14:41 - 1400/03/20
آگهی های مرتبط

بررسی تونر شارپ

تونر شارپ، اختصاصا برای چاپگرهای برند شارپ طراحی و تولید می شود. استفاده از تونرهای شارپ اورجینال، عملکرد و کیفیت دستگاههای شارپ را بهبود می بخشد.

بررسی تونر شارپ

خواهدستگاه کپی شارپقدیمی داشته باشید یا یکی از جدیدترین سیستم ها، بهتونرهای شارپنیاز خواهید داشت.تونراز مواد مصرفی دستگاه های کپی است که به صورت پودر است، منبع تأمین رنگ دستگاه است و متن و عکس‌ها را روی کاغذ منتقل می‌کند .

شارپیک شرکت ژاپنی برجسته ویکی از قدرتمندترین برند ها در زمینه ی تولید ماشین آلات اداری استو انواع بسیار متنوعی از چاپگرها را تولید می کند، از دستگاه های رومیزی گرفته تا دستگاه های چاپی چند منظوره پیشرفته. یافتن دستگاه کپی برای مطابقت با نیازهای چاپی شما کاملاً آسان است اما یافتن تونر کارتریج اورجینال بدون صرف هزینه بیش از حد، کاری آسان نیست .چرا که کیفیت کپی یک کارتریج ارتباط مستقیمی با تونر مورد استفاده دارد.

لوگوی برند شارپ

تونر شارپاصل، کیفیت چاپ بالاتری را ارائه می دهند به طوری که نسخه های چاپی شما از چاپ اول تا آخر واضح هستند. تونرهای شارپ اصلی از بهترین کیفیت برخوردار هستند زیرا تلاش زیادی توسط مهندسین شارپ انجام شده است تا کارتریج های شارپ در حداکثر توانایی خود، کار کنند.

به طوری که اگر شارژ کارتریج با تونر اصل و جنس مرغوب باشد، میتوان تا ۸۰ درصد تعداد کپی و ۸۰ درصد کیفیت کپی مورد نظر را نسبت به یک کارتریج اورجینال به دست آورد.

 

انواع تونر شارپ

تونرهای شارپ بهدو دسته سیاه و رنگی تقسیم میشود.

بسته به نوع دستگاه شارپی که قرار است استفاده کنید، نوع تونر مورد استفاده تان مشخص خواهد شد: 

  • دستگاه هایی که فقط از تونر مشکی استفاده می‌کنند.
  • دستگاه هایی که از نوع رنگی هستند و چهار رنگ آبی، قرمز، زرد و مشکی در آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پس از یک بازه زمانی کهدستگاه کپیشارپکار میکند هنگام به اتمام رسیدن تونر در دستگاه پیغام هایی مبنی بر اتمام تونر نمایش داده میشود. (برای مثال کم رنگ بودن کپی و بروز نشانه هایی در کیفیت کپی های گرفته شده، یکنواخت نبودن برگه ی چاپ شده و غیره) و در این موقعیت برایتعویض تونر دستگاه کپی شارپدو راه بیشتر ندارید:

  • باید تونر کارتریج را مجددا شارژ کنید.
  • یا اینکه کارتریج تونر را کاملا تعویض کنید.

روش اول یعنی شارژ کردن تونر هزینه کمتری نسبت به تعویض کامل کارتریج تونر دارد. اما کیفیت کپی در کارتریج نو بیشتر از کارتریجی است که شارژ شده است.

بسته به میزان استفاده از دستگاه با خالی شدن تونر و تعویض آن مواجه خواهیم شد. وقتی که درصد تونر به "25-0٪" می رسد باید شارژ مجدد انجام گیرد. معمولا متوسط عمر تونر 6 ماه میباشد ولی در صورت استفاده زیاد و مداوم از دستگاه ممکن است این زمان کمتر باشد.

تونر شارپ AR-016FT
تونر کارتریج شارپ SHARP AR-016FT

نکات نگهداری تونر شارپ

• جعبه ای را که شامل کارتریج تونر است به صورت افقی نگهداری کنید. اگر کارتریج تونر به صورت عمودی نگهداری شود، ممکن است تونر جامد شود.

• تونر را در مکانی خنک تر از 40 درجه سانتیگراد (104 درجه فارنهایت)نگهداری کنید.نگهداری در دماهایی غیر از این ممکن است باعث جامد شدن تونر در کارتریج شود.

• اگر از کارتریج تونر غیر از کارتریج تونر توصیه شده توسط SHARP استفاده شود، دستگاه ممکن است به کیفیت و عملکرد کامل نرسد و خطرات احتمالی برای دستگاه پیش بیاید. به همین دلیل بهتر است حتماً از کارتریج تونر توصیه شده توسط SHARPاستفاده کنید.

• کارتریج تونر استفاده شده را در یک کیسه پلاستیکی نگه دارید. (آن را دور نریزید)

• شارژ تونر بهتر است توسط متخصصان دستگاه های کپی شارپ انجام گیرد تا دستگاه کارایی و کیفیت و سلامت خود را حفظ کند.

 

لینک‌های پربازدید:

خرید دستگاه چاپ بنر
خرید دستگاه چاپ پارچه
خرید چاپگر اکوسالونت

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد