13:19 - 1398/05/31

به زودی بزرگترین کارخانه تولید کاغذ از سنگ در الیگودرز کلنگ زنی می‌شود

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: بزرگترین کارخانه تولید کاغذ از سنگ کشور در الیگودرز به زودی کلنگ زنی می‌شود.

به زودی بزرگترین کارخانه تولید کاغذ از سنگ در الیگودرز کلنگ زنی می‌شود

به گزارش بخشخبریبازار چاپ ایرانبه نقل از تسنیم, محمد خدا بخشی از احداث بزرگترین کارخانه تولید کاغذ از سنگ کشور در الیگودرز خبر داد و اظهارداشت: به زودی این نخستین کارخانه دولتی در الیگودرز کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: انجام عملیات طراحی، ساخت و راه اندازی کارخانه تولید کاغذ الیگودرز در سامانه تداراکات الکترونیکی دولت (ستاد) با جزییات مندرج در اسناد مناقصه برای انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی به فراخوان مناقصه گذاشته شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس بیکاری جوانان و تحصیل‌کردگان الیگودرز را یکی از معضلات اصلی این شهرستان دانست و گفت: گرچه در سالیان گذشته بسیاری از فرصت‌های توسعه در این شهرستان از دست رفت و برای جبران باید زمان بسیار و توان مضاعفی صرف کرد اما امروز خرسندیم که نخستین طرح جدی اشتغالزایی دولتی در این شهرستان اجرایی می‌شود.

وی به سفر نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به الیگودرز و قول احداث کارخانه تولید کاغذ از پودر کربنات کلسیم در این شهرستان اشاره و عنوان کرد: در نشست‌های بعدی که با وزیر در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت داشتم احداث کارخانه تولید کاغذ از پودر کربنات کلسیم در شهرستان الیگودرز مصوب شد.

خدابخشی بیان کرد: پس از مصوب شدن احداث این کارخانه در شهرستان الیگودرز در نشست و رایزنی‌های مستمر با معاونان و کارشناسان ارشد این وزارتخانه احداث این کارخانه قطعی شد و علاوه بر پیگیری‌های موثر قبلی با مسئولان ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم، جهت تسریع عملیات اجرایی احداث، نشست هایی نیز با شریعتمداری وزیر فعلی صنعت دولت برگزار شد.

وی گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران( ایمیدرو) شرکت هلدینگ دولتی فعال در بخش معدن ایران است و این سازمان از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف به احداث کارخانه تولید کاغذ از پودر کلبنات کلسیم الیگودرز شده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس خاطرنشان کرد: پس از انتخاب پیمانکار از سوی ایمیدرو عملیات اجرایی احداث این کارخانه شروع می‌شود و براساس توافقات نماینده مردم الیگودرز با مسئولان سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، نیروی کار مورد نیاز حین عملیات ساخت و ساز و نیز پس از آن از نیروهای بومی تامین می‌شود.

منبع :tasnim

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد