23:17 - 1397/12/16

چرا نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا مهم است؟

آخرین فناوریها و تکنولوژی های صنعت چاپ لیبل و بسته بندی در نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا در طی چهل روز به نمایش در می آید و همه ابعاد و فناوری های نوین شرکتها ارایه میشود

چرا نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا مهم است؟

با توسعه کسب و کار در بخش لیبل و معرفی تکنولوژی های نوین صنعت چاپ لیبل و با همت بلند اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران شاهد روند روبه رشدی در این بخش هستیم، اما نگرانی ها از وقتی آغاز شد که تجربه تلخ تجمیع ماشین آلات افست در اذهان لیبلکاران تداعی شد.

رشد و توسعه این بخش همگام با فعالیت اولین نشریه تخصصی لیبل و چاپ بسته بندی به نام «صنعت سوم» و کسادی بازار در بخش افست با تبلیغات نمایندگی های ماشین آلات در هم تنیده شد تا لیبل و بازار آن رند و بورس بازار چاپ کشور شود.

حال این پرسش مطرح است که آیا کشورهای توسعه یافته هم دچار این قبیل مشکلات و تداخل های کاری و قیمت شکنی می شوند؟ از این رو حضور در نمایشگاه های اصلی و مهم صنعت چاپ اهمیت استراتژیکی پیدا می کند.

لیبل اکسپو اروپا بی شک بزرگترین و برترین نمایشگاه لیبل جهان است که در چهار دوره گذشته با درایت و سیاست گذاری دقیق و صحیح اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران مورد توجه دست اندرکاران صنعت چاپ و بسته بندی کشور قرار گرفته است و ماحصل این حضور توسعه، بازسازی و نوسازی بی نظیر ناوگان چاپ لیبل جمهوری اسلامی ایران در بخش خصوصی شده است.

از زاویه دیگر به این رویداد مهم نگاه می کنیم، روند نفوذ بزرگ و بی سابقه چاپ دیجیتال در تمام ماشین آلات چاپ -که باید آن را انقلاب دیجیتال صنعت چاپ نام گذاشت- تغییرات عمده ای در ساختار ماشین آلات و متعاقبا در تولید محصولات چاپ و چاپ بسته بندی ایجاد نموده است که آوردگاه بزرگ لیبل اکسپو برترین و مهمترین مکان ارایه فناوریهای نوین شرکتها و رقابت آنها خواهد بود.

از سوی دیگر حضور صنعتگران و آشنایی با امکانات جدید تولید در لیبل و سرمایه گذاری در سایر بخش هایی که بکر و یا در حال توسعه هستند می تواند از رقابت ناسالم ومهمتر اتلاف بزرگ سرمایه و رکود اقتصادی در این بخش جلوگیری به عمل آورد، سیستمی که باعث توسعه صنعت چاپ و چاپ بسته بندی در ابعاد گوناگون و در آینده ای نزدیک حرکت قوی تر و مصمم تر به سوی صادرات غیر نفتی خواهد شد.

اهمیت نمایشگاه لیبل اکسپو اروپا تاحدی برای تمام دست اندرکاران لیبل جهان مهم است که با نگاهی به نرخ هتل و پروازها بسوی بروکسل در زمان این نمایشگاه می توان به آن پی برد، بروکسل بلژیک میزبان بزرگترین و برترین نمایشگاه لیبل جهان است و برای چهار روز تمام دست اندرکاران و تولید کنندگان برتر بخش لیبل در قالب لیبل اکسپو اروپا گرد هم می آیند تا آخرین فناوریها و تکنولوژیهای لیبل و چاپ بسته بندی دنیای مدرن را ارایه نمایند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد