15:22 - 1398/05/15

بهبود شرایط کاری برای کارگران چاپ خانه

سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌ها گفت: کارگران چاپ خانه جزو شریف ترین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی هستند و تلاش می‌شود تا بخشی از مشکلات مالی آنها برطرف شود.

بهبود شرایط کاری برای کارگران چاپ خانه

به گزارش بخش خبریبازار چاپ ایرانبه نقل از آنا، مراسم جشن نیمه شعبان و روز جهانی کارگر در سازمان چاپ و انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و در این مراسم از پرسنل سازمان چاپ و انتشارات تقدیر شد.

دکتر صالح اسکندری در این مراسم با تبریک به روز کارگر و همچنین میلاد حضرت قائم آل محمد به تبیین واژه انتظار در محیط‌های کاری پرداخت و مصداق واقعی انتظار در محیط های کاری را تلاش بیشتر برای کسب موفقیت های روز افزون، کسب روزی حلال و انجام بهتر ماموریت‌های محوله در حوزه های رقابتی دانست.

وی با بیان اینکه کارگران چاپ خانه جزو شریف ترین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی هستند، گفت: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا شرایط کاری برای کارگران چاپ خانه بهبود یابد.

سرپرست سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه اضافه شدن درصد بدی آب و هوا برای کارکنان سازمان چاپ و انتشارات اشاره کرد که این مهم باعث خوشحالی پرسنل شد.

سرپرست سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه به مطالبات کارگران اشاره کرد که شامل مسائلی از قبیل شرایط کاری و همچنین در آمد زا کردن مجموعه به همراه ابلاغ بخشنامه برای واحدهای دانشگاهی بود.

همچنین در این مراسم مهندس جانعلی پور، مدیر جدید چاپ و فنی سازمان چاپ و انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی به بیان برنامه های کاری خود برای سازمان چاپ و انتشارات برای جلوگیری از اتلاف های منابع پرداخت و همچنین برنامه‌های خود را برای پیشرفت سازمان چاپ و انتشارات تبیین کرد.

وی در ادامه به اولویت های اصلی سازمان اشاره کردکه شامل تلاش بیشتر برای تولید بیشتر و کسب درآمد بیشتر برای سازمان بود.

منبع:ana

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد