16:42 - 1399/12/13

کلینر وب

وب کلینر یکی از قطعات داخلی یونیت فیوزینگ میباشد و وظیفه تمیز کردن هاترول را عهده دار است.

کلینر وب

کلینر وب:

در دستگاه های کپی برای تثبیت تونر روی برگه و پخت آن نیاز به حرارت و فشار است که این وظیفه به عهده هیتر یا همان فیوزینگ دستگاه میباشد. وب کلینر  یکی از قطعات داخلی یونیت فیوزینگ است و مقاوم به حرارت است که وظیفه تمیز کردن هات رول را دارد.(هیتر محل تثبیت و پخت تونر روی کاغذ هست).

کلینر وببا استفاده از یک ترکیب جریان هوای یونیزه برای خنثی سازی الکتریسیته ساکن و یا یک جریان غلتکی هوا ، برای حذف گسترده آلودگی بسیار مهم است و ذرات کوچک حتی تا 0.3 میکرون را از بین می برد. 

کلینر وب ها و سیستم های تمیز کردن وب قطعه ای مهم در تجهیزات چاپ مدرن و لمینیت هستند چرا که کنترل گرد و غبار و آلودگی در وب باعث بهبود بهره وری ، کیفیت محصول و سودآوری می شود. و امروزه پاک کننده های وب بدون تماس از پیشرفته ترین و مقرون به صرفه ترین پاک کننده های وب در بازار هستند. 

کلینر وب ریکو آفیشیو / کلینیر وب / کلینینگ وب / سری ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰

 

نکات قابل توجه در موردکلینر وب ها:

طول پارچه کلینیر وب متفاوت میباشد ولی از لحاظ ضخامت پارچه در کمپانی های مختلف تفاوت زیادی مشاهده نمی شود ، هنگام خرید به چرب بودن پارچه و طول متراژ پارچه دقت کنید 

 مشخصه های مهمی که در زمان خرید باید مورد توجه باشد اول چرب بودن پارچه و بعد طول متراژ پارچه ، سپس وزن قطعه است. اگر وزن قطعه بیشتر باشد باعث خرابی چرخ دنده های وب میشود که سقف وزن استاندارد این قطعه 345 گرم است. 

 

چه زمانی بایستی کلینر وب را تعویض کرد؟

وقتی کارتریج وب تمیز کننده فیوزر کاملا استفاده شد بایستی آن را تعویض کنید. هنگامی که کارتریج کلینر وب فیوزر به تعویض نیاز دارد ، در صفحه کنترل پیام The Carting Cleaning نیاز به تعویض دارد نمایش داده میشود و ملزم به نصب یک کارتریج کلینر وب فیوزر جدید هستید.

 

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدنانواع کلینر وبو مطالعه جزئیات فنی هر کدام به بخش فروشگاه سایت بازار چاپ ایران مراجعه کنید .

 

لینک‌های پربازدید:

خرید دستگاه چاپ بنر
خرید دستگاه چاپ پارچه
خرید چاپگر اکوسالونت

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد