14:55 - 1400/03/17
آگهی های مرتبط

کاربرد استند کاتالوگ(جا کاتالوگی)

بازاریابی کاتالوگ یک روش اثبات شده برای افزایش فروش است و استندهای کاتالوگ ابزاری اساسی برای نمایش برند و تجارت شما هستند. با استفاده از استندهای کاتالوگ، می توانید مشتریان را به نام تجاری تان متصل کرده و آنها را به سمت خرید سوق دهید. این استندها راهی عالی برای تبلیغات و برقراری ارتباط با مشتریان است.

کاربرد استند کاتالوگ(جا کاتالوگی)

استند کاتالوگیاجا کاتالوگییاقفسه نگهدارنده کاتالوگ، پایه ای برای نمایش کاتالوگ ها، کتاب ها، روزنامه ها و جزوات تبلیغاتی و بروشورها و غیره میباشد و به طور کلی یکی از اصلی ترین ابزارهای نمایشگاه و کنفرانس ها است و در توزیع و نمایش اطلاعات و مواد بازاریابی به مشتریان یا عموم مردم به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

 با توجه به نوع نیاز و دسترسی به کاتالوگ ها می توان از مدل های یک طرفه و دو طرفه استفاده کرد.

از ویژگی های این استندها می توان به طراحی خوب، حجم کم و قابلیت حمل و نقل آسان اشاره کرد.

استندهای کاتالوگابزاری ایده آل برای نمایش فروشگاه های خرده فروشی هستند که انواع نشریات و مجلات و بروشورها را ارائه می دهند. می توانید از این استندها در یک کافه یا محل انتظار برای کمک به سازماندهی و انتشار نشریات مجانی استفاده کنید. برخی استندهای کاتالوگ دارای بخشهایی برای نگهداری نشریات با ابعاد بزرگ هستند و آنها را بدون چروک و صاف نگه می‌دارند.

استندهای کاتالوگدر جنسهای مختلفی از جمله چوب، سیم، فلز و اکریلیک در بازار عرضه و به فروش میرسد.

 

موارد کاربرد استند کاتالوگ

استند کاتالوگ از پرکاربردترینملزومات نمایشگاهیاست که به طور گسترده در غرفه ها و نمایشگاه های تجاری استفاده می‌شود. این استندها، راهی عالی برای تعامل با مشتری و کمک به افزایش شناخت برند است.

استند کاتالوگبیشتر در:

  • کنفرانس ها
  • شرکت ها
  • دفاتر
  • دانشگاه
  • مدرسه
  • نمایشگاه ها
  • کتابخانه ها
  • و غیره به کار برده میشود.
استند جا کاتالوگی

مزایای استفاده از استند کاتالوگ

  • بازاریابی فیزیکی:استندهای کاتالوگبرای نمایش هوشمندانه تجارت شما و همچنین افزودن جلوه ای عالی به برند شما طراحی شده اند. نمایش مستقیم کاتالوگ ها سبب بهبود بازاریابی و تشویق مردم به سر زدن به برند و تجارت شما میشود.

کاغذ همچنان برای بازاریابی بسیار موثر است حتی اگر خرید آنلاین در حال تبدیل شدن به روال روزمره شده باشد.

در حالی که امروزه تقریبا مصرف کنندگان مرتباً با تبلیغات اینترنتی زودگذر مواجه اند، کاتالوگ ها و بروشورهایی که حالت فیزیکی دارند به مشتریان امکان می دهد تا با پیام های شما مستقیما ارتباط برقرار کنند.

بازاریابی چاپیممکن است به زمان و هزینه بیشتری نسبت به بازاریابی آنلاین  نیاز داشته باشد، اما کاتالوگ های جذاب ارزش سرمایه گذاری را دارند. حتی میتوان گفت اگر کاتالوگ درست و اصولی انجام شود میتواند فروش آنلاین و تعامل با برند را نیز افزایش دهد.

در عصری که مردم زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی میگذرانند، تصاویر تجاری اکنون به جای تبلیغات، استفاده میشوند. اگرچه ارائه اطلاعات آنلاین از اهمیت بالایی برخوردار است، اما ارتباط فیزیکی با مصرف کنندگان از طریق کاتالوگ ها نیز بسیار مهم است.

از طریق طراحی، عکاسی و چاپ متفکرانه  می توانید داستان برند خود را بگویید و ارتباطات معناداری با مشتریان ایجاد کنید.

یک کاتالوگ موفق محصولات را به روشی شفاف و آموزنده به نمایش می گذارد و به عبارتی به بهترین شکل ممکن نمایانگر تجارت است. چرا که کاتالوگ باید نام تجاری شما باشد و از هر پیامی که برای آن استفاده می کنید. پشتیبانی کند.

  • سازماندهی بهتر:استندهای کاتالوگبهترین راه برای سازماندهی مطالب بازاریابی و اطلاعاتی شما هستند. وقتی روی میز کار گذاشته میشوند ممکن است اشتباه گرفته و با هم مخلوط شوند، اما وقتی در جا کاتالوگی قرار داده شوند، به راحتی در دسترس خواهند بود.

 

نکات قابل توجه هنگام خرید استند کاتالوگ

  • در نظر بگیرید که استند قرار است در کجا قرار بگیرد، زیرا موردی که در فروشگاه شما استفاده می شود متفاوت از مواردی است که در نمایشگاه یا رویدادهای دیگر استفاده می شود. اگر قرار است پایه استند نزدیک دیوار قرار بگیرد، ایده خوبی است که از مدلهای یکطرفه استفاده کنید، اما اگر قرار است که این پایه در یک مکان باز استفاده شود مدل دوطرفه بهترین گزینه است.
  • اندازه عمومی مطالب تبلیغاتی خود را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که استندی را انتخاب کرده اید که می تواند کاتالوگهای شما را در خود جای دهد. در کل بهتر است یک جایگاه قابل انعطاف را در نظر بگیرید زیرا به شما امکان می دهد هر کاتالوگ یا مجله یا هر چیز دیگری را که می خواهید به نمایش بگذارید.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهدهانواع استند کاتالوگ(جا کاتالوگی)و مطالعه جزئیات فنی هر کدام به بخش فروشگاهبازار چاپ ایران مراجعه کنید .

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد


محمد افشاری
12:02 - 1401/07/19

قیمت این استند هاتون چند؟ این استندها ایا برای نمایش کتاب در یک نمایشگاه مناسب هستند؟ قدرت نگهداری کتاب رو هم دارند ( کتاب سنگین) اگر 9 تا بخوام که به تهران ارسال بشه از نظر هزینه چقدر میشه و چند روز طول میکشه دستمان برسد؟