چاپگرهای فلت بد (FLATBED PRINTERS)

چاپگرهای فلت بد ، جهت چاپ روی سطوح مسطح کاربرد دارند و قادر به چاپ بر روی طیف گسترده ای از مواد مانند کاغذ عکاسی ، فیلم ، پارچه ، پلاستیک ، پی وی سی ، اکریلیک ،آلومینیوم ، شیشه ، سرامیک ، چوب ، چرم و …هستند .

چاپگرهای فلت بد (FLATBED PRINTERS)

چاپگرهای فلت بد (FLATBED PRINTERS):

چاپگرهای فلت بد (FLATBED PRINTERS)، که به آنها چاپگرهای تخت یا چاپگرهای تخت UV نیز می گویند(چرا که اساس چاپ در دستگاهای چاپ تخت ، بر پایه‌یجوهر UV می‌باشد) ، چاپگرهایی هستند که جهت چاپ روی سطوح مسطح کاربرد دارند . 

 چاپگرهای تخت قادر به چاپ بر روی طیف گسترده ای از مواد مانند کاغذ عکاسی ، فیلم ، پارچه ، پلاستیک ، پی وی سی ، اکریلیک ،آلومینیوم ، شیشه ، سرامیک ، چوب ، چرم و …هستند .

دستگاه چاپ فلت بد DRM7230

 

 چاپگرهای تخت از جوهرهایی مشابه چاپگر جوهر افشان استفاده می کند. تفاوت اصلی در خود جوهر و روند پخت است.

 این چاپگرها از جوهر ساخته شده از مونومرهای اکریلیک استفاده می کنند. هنگامی که جوهر در معرض منبع نور ماورا بنفش(لامپ های UV) قرار گرفت ، مونومرها ترمیم می شوند یا پلیمریز می شوند و جوهر روی سطح شیء خشک میشود .

از آنجا که چاپگرهای فلت بد، تخت خواب قابل تنظیم دارند امکان چاپ روی سطوح با ضخامت مختلف از یک ورق کاغذ را تا اغلب چندین اینچ را فراهم می کند . بسته به چاپ محصولات در ابعاد متفاوت چاپگرهای فلت بد در بازار در دو نوع  چاپگرهای فلت بد A3 ، چاپگرهای فلت بد A4  به فروش می‌رسند.

از لحاظ زیست محیطی ، چاپگرهای تخت سیستمی سازگارتر از چاپگرهای مبتنی بر حلال دارند، زیرا کارتریج ها ضایعات کمتری تولید می کنند و طبیعتا آلودگی هوای نیزکمتر خواهد بود.

 

هزینهچاپگر های فلت بدچقدر است؟ 

مهم است که بدانید دقیقاً چه چیزی برای سرمایه گذاری خود دریافت می کنید.

درست مثل هر ابزاری که می خرید ، قیمت از مارک به مارک دیگری نوسان خواهد داشت و هزینه بالاتر ممکن است لزوماً به معنای تجهیزات بهتر نباشد. قیمت نیز بسته به اندازه چاپگر مورد نیاز شما متفاوت خواهد بود. چاپگرهایی با عرض حداقل 10 اینچ ، چاپگرهای تخت با فرمت بزرگ یا فرمت فوق العاده در نظر گرفته می شوند. این مدل ها قیمت بالاتری نسبت به چاپگرهای تخت کوچک دارند.

تحقیق در مورد بهترین تولید کننده برای اهداف شما به شما کمک می کند تا مارک مناسب شما را پیدا کنید و از آنجا می توانید یک مدل چاپگر تخت با قیمتی که برای آن راحت هستید را انتخاب کنید.

یکی از مهمترین عواملی که باید فکر کنید اهداف واقعی تولید شما هستند. قصد چاپ چه محصولی را دارید؟ سینترا؟ اکریلیک؟ دیبوند؟ تابلو با نور پس زمینه؟ نمایشگرهای نقطه خرید؟ محصولات تبلیغاتی؟ بسترهای مورد استفاده شما نوع کف تخت را تعیین می کنند که با کیفیت ترین محصول نهایی و بهترین ارزش کلی را برای سرمایه گذاری به شما می دهد

***هنگام خرید چاپگر فلت بد ، توجه به سه مولفه شما را از لحاظ کیفیت و تصمیم گیری بهتر یاری میکند :

 برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدنانواع چاپگرهای فلت بدمی‌توانید بهفروشگاه سایت بازار چاپ ایرانمراجعه کنید و انتخاب راحتتر و با کیفیت تری داشته باشید .

 

نگهداری ازدستگاه فلت بد

سرمایه گذاری اولیه ای که در چاپگر انجام می دهید پایان مسئولیت مالی شما نخواهد بود. هنگامی که صاحب اتومبیل هستید ، باید در صورت لزوم هزینه سوخت ، تعمیر و نگهداری معمول و سرویس را افزایش دهید. چاپگر صنعتی نیز نیازهای مشابهی خواهد داشت.

هزینه های اضافی مانند جوهر ، رسانه و سایر مواد مصرفی وجود خواهد داشت ، نیازی به ذکر نیست هزینه های عملیاتی برای اجرای واقعی دستگاه. و برای طول عمر چاپگر خود ، باید مطمئن شوید که سرویس و مراقبت درستی از آن صورت گرفته است.

 

لینک‌های پربازدید:

خرید دستگاه چاپ بنر
خرید دستگاه چاپ پارچه
خرید چاپگر اکوسالونت

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد