21:54 - 1398/03/06

بسته بندی فرصتی عالی برای پرینترهای تجاری است

روز سه شنبه بعدازظهر، "کوری فرنسر" سردبیر ارشد نشریه پکیج پرینتینگ (PackagePRINTING) به ارائه یک سخنرانی با عنوان «بسته بندی 101 برای چاپگران تجاری» پرداخت.

بسته بندی فرصتی عالی برای پرینترهای تجاری است

کوری فرنسر" سردبیر ارشد نشریه پکیج پرینتینگ به تشریح آن دسته از گرایش های بازار پرداخت که بر روی بسته بندی تاثیر می گذارند و پرینترهای چاپ می توانند از وجود آن ها سود ببرند. گرایش اول، موسم به تکثیر SKU به این مساله اشاره دارد که برندها به چه صورتی تلاش می کنند کمیت محصولاتی که تحت برند خود می فروشند را افزایش دهند. آن ها لزوما در حال افزایش حجم محصولاتی که بر روی قفسه ها می گذارند نیستند، بلکه تنها خط تولید خود را توسعه می دهند. به همین دلیل، مدت زمان اجرای سفارش های بسته بندی در حال کاهش است، فرصتی برای بخش بسته بندی به وجود آمده است که از فرصت های چاپ دیجیتال استفاده کند. به این ترتیب، برای چاپگرهای تجاری که از دیجیتال استفاده می کنند شرایط هموارتر شده است.

"فرنسر" معتقد است نگرش دوم، تمایل مصرف کننده به «خرید کم» و حمایت از کسب و کارهای محلی است. او در ادامه توضیح می دهد که مصرف کننده ها به شکلی فعالانه به دنبال خرید محصولاتی هستند که به صورت محلی ساخته می شوند. در بیش تر موارد، این برندها از نظر کمیت محصولاتی تولید نمی کنند که برای پرینترهای بسته بندی محلی که از تجهیزات معمولی استفاده می کنند، باعث هزینه زیاد شود. آن ها بیش تر کارهایی را انجام می دهند که زمان تحویل طولانی دارند.

"فرنسر" این مساله را خاطر نشان می کند: «یک پرینتر دیجیتال تجاری با توانایی های دیجیتال اساسی، می تواند سفارش ها با تیراژ کم را در خانه خودش هم انجام دهد. چرا که به کار هنری یا تمام کاری پیچیده ای نیاز ندارند و باعث می شوند این برندهای محلی در میان مردم حضور داشته باشند.»

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد