17:42 - 1398/06/02

نگاهی به اقتصاد صنعت چاپ و بسته بندی ژاپن

یکی از شاخص های فرهنگی در جهان تا قبل از ورود اینترنت محاسبه کیلوگرم کاغذ مصرفی به ازای هر فرد جامعه یک کشور بود که نقش چاپ و بسته بندی اهمیت ویژه ای برای این منظور داشته و دارد.

نگاهی به اقتصاد صنعت چاپ و بسته بندی ژاپن

به گزارش بخشخبریبازار چاپ ایران، اولین حضور اهالی صنعت چاپ و بسته بندی جمهوری اسلامی ایران به همت اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی در نمایشگاه چاپ ژاپن (IGAS)فرصت مناسبی است تا نگاهی دقیق تر به اقتصاد صنعت چاپ و بسته بندی این کشور مهم بیاندازیم.
بر اساس آخرین آمار اعلام شده ژاپن 127 میلیون نفر جمعیت دارد و در آمد سرانه آن بیش از 44 هزار دلار اعلام شده است. براساس آمار ها ژاپن در سال 2017 میلادی 1357 میلیارد ین در بخش چاپ و بسته بندی تنها برای مصرف داخلی فروش داشته است.
با نگاهی به این رقم متوجه جایگاه استراتژیک چاپ و بسته بندی در کشور ژاپن خواهیم شد، صنعتی که در آوردگاه مهم نمایشگاهی IGAS چهره نوین خود را به نمایش خواهد گذاشت و این فرصت مغتنمی برای دست اندرکاران صنعت چاپ و بسته بندی ایران خواهد بود که با تکنولوژی های جدید و متفاوت این بخش از جهان آشنا شوند.
بی شک نگاه هوشمندانه اتحادیه صادرکنندگان به بازارهای گوناگون صنعت چاپ و بسته بندی در دنیای تکنولوژی آینده ای متفاوت را برای این صنعت در منطقه و جهان رقم خواهد زد.
بر همین اساس روند ثبت نام هیات تجاری در اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ادامه دارد و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر این اتحادیه تماس حاصل فرمایند.

منبع :papna

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد