23:22 - 1398/06/14

رونمایی سونی از نسخه کوچکتر کاغذ دیجیتالی خود

چند سال پیش کاغذ دیجیتالی سونی رونمایی شد. این کمپانی ژاپنی به تازگی نسخه کوچک تر این محصول را معرفی کرده است.

رونمایی سونی از نسخه کوچکتر کاغذ دیجیتالی خود

به گزارشبازار چاپ ایران, سونی در گذشته از تبلت جالبی رونمایی کرده بود. کاغذ دیجیتالی سونی یک تبلت بوده که از فناوری E-Inkبرای نمایشگر خود بهره می برد. کاربر می تواند برای تعامل با این دستگاه از قلم استفاده کرده و بر روی آن مطالب خود را یادداشت کند.

این محصول سونی در زمان عرضه قیمتی نزدیک به 1100 دلار داشت که باعث شد کاربران تمایل کمی نسبت به خرید آن داشته باشند. سونی برای جذب خریداران بیشتر تصمیم گرفته از نسخه کوچک تر و ارزان تر این دستگاه رونمایی کند.

 

کاغذ دیجیتالی

نسخه جدید کاغذ دیجیتالی سونی ابعاد کوچک تری نسبت به نمونه کنونی دارد و همچنین با قیمت 600 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. این دستگاه DPT-CP1 نام دارد.

کاغذ دیجیتالی CP1 دارای نمایشگر 10.3 اینچی است و از فناوری یکسانی با برادر بزرگتر خود بهره می برد. برای این محصول یک قلم در نظر گرفته شده است تا کاربر توسط آن قادر به انجام کارهای خود باشد. این محصول به کاربران اجازه می دهد فرم های PDF را پر کنند.

 

کاغذ دیجیتالی

 

 

سونی برای این دستگاه خود یک اپلیکیشن مخصوص برای سیستم عامل های اندروید و iOS توسعه داده است تا کاربران قادر به انتقال راحت تر اسناد میان محصولات مختلف باشند. این تبلت با هر بار شارژ قادر به همراهی کاربر تا 3 هفته است.

در بازار تبلت های زیادی وجود دارند که با قیمت مشابه CP1 به فروش می رسند. با توجه به این موضوع کاغذ دیجیتالی سونی برای خریداران خاصی توسعه یافته است. 

اگر خواهان خرید یک تبلت کامل باشید می تواند مایکروسافت سرفیس و یا آیپد پرو را خریداری کنید. با این حال کاغذ دیجیتالی سونی می تواند برای برخی از کاربران یک دستگاه کاملا مناسب باشد.

 

منبع :click

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد