16:29 - 1398/05/15

حضور پاویون ملی صنعت چاپ ایران برای پنجمین دوره متوالی

نمایشگاه چاپ و بسته بندی امارات اعلام کرد فضای این نمایشگاه نسبت به دوره گذشته افزایش خواهد یافت.

حضور پاویون ملی صنعت چاپ ایران برای پنجمین دوره متوالی

به گزارش بخش خبریبازار چاپ ایرانبه نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، اهمیت این نمایشگاه برای ایران حضور پایون ملی صنعت چاپ و بسته بندی به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ است که بر اساس پلان این دوره برای پنجمین دوره متوالی حضور خواهد داشت. در همین راستا نمایشگاه چاپ و بسته بندی دبی ۲۰۱۹ پیش تراعلام کرده بیش از۶۰درصد فضا تاکنون واگذارشده است.

این نمایشگاه هردوسال یکبارتوسط شرکت صاحب نام تارسوس در شهر دبی برگزار می شود و جمهوری اسلامی ایران تا کنون چهار پاویون موفق داشته که دریچه موفقی برای صادرات بخش چاپ و بسته بندی از این مسیر مهیا شده است.

بر اساس در حال حاضر شرکتهایی نظیر:زیراکس، کانن، وینسک، فرین‌پگس، هایدلبرگ گالوس، کونیکا مینولتا، نیلپیترو... حضور خود را در این نمایشگاه قطعی نموده اند، همچنین در بخش حضور بصورت پاویون کشور های جمهورری اسلامی ایران، چین و ترکیه حضور دارند. در این دوره از نمایشگاه چین یکی از بزرگترین پاویونهای خود را راهی این عرصه مهم تجاری خواهد کرد.

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران برنامه مدونی برای حضور ملی در دستورکار خود قرار داده و نگاه ویژه ای به این آوردگاه مهم اقصادی دارد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد