۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹

در نمایشگاه ها ، بیلبوردها و تبلیغات فضای باز و در غرفه های نمایشگاهی ، در مقیاس وسیع در نورپردازی ، لایت باکس برای ایجاد تأثیر و جذب مخاطبان هدف اهمیت ویژه ای دارد.

لایت باکس چیست و در دنیای تبلیغات چه کاربردهایی دارد؟

لایت باکس:

با بازار چاپ ایران همراه باشید تا ببینیم چرا لایت باکس را بیشتر در غرفه های نمایشگاهی مشاهده می کنیم؟

لایت باکس ها دریچه ای به دنیای جدید تبلیغات هستند .لایت باکس به شما امکان می دهد نمایش جذاب نور پس زمینه را با غرفه های نمایشگاه خود ادغام کنید و در فضاهایی مانند نمایشگاه ها و برگزاری رویدادها ظاهری متمایز و جذاب به تبلیغات خود ببخشید. این نمایشگرها یک نوع تکنیک جدید در استراتژی مارکتینک میباشد که باعث افزایش جذب ، افزایش آگاهی از نام تجاری و ایجاد ارتباط با مخاطبان هدف شما می شود.

 

لایت باکس چیست؟

لایت باکس تابلویی به صورت جعبه ای است که یک گرافیک - معمولاً پارچه یا دوراتن که برای نفوذ نور طراحی شده و نور LED - در داخل قاب یا صفحه پشتی قرار دارد که گرافیک نصب شده را روشن می کند.

لایت باکس ها برای شرایطی استفاده می شود که شکل قرار گرفته روی سطح باید با کنتراست بالا دیده شود.

یک کمپین تبلیغاتی موفق به تصاویر هدفمند واضح و متمرکز نیاز دارد و لایت باکس ها به دلیل مزیت هایی که نسبت به سایر ابزارها دارند ، توسط تبلیغ کنندگان پذیرفته شده و جا افتاده است.

 

لایت باکس از سه قسمت تشکیل میشود:

  1. بنر
  2. جعبه نگهدارنده
  3. سیستم مونتاژ روشنایی
لایت باکس

 

لایت باکس ها در کجاها کاربرد دارند؟

فروشگاه ها 

علائم شرکتی برای محل کار

تبلیغات در فضای باز

علامت گذاری فرودگاه

تابلوها و جدول های زمانی ایستگاه قطار

علائم رستوران و تابلوهای منو

نمایشگاه ها و رویدادهای تبلیغاتی

 

مزایای لایت باکس ها :

لایت باکس ها به دلیل ویژگی های قابل تشخیص و همه کاره ، از مزایایی برخوردار هستند. تضمین شده است که این تابلوها توجه مخاطبان شما را جلب کرده و تجربه مشتری را افزایش می دهد.

 

  • لایت باکس ها  توجه بیشتری را به تبلیغات و نام تجاری شما جلب میکند:

تابلوهای تبلیغاتی - که از ترکیب نور و رنگ استفاده می کند - بسیار بیشتر از سایر پوسترها و تابلوها ، توجه مشتری بالقوه را جلب می کند.

همچنین تابلو با نور داخلی برای مسافت های طولانی تر از تابلو با نور خارجی قابل مشاهده تر هست و باعث میشود مخاطب درک راحتتری از پیام تبلیغاتی شما داشته باشد همچنین افزایش احتمال کنجکاوی در مورد غرفه نمایشگاهی شما و نزدیک شدن به غرفه شما نیز وجود دارد. 

همچنین لایت باکس ها که  مجهز به نور پس زمینه هستند فضای متفاوتی را نسبت به غرفه استاندارد با نورپردازی هالوژن سنتی یا نور LED ارائه می دهند و با این ویژگی بخصوص می توانید موقعیت خود را به راحتی در میان رقبای خود متمایز کنید.

 

  • هرچه سالن نمایشگاه تاریک تر، تاثیر لایت باکس ها بیشتر:

در نور محیطی کم لایت باکس ها بیشترین تأثیر را در برجستگی جلوه تبلیغات شما خواهند داشت .

 

  • به حداقل رسیدن سایه های ناخواسته :

درخشش داخلی چراغ های داخل لایت باکس ها به گونه ای است که چراغ ها به گونه ای قرار گرفته اند که سایه ها را پخش می کنند و به فونت ها جلوه سایه ای طبیعی می بخشد که باعث بهبود بافت گرافیک شما می شود و باعث میشود بنرهای استند نمایشگاه شما از ظاهری جذاب و بصری برخوردار باشد.

 

  • دید دو طرفه:

یک مزیت بزرگ در تبلیغات با لایت باکس ها این است که می توانند تک و دو طرفه باشند و این به معنای تبلیغات مضاعف است زیرا مردم متوجه برند ، آرم یا پیام شما از داخل و خارج ساختمان می شوند. هیچ شانسی وجود ندارد که تبلیغات شما مورد توجه قرار نگیرد.

 

  • تبلیغات بدون وقفه ایجاد کنید:

حتی در شب که محل کار شما تعطیل است ، جعبه های لایت باکس در فضای باز به تبلیغ برند شما برای هر کسی که در آن اطراف است ادامه می دهند

  • قاب های شسته و رفته و براق موجود لایت باکس ها که برای تبلیغات استفاده می شود از زیبایی و ظرافت برخوردار است و احساس بازاریابی نسبتاً بالاتری را نسبت به هر پوستر ساده ای میتواند داشته باشد
  • سرعت و سهولت نصب
  • سبک و قابل انعطاف به طوریکه می توانند پیکربندی شده و بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرند و هزینه های کلی شما کاهش یابد.

 

 

سه مورد از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید لایت باکس باید توجه داشته باشید:

  • خروجی نور: میزان خروجی نور از یک منبع نور با "شار نوری" اندازه گیری می شود. این تخمین میزان نوری را که نمایشگر گرافیک تولید خواهد کرد ، ارائه می دهد
  • مصرف برق: از آنجا که کارایی نمایشگر گرافیکی به فاکتورهای مختلفی از جمله خروجی LED ها و درایور بستگی دارد ، بهتر است در مورد نیازهای دقیق خود اطلاعات کافی داشته باشید.
  • دمای رنگ LED :LEDها را می توان در دماهای مختلف رنگ تعیین کرد که از یک نور گرم (حدود (2700K تا نور خنک (  (7000K متغیر است و در کلوین اندازه گیری می شود. دمای مختلف رنگ باعث می شود که گرافیک به کارهای هنری اصلی آن نزدیکتر باشد ، به عنوان مثال ، اگر گرافیک شما یک صحنه برفی باشد ، دمای رنگ LED سفید باعث می شود که گرافیک به جای سفید-قرمز ، آبی-سفید را استفاده کند.
  • چاپ گرافیکی: رایج ترین گرافیک ها برای استفاده در لایت باکس ها از پارچه ساخته می شوند ، که به طور خاص برای کاربردهای روشن فرموله شده است. این پارچه ها با لبه های سیلیکونی دوخته شده ارائه می شوند که امکان استفاده سریع و آسان را در قاب لایت باکس فراهم می کند. این اطمینان می دهد که وقتی نور به قسمت عقب گرافیک وارد می شود ، نور به طور مساوی پخش می شود تا نقاط گرم دیده نشود و ظرافت بافت گرافیک افزایش یابد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد