22:45 - 1398/06/22

10 مورد از برترین و بهترین پرینتر های خانگی و اداری سال 2018

انتخاب درست یک پرینتر خانگی خوب بسیار مهم است، چون داشتن بهترین پرینتر در قسمتی از دفتر کارتان در منزل، نیازمند این است که تمامی تجهیزات مورد نیازی که باعث میشود فعالیت شما در خانه مفید و دارای بازده باشد، را داشته باشید.

10 مورد از برترین و بهترین پرینتر های خانگی و اداری سال 2018

بهترین چاپگرهای رنگی و سیاه و سفید سال 2018

اگه در خانه کار می کنید یا بخشی از دفتر کار شما در منزلتان قرار دارد و می بایست اسناد را پرینت بگیرید، اسکن کنید، از یک سند به خصوص چند کپی بگیرید و یا یک سند را از یکی از همکاران خود از طریق فکس دریافت کنید، شما به یک پرینتر خانگی خوب نیاز دارید تا تمامی این کارها را برایتان انجام دهد.

انتخاب بهترین پرینتر ( به خصوص اگه بخواهید قابلیت انجام چند کار را داشته باشد) نه تنها به شما کمک می کند تا در هزینه ی خودتان صرفه جویی کنید بلکه همچنین بهتان این اجازه را میدهد تا از فضایی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید و تمامی کارهای ضروری خودتان را فقط با یک دستگاه انجام بدید.

 

بهترین پرینتر خانگی و اداری

Canon Office and Business MX922 یک پرینتر چند کاره با قابلیت کامل پرینت، اسکن، کپی و فکس کردن هست. این دستگاه مجهز به سیستم Automatic document feeder یا همان ADF هست که به شما این امکان رو میده تا چندین صفحه ی مختلف رو به دستگاه بدید و روی هر کدوم کاری که لازم هست رو انجام بدید ( به عنوان مثال از یک صفحه کپی و از یک صفحه اسکن بگیرید بدون اینکه نیاز باشه صفحات رو تک تک به دستگاه بدید).

 

پرینتر خانگی

سرعت پرینت این دستگاه برای پرینت سیاه و سفید 21 برگ در دقیقه و برای پرینت رنگی 10 برگ در دقیقه هست که سرعت بسیار خوبی محسوب میشه. این پرینتر همچنین از رزولوشن 9600×2400 dpi پشتیبانی میکنه و قابلیت اتصال در دو حالت با سیم و بی سیم ( وای فای ) به اینترنت رو هم داره. برای پرینت مستقیم هم قابلیت اتصال بی سیم از طریق Air Print، یو اس بی و مموری کارت در دسترس هستند.

این پرینتر قابلیت پرینت 2500 صفخه در ماه رو داره که این دستگاه رو به انتخابی مناسب برای انجام کارهای روزمره همه ی ما تبدیل میکنه. همچنین این پرینتر قیمت مناسبی داره و یکی از بهترین پرینتر های موجود در بازار هست.

 

بهترین پرینتر چاپ عکس

Canon MX492، یک پرینتر بسیار خوب برای چاپ عکس، جهت استفاده در دفتر کار شما در منزل و یا فعالیت های شخصی شما هست. این دستگاه دارای آپشن های مختلف اتصال از جمله Google cloud print و Air Print هست که به شما امکان ارسال پرینت از طریق تبلت و یا گوشی هوشمند خودتون رو  به صورت وایرلس را میده.

سرعت پرینت این دستگاه برای پرینت سیاه سفید 8.8 برگه در دقیقه و برای پرینت رنگی 4.4 برگه در دقیقه و حداکثر رزولوشن این دستگاه 4800×1200 dpi هست. این پرینتر طراحی کوچکی داشته و وزن کلی اون در حدود 13 پوند ( تقریبا 6 کیلوگرم ) هست که جابه جای این دستگاه رو خیلی راحت میکنه.

 

پرینتر خانگی

این دستگاه حتی مجهز به یک صفحه لمسی هست که کار باهاش رو حتی بدون نیاز به کامپیوتر بسیار راحت میکنه. شرکت سازنده همچنین این پرینتر رو با اپلیکشن Canon PRINT (قابل دسترس برای اندروید و ios ) و FINE print head هماهنگ کرده و به شما امکان این رو میده که به راحتی بین اونها سوویچ کنید.

 

بهترین پرینتر اداری

Canon PIXMA MG3620 پرینتر مخصوص انجام کارهای دفتری طراحی شده و قابلیت انجام پرینت، اسکن، کپی و همچنین قابلیت انجام خودکار پرینت دو رو را داره که به شما امکان اینو میده تا به راحتی روی دو طرف برگه پرینت بگیرید. این دستگاه همچنین نصب آسونی هم داره.

 

پرینتر خانگی

این دستگاه قابلیت اتصال هم از طریق با سیم و هم بی سیم رو داره و از اونجایی که از قابلیت اتصال از طریق AirPrint، Google Cloud Print، NFC، Morphia، Canon print و USB پشتیبانی میکنه به شما این امکان رو میده تا به راحتی از طریق دستگاه های همراه خودتون مثل گوشی هوشمند، پرینت خودتون رو برای دستگاه ارسال کنید.

این دستگاه سرعت پرینت 9.9 برگه در دقیقه برای پرینت سیاه و سفید و 5.7 برگه در دقیقه برای پرینت های رنگی رو داراست.

 

بهترین پرینتر جوهر افشان خانگی

HP Envy 4520 یکی از بهترین پرینتر های inkjet یا همان جوهر افشان جهان و انتخابی عالی برای استفاده در منزل شماست. سرعت پرینت این دستگاه برای پرینت سیاه و سفید 9.5 برگه در دقیقه و برای پرینت رنگی 6.8 برگه در دقیقه هست. این پرینتر یکی از محبوب تریین پرینتر های سایت آمازون بوده و دارای ویژگی های خوب زیادیست.

 

پرینتر خانگی

 

این پرینتر قابلیت انجام کلیه کارهی پرینت، کپی، اسکن و فکس کردن رو داراست و از انجام فکس از طریق کامپیوتر پشتیبانی نمیکنه. علاوه بر امکان اتصال از طریق wifi این دستگاه قابلیت اتصال از طرق USB برای انجام راحت پرینت مستقیم از طریق کانپیوتر شما رو هم داراست. برای کاربری آسان، شرکت سازنده ی این دستگاه اون رو به یک صفحه نمایش 2 اینچی با رزولوشن بالا نیز مجهز کرده.

همچنین برای اینکه در هزینه های شما صرفه جویی بشه، شرکت HP یک پک جوهر HP instant ink رو هم داخل بسته بندی قرار داده و به شما امکان صرفه جویی 50 درصدی در جوهر میده.

 

بهترین پرینتر لیزری

Brother HL-L2340DW یک پرینتر جمع و جور لیزریست. دستگاهی پرسرعت که قابلیت پرینت 27 برگه سیاه و سفید در دقیقه رو داراست.حداکثر رزولوشن این دستگاه 2400×600 dpi هست که باعث میشه تا پرینت های سیاه و سفید گرفته شده با این دستگاه بسیار حرفه به نظر برسن. همچنین این دستگاه قابلیت چاپ 10000 برگ در هر ماه رو داره.

این دستگاه قابلیت خودکار پرینت دو طرفه ( پشت و رو) رو داره و از روش های اتصال و پرینت مختلفی همچون Air print، Google cloud print، Brother iPrint & scan، cortado workplace و همچنین wifi-Direct پشتیبانی میکنه. جهت کاربری آسان تر و انتخاب منوی مورد نظر این دستگاه مجهز به یک LCD خطی هست و همچنین این پرینتر از امکان اتصال به کامپیوتر از طریق کابل USB نیز پشتیبانی میکنه.

 

پرینتر خانگی

دریچه ورودی کاغذ این دستگاه قابلیت نگه داری از 250 کاغذ رو داره . این دستگاه همچنین قابلیت پرینت پشت و رو را داراست که به شما این امکان رو میده تا به راحتی در دو طرف برگه پرینت گرفته و در مصرف کاغذ صرفه جویی کنید.

 

بهترین پرینتر جوهر افشان با قابلیت اتصال وایرلس

Canon MG7720 یک پرینتر سطح پایه ی جوهر افشانه که قابلیت اتصال وایرلس و همچنین عملکرد چندگانه رو داره. خروجی این دستگاه کیفیت بسیار خوبی داره و میتونه گزینه ی بسیار خوبی برای استفاده ی شخصی و یا استفاده ی کاری در منزل شما باشه. برای کاربری آسون تر این پرینتر به یک صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی مجهز شده.

این پرینتر در 4 رنگ مختلف در موجود هست و ویژگی های بسیار خوب زیادی داره که باعث میشه کار کردن باهاش برای کاربرانش بسیار راحت باشه . علاوه برای قابلیت عالی در چاپ عکس، این پرینتر برای استفاده در منزل و یا محل کار شما بسیار گزینه ی خوبی هست.

 

پرینتر خانگی

این دستگاه قابلیت اتصال از طریق وایرلس، نصب راحت و امکان پرینت از طریق روشهای مختلف چون Google cloud print، Apple Airprint، NFC، Morphia printing service و همچنین Canon print app رو در اختیار شما قرار میده. این دستگاه همچنین قابلیت منحصر به فرد چاپ label بر روی CD و یا DVD رو هم داراست.

 

بهترین چاپگر مجهز به صفحه نمایش

اگر به دنبال دستگاهی جمع و جور با قیمت مناسب می گردید،   Epson Expression Home XP-330 ارزش اینو داره که در لیست خودتون قرارش بدید. این دستگاه به خاطر مجهز بودن به یک صفحه نمایشگر LCD 1.44 اینچی، کاربری بسار آسونی رو به شما ارایه میده.

با این پرینتر می تونید در هر جایی که هستید، بدون نیاز به اینترنت و از طریق گوشی هوشمند iOS و یا اندرویدی و یا تبلت خود به راحتی پرینت گرفته و همچنین می تونید به لطف فناوری instant-dry ink از اسناد و یا عکس های خود پرینت های ضد آب بگیرید.

 

پرینتر خانگی

این دستگاه گننجایش 100 کاغذ را داشته و از محفظه های جوهر منحصربفرد استفاده میکنه. همچنین این پرینتر قابلیت اتصال از طریق وایرلس داره و به علاوه داشتن شکاف مموری کارت باعث می شه که بدون نیاز به کامپیوتر بتونید از عکس های خودتون پرینت بگیرید.

 

بهترین چاپگر جوهر افشان چند کاره

HP DeskJet 3755  یک پرینتر جوهر افشان چند کارست که قابلیت پرینت، اسکن و کپی رو داره که برای استفاده در منزل و یا دفتر کوچیک کار شما مناسب بوده و جای کمی میگیره و با استفاده از جوهر HP instant ink شما می تونید در حدود 50 درصد در هزینه جوهر صرفه جویی کنید.

 

پرینتر خانگی

 

این دستگاه طراحی مسطحی داره و همچنین دارای چندین قابلیت هست. این دستگاه می تونه کارهای نظیر پرینت، اسکن و کپی سیاه و سفید و رنگی رو انجام بده و همچنین قابلیت اتصال از طریق وایرلس  با استفاده از دستگاه های قابل حمل همچون گوشی هوشمند و یا direct printing رو داره و به شما این امکان رو میده تا با سرعت بسیار خوب از طریق گوشی و یا تبلت خودتون پرینت های خودتون رو ارسال و چاپ کنید.

این دستگاه قابل پرینت 8 برگ در دقیقه برای پرینت سیاه و سفید و 5.5 برگ در دقیقه برای پرینت رنگی با حداکثر رزولوشن 600 dpi رو داراست

 

بهترین پرینتر سیاه و سفید لیزری

Samsung SL-M2020W/XAA یک پرینتر تک رنگ ( سیاه و سفید) لیزری با سرعت پرینت بسیار بالاست که می تونه با سرعت 21 برگ در دقیقه برای شما پرینت بگیره و با اکثر سیستم های عامل نظیر ویندوز، مک و لینوکس سازگاره. این دستگاه برای کارکرد آسون و بدون دردسر طراحی شده و به شما این امکان رو میده تا تنها در چند ثانیه و از طریق فشار دادن دکمه WPS (wi-fi protected setup) اون رو به شبکه ی وای فای خودتون به صورت کاملا امن، متصل کنید.

 

پرینتر خانگی

این پرینتر خروجی عکس و متن بسیار با کیفیتی داره و همچنین برای افزایش میزان جزییات تصویر، سامسمونگ از فناوری جدیدی تحت عنوان Advanced rendering technology استفاده میکنه.

همچنین دریوار Samsung Easy Eco Driver به شما این امکان رو میده تا در مصرف تیونر خودتون تا 20 درصد صرفه جویی کنید. برای اون دسته از کسانی که به دنبال یک پرینتر لیزری خوب و با سرعت بالا هستند ما این پرینتر رو پیشنهاد می کنیم.

 

بهترین پرینتر خانگی با قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند

Epson Expression Home XP-430 دیگه از پرینتر های خونگی بسیار خوبه که به دلیل داشتن شکاف مموری کارت به شما این امکان رو میده تا بدون نیاز به روشن کردن کامپیوتر، پرینت های خودتون رو بگیرید. درست مثل پرینتر مدل xp-330 epson که بهش اشاره کردیم، این پرینتر هم قابلیت اتصال آسون به گوشی هوشمند شما از طریق wi-fi رو داراست.

 

پرینتر خانگی

این دستگاه از صفحه نمایش LCD نسبتا بزرگ 2.7 اینچی استفاده می کنه که به شما قابلیت انجام کارهای زیادی همچون پرینت، کپی، اسکن و امکان انجام تغییرات و ادیت عکس و همچنین قابلیت اصلاح قرمزی چشم در عکس و تغییر رزولوشن عکس رو میده.

این دستگاه پرینتری مناسب برای استفاده خانگی بوده و سرعت پرینت 9 برگ در دقیقه برای پرینت سیاه سفید و 4.5 برگ در دقیقه برای پرینت رنگی رو داره.

 

نتیجه گیری

انتخاب پرینتر مناسب کار سختی نیست. مساله ای که انتخاب کردن رو کمی سخت میکنه میزان بودجه ی شماست. این لیست به شما امکان انتخاب بین گزینه هایی رو میده که نه تنها جای کمی می گیرند بلکه قیمت مناسبی هم دارند.

مقایسه بین پرینترهای جوهر افشان و لیزری

برتری پرینترهای جوهر افشان نسبت به لیزری چیست؟

 

برتری های پرینتر جوهر افشان

پرینتر های جوهر افشان برتری های زیادی دارند که بیشتر این برتری ها مربوط به کارهای معمولیست که با پرینتر ها انجام میشه. به عنوان مثال یکی از برتری های پرینتر های جوهر افشان، کیفیت بالای آن ها در پرینت رنگی می باشد. ویژگی ای که هر کسی می تونه ازش بهره ببره. و فرقی نمی کنه که می خواید یک عکس رو پرینت بگیرید و یا یک کتاب رنگی و یا یک قطعه هنری. کیفیت بالای پرینت رنگی پرینتر های جوهر افشان باعث میشه تا برای پرینت گرفتن عکس و خروجی های رنگی گزینه ی بهتری باشن.

 

پرینتر های همه کاره

برتری دیگه ی این دسته از پرینتر های اینه که همه کاره هستن. از این نوع پرینتر ها می شود هم برای پرینت عکس و هم برای پرینت متن استفاده کرد و در هر دو حالت پرینتر های جوهر افشان کیفیت خوبی رو به شما ارایه میدهند. که این برخلاف پرینتر های لیزری هست که صرفا برای پرینت متن و به طور کل برای پرینت های تک رنگ ( سیاه و سفید) مناسب هستن.

 

پرینتر خانگی

همچنین به خاطر مکانیزم آسونتر پرینت گرفتن، این نوع پرینتر ها از نظر قیمت هم ارزون تر هستند. یک پرینتر رنگی خوب رو میشه با قیمت حدود 50 دلار خریداری کرد در صورتی که پرینتر لیزری خوب و با سرعت مناسب رو نمیشه با قیمت کمتر از 150 دلار تهیه کرد.

 

کیفیت و کمیت

به علاوه پرینتر های جوهر افشان از نظر سرعت هم می تونن با پرینتر های لیزری رقابت کنن. سریع ترین پرینتر جوهر افشان می تونه با سرعت 37 برگ در دقیقه پرینت سیاه و سفید بگیره. این عدد، مقدار بسیار خوبیه که با در نظر گرفتن کیفیت خروجی این پرینتر ها، داشتن یک پرینترجوهر افشان پرسرعت به شما بهترین کیفیت وهم کمیت رو میده.

همچنین هزینه ی سرویس و یا تعمیر پرینتر های جوهر افشان به دلیل پایین تر بودن سطح تکنولوژی و همچنین ساده تر بودن مکانیزم پرینت گرفتن اونها و سایز کوچکتر اونها، کمتر و ارزون تره. که این امر موجب میشه که تعمیرشون آسون تر باشه و اکثر تکنیسین ها با ساختار و مکانیزم این پرینتر ها آشنا هستن و می تونن به راحتی با این نوع پرینتر کار کنن.

 

مزایای پرینترهای لیزری

چیزی که پرینتر های لیزری ارائه میدهند که پرینتر های جوهر افشان از انجام آن ناتوان هستند، گنجایش بالای اون هاست. در حالی که پرینتر های جوهر افشان قابلیت پرینت 3000~10000 برگ در هر ماه رو دارند، پرینترهای لیزری می تونن در ماه تا حداکثر 300000 برگ در ماه پرینت بگیرند که تقریبا 100 برابر حداقل مقدار پرینترهای جوهر افشان هست. پرینترهای لیزری برای محیط های کاری با حجم پرینت بالا بسیار مناسب هستند.

همچنین با وجود اینکه پرینتر های لیزری به اندازه پرینتر های جوهر افشان در پرینت گرفتن عکس کارامد نیستن، این پرینترها رقابت رو در کیفیت خروجی سیاه سفید از پرینتر های جوهر افشان میبرن. که دلیل این امر پروسه ی دقیق قرار دادن الکترون های شارژ شده بر روی خروجی هست. در حالی که گرفتن خروجی رنگی برای پرینتر های لیزری به دلیل محدودیت اونها در ترکیب رنگ برای این پرینتر ها کار سختی محسوب میشه، ولی این نوع از پرینتر ها در گرفتن پرینت های متنی قدرت بسیار بالایی دارند.

 

پرینتر خانگی

 

مقایسه سرعت

به علاوه اینکه پرینتر های لیزری سرعت بسیار بالایی دارند. اگه یک پرینتر جوهر افشان قابلیت پرینت حداکثر 37 برگ در دقیقه رو داره، یک پرینتر لیزری می تونه این مقدار رو به حداکثر 75 برگ در دقیقه برسونه. مدل های کوچک تر و ارزون تر سرعت پایین تری دارند ولی مدل های بزرگ و پیشرفته که مخصوص مصارف اداری و صنعتی طراحی شده اند می تونن سرعت 40، 50، 60 و یا حتی 75 برگ در دقیقه برای پرینت تک رنگ ( سیاه و سفید ) و حداکثر سرعت 50 برگ در دقیقه برای پرینت های رنگی داشته باشن. این ویژگی باعث میشه تا این نوع از پرینتر ها برای پرینت های تعداد بالا همچون پرینت روزنامه و یا بروشورهای تبلیغاتی بسیار مناسب باشند.

 

هزینه ی پرینت

و در نهایت مهمترین برتری پرینتر های لیزری نسبت به پرینتر های جوهر افشان، هزینه ی پایین پرینت آنهاست. در حالی که هزینه ی هر برگ پرینت برای پرینتر های جوهر افشان بین 0.10$~0.30$ هست، این هزینه برای پرینتر های لیزری به تنها  حدود 0.02$ کاهش پیدا میکنه. که دلیل این امر قیمت متفاوت جوهر مورد استفاده در این پرینتر ها و همچنین مقدار مصرف جوهر آنهاست. که این امر باعث میشه تا علی رغم قیمت بالای اولیه خرید اونها، این پرینتر های برای پرینت با حجم بسیار بالا، مناسب و مقرون به صرفه باشند.

منبع :persenta

 

لینک‌های پربازدید:

خرید دستگاه چاپ بنر
خرید دستگاه چاپ پارچه
خرید چاپگر اکوسالونت

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد