21:22 - 1398/04/20

رشد عظیم چاپ دیجیتال در بازار جهانی

بر اساس آمار استیمرز پایرا معتبرترین مرکز جهانی آمار صنعت چاپ جهان سهم چاپ دیجیتال رشد چشم گیری داشته است.

رشد عظیم چاپ دیجیتال در بازار جهانی

به گزارش بخش خبریبازار چاپ ایرانو به نقل از آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، بازار چاپ جهانی در حال تغییر است. بسیاری از نسخه های الکترونیکی جایگزین روش های قدیمی و از مد افتاده ی چاپ می شوند. کتاب های الکترونیکی، روزنامه ها و مجلات آنلاین، روز به روز بخش قابل توجهی از بازار را در دست می گیرند.

چاپ دیجیتال در حال حاضر بیشترین سهم در بازار جهانی را به خود اختصاص داده است به ویژه در حوزه گرافیک. طبق گفته اسمیترز پایرا سهم چاپ دیجیتال از کل بازار دو برابر شده است به طوریکه میزان آن از 9.5 درصد در سال 2008 به 19.7 درصد تا سال 2018 رسیده است.

اگر چاپ بسته بندی را در نظر نگیریم این میزان از 23.5 درصد در سال 2012 به 38.1 درصد تا سال 2018 می رسد. چاپ دیجیتال به طور کلی سهم بسیار بیشتری را از آن خود می کند چرا که با استفاده از کارپردازان چاپ، کارایی محصولات افزایش یافته است. در حالی که چاپ و بسته بندی هر دو جهانی هستند، تحولات این بازار - بسته به نوع منطقه - بسیار متفاوت با مناطقی است که انتقال تکنولوژی و یا تجهیزات دست دوم در آنجا به تازگی در حال ظهور است.

بسیاری از مصرف کنندگان جهانی چاپ به وسیله تبلیغات، ناشران و خریداران چاپ بسته بندی خواستار کیفیت بالا و محصولات سازگار در همه جا هستند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد