی را به شکل دستی به خوبی به سرانجام برساند.

دستگاه سیلک این قدرت را دارد که بتواند جوهر مورد نظر برای چاپ را با شکل خاص و استاندارد برای طرح نهایی چاپ به واسطه نوع کاری که انجام می شود به صفحه مشبک برساند و اینگونه یک طرح عالی را با استفاده از دستگاه سیلیک چاپ نماید.

 

چاپ بر روی سطوح مختلف:

بسیاری از افراد علاقه بسیاری بر روی چاپ بر روی مقوا و حتی در بسیاری از شرایط بر روی گروهی از انواع گونی نیز دارند که برای این افراد ما استفاده از دستگاه سیلک را پیشنهاد می ‌کنیم؛ چرا که به واسطه کار با این دستگاه می توان بهترین چاپ را با طراحی زیبا و کیفیت عالی به ثمر رساند .

 اصولاً در فرایند چاپ هرچه کیفیت طراحی و چاپ بیشتر باشد و آراستگی بیشتر در آن دیده شود، جذابیت فوق العاده تری مشاهده می گردد و به همین دلیل بهتر است کاربرد دستگاه سیلک را بسیار ساده نپندارید و این نکته را به یاد داشته باشید که رنگ وجوهردر دستگاه سلیک دو جزء بسیار مهم و جدایی ناپذیر میباشند.

 به گونه‌ای که شما با دستگاه سیلک در انواع دستگاه پرینتر این قدرت و اختیار را دارید که بتوانید از طرح انتخابی خود به صورت متوالی و پی در پی نیز استفاده به عمل آورید که این کار بسیار بر روی سرعت عمل کار افراد و نوع چاپ آنها تاثیر مستقیم و عالی می گذارد.

 

سرعت چاپ با دستگاه سلیک:

همانطور که در بالا گفته شد دستگاه سلیک که به صورت دستی و اتوماتیک کارایی و استفاده خود را نشان می‌دهد به این دلیل است که در دو نوع دستی و اتوماتیک، تعداد مورد نظر برای هر نوع چاپ را شما میتوانید به راحتی به واسطه این دو گونه برآورد نمایید و اگر بخواهید که سرعت عمل بیشتری در نوع چاپ شما وجود داشته باشد بدون هیچ شکیدستگاه سیلک اتوماتیکحرف زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده انواع دستگاه سیلک و مطالعه جزئیات فنی هر کدام به بخش فروشگاه سایت بازار چاپ ایران مراجعه کنید .

 

لینک‌های پربازدید:

خرید تونر برای پرینتر
خرید سابلیمیشن چندکاره
خرید دستگاه فتوکپی رنگی

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد