13:28 - 1400/02/19
آگهی های مرتبط

کاغذ خرد کن صنعتی چیست و در کجاها کاربرد دارد؟

دستگاه کاغذ خردکن صنعتی در سازمانها و ادارات بزرگ برای خرد کردن سریع و همزمان اسناد به صورت حرفه ای به کار برده میشود.

کاغذ خرد کن صنعتی چیست و در کجاها کاربرد دارد؟

بسیاری از شرکت ها با دفع اسناد و کاغذها در حجم های بالا مواجه هستند. چگونه آنها را از بین ببریم، چگونه دفع کنیم، چگونه دوستدار محیط زیست باشیم؟ در سال های اخیر بسیاری از مشاغل برای خرد کردن بسیاری از اسناد و کاغذهای باطله روی دستگاه‌های خرد کن صنعتی سرمایه گذاری کرده اند. اما به راستی،کاغذ خردکن صنعتیچیست و چرا به آن نیاز دارید؟

دستگاه های کاغذ خرد کن صنعتی، دستگاه های قدرتمند و با عملکرد بالا برای خرد کردن حجم زیادی از اسناد (محرمانه) به صورت عمده هستند. این دستگاه های خرد کن حرفه ای نیازهای خرد کردن کل یک سازمان را تأمین می‌کنند.

برای بخشهای بزرگ اداری، محیطهای صنعتی، تاسیسات یا انبارهایی که اسناد محرمانه زیادی دارند توصیه می‌شود از دستگاه خرد کن صنعتی سنگین استفاده شود که می تواند مقادیر زیادی کاغذ را به طور مداوم و سریع خرد کند.

دستگاه کاغذ خرد کن صنعتی به گونه ای طراحی شده و به اندازه کافی قدرتمند است که تقریباً هر چیزی را خرد می‌کند از جمله پرونده ها، دسته فرم های رایانه ای، مقوا، نوارها، روبان ها، CD ها و دیسک های مغناطیسی و غیره.

 

چرا از خرد کن های صنعتی استفاده می‌شود؟

دستگاه کاغذ خرد کن صنعتیبرای سازمانها، ادارات مرکزی مجموعه ها، بانک ها، ارگان های نظامی، محیطهای صنعتی، تاسیسات یا انبارهایی که اسناد زیادی دارند طراحی شده اند. این دستگاه ها قابلیت این را دارند که صدها سند را همزمان و به طور سریع خرد کنند و ساعت ها و روزها به طور مداوم کار کنند. نصب دستگاه خرد كن كاغذ صنعتی می‌تواند هر ساله هزاران شركت را در هزینه های استخدام یك سرویس خرد كننده صرفه جویی كند و با خرد کردن کلیه اسناد چاپ شده، از اطلاعات خصوصی شرکت ها و مشتریان خود محافظت کند.

 

نکات خرید دستگاه کاغذ خرد کن صنعتی

اطمینان از وجود نیروی کافی و نیروی برش برای رسیدن به هدف کلی شما کلیدی است. بازرسی و بررسی های معمول روی سرعت کار و گشتاور دستگاه خرد کن یا آسیاب برای عملکرد بسیار مهم است. خرد کن های صنعتی دارای سرعت آهسته، قدرت پردازش گشتاور بالا هستند که به طور خاص برای کاهش مصرف انرژی طراحی شده و منجر به فشار کمتری در موتور می‌شود. 

 

تفاوت بین دستگاه‌های کاغذخرد کن صنعتی و کاغذ خردکن اداری

کاغذ خرد کن های اداریمعمولاً از یک مجموعه دندان دنده ای چرخشی استفاده می‌کنند که اسناد را به صورت نواری برش می‌دهد، زیرا صفحه به صفحه درون فیدر آن قرار می‌گیرد. این انقباضات برای کنترل حجم زیادی از کاغذ یا واقعاً برای محافظت از اطلاعات حساس شما طراحی نشده اند. زیرا کاغذهای برش خورده در چندین نوار را می توان به راحتی مرتب کرد. در حقیقت اگر از شما بخواهیم پلاستیک های سخت مانند آنچه در کارت های اعتباری استفاده می‌شود را خرد کنید، تیغه های بعضی از خرد کنهای اداری به سرعت فرسوده می‌شود.

اگر شرکت شما حجم زیادی از مدارک را شامل می شود که شامل اطلاعات بسیار حساس کارمندان یا مشتریان است. (مانند نام، شماره تلفن، آدرس، تاریخ تولد، اطلاعات پرداخت، اطلاعات حساب یا شماره های تأمین اجتماعی) یککاغذ خردکن صنعتیاحتمالاً بهتر نیازهای سند شما را برطرف می کند و در طولانی مدت مقرون به صرفه تر است. خرد کن های صنعتی اسناد را با سرعت از بین می‌برند و کاغذها را به قطعات کوچکتر از ماشین خرد کن اداری استاندارد تقسیم می‌کنند.

 

مزایای کاغذ خردکن های صنعتی

  • مصرف انرژی کم
  • گشتاور بالا برای شکستن اشیا سخت
  • توان عملیاتی بالا
  • علاوه بر کاغذهای معمول کاغذ های ضخیم را نیز میتوانند خرد کنند.

 

می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدنانواع دستگاه کاغذ خردکن صنعتیو مطالعه جزئیات فنی هر کدام به بخش فروشگاه سایتبازار چاپ ایران مراجعه کنید.

 

لینک های پربازدید:

خرید پرینتر
خرید تونر
خرید جوهر

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد