پرچم تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

پرچم های تبلیغاتی یکی از ابزارهای کارامد تبلیغاتی برای معرفی برند و تجارت و کسب و کارها هستند. پرچم ها توجه مخاطبان و مشتریان را در فروشگاه ها، نمایشگاه ها و رویدادها میتواند جلب کنند و روشی عالی برای بهبود جو و تبلیغ پیام های تبلیغاتی نمایشگاه های شما است.

پرچم تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

پرچم های تبلیغاتیبه عنوان ابزاری تبلیغاتی با دید بالا برای رویدادها، مشاغل و خدمات مورد استفاده قرار می گیرد.

پرچم های تبلیغاتی راهی عالی برای ارتقا سطح آگاهی از برند به ویژه برای رویدادهایی مانند نمایشگاه ها و غرفه ها در رویدادها و مکان های بیرونی و حتی در فروشگاه ها برای جذب مشتری و مخاطب فرصتی عالی است. برای آشنایی بیشتر باپرچم های تبلیغاتیبا ما این مقاله همراه باشید:

 

چرا از پرچم های تبلیغاتی استفاده میشود؟

اگر تجارت شما مجهز به موارد بازاریابی موثر باشد، افزایش ترافیک را در به حداکثر رساندن فروش در فروشگاه یا میزبانی یک رویداد موفق در فضای باز تجربه خواهید کرد. یکی ازملزومات نمایشگاهیفیزیکی بسیار مشهودپرچم های تبلیغاتیاست که در کسب و کارتان برای دستیابی به اهداف فروش فصلی خود میتوانید استفاده کنید.

امروزه با پیشرفت فناوری و دیجیتالی شدن همه چیز، بیشتر در زمینه حضور آنلاین افراد تمرکز میکنند. ولی استفاده از استراتژی و روشهای سنتی مانند بنرها، آگهی ها و پرچم ها همچنان از ابزارهای قدرتمندی هستند که برای پیشبرد اهداف و جذب مخاطب های هدف موثر هستند.

پرچم های تبلیغاتیابزار تبلیغاتی سبک و قابل حمل، بادوام و مقرون به صرفه ای هستند که برای تبلیغات داخلی یا خارجی مناسب و مقرون بصرفه هستند و بازده بالایی از سرمایه گذاری دارند. چطور؟پرچم های تبلیغاتیاز مواد با کیفیت بالا ساخته میشوند که می توانند در برابر نوسانات هوا در فضای باز مقاومت کنند. علاوه بر این همانطور که گفته شد این مواد سبک، قابل حمل و جمع آوری یا تجزیه آسان هستند. بنابراین می‌توانند برای سایر رویدادها و برای سالهای طولانی دوباره مورد استفاده قرار گیرند.

 

انواع پرچم تبلیغاتی

برای نمایش پیام برند خود 2 نوع گزینه از پرچم ها دارید: پرچم های اهتزاز و پرچم های رومیزی

  • پرچم تبلیغاتی رومیزی:این پرچم ها به دلیل کوچک بودن، روی میز‌های کارمندان شرکت ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پرچم‌های رومیزی در دو شکل معمولی و ال‌. وی.‌تی تولید ‌می‌شوند.

سایز پرچم تبلیغاتی رومیزی معمولی: ۲۰×۳۰ 

سایز پرچم تبلیغاتی رومیزی ال‌. وی.‌تی: ۱۰×۲۶

  • پرچم‌های اهتزاز: معمولا سایز پرچم های اهتزاز ۱۵۰×۹۰ سانتی متر یا ۷۰×۱۰۰ و ۱۰۰×۲۰۰ سانتی متر‌ است.

 

مزایای استفاده از پرچم های تبلیغاتی

  • نصب آنها آسان است (این پرچم ها روی مواد پلی استر چاپ می‌شوند و با سجاف دوخته شده دستی به پایان می‌رسند. پرچم ها همچنین با یک پرچم ، تیر ، پایه اختیاری و کیسه حمل همراه هستند ، به این معنی که شما می توانید پرچم خود را در عرض چند دقیقه برپا و برچیده کنید)
  • پرچم های تبلیغاتی، قابلیت چاپ دو طرفه دارند که باعث افزایش دید می‌شود و اطمینان می‌دهد هیچ مشتری پیام شما را از دست نمی‌دهد.
  • قابل تنظیم هستند.
  • سبک و قابل حمل هستند.
  • نیاز به نگهداری زیادی ندارند.
  • طراحی و چاپ آنها آسان است.
  • طیف گسترده ای از پرچم ها در اندازه ها و اشکال مختلف برای پرچم های تبلیغاتی ارائه میشود که می‌توانید متناسب با نیاز و هزینه ای که میخواهید بپردازید سفارش دهید.
  • امکان شخصی سازی کامل گرافیک های مدنظرتان در نمایش برند را می‌دهند.
  • پرچم ها را می توان در داخل و خارج از دفتر و شرکت استفاده کرد.
  • با ساده ترین روش حداکثر جلب توجه به غرفه یا نمایشگاه را فراهم میکند.
  • با دوام هستند( ضد باد هستند و در برابر آب و هوا مقاوم هستند.)
  • با صرفه جویی در وقت شما با ساختن تبلیغات روزانه، به شما فرصت بیشتری می‌دهد تا تجارت بیشتری داشته باشید.
  • آنها یک گزینه تبلیغاتی ارزان و مقرون بصرفه هستند.
  • می‌توانید مکان بهینه را انتخاب کنید: بسیاری از مشاغل با مشکل کمبود فضای برای تبلیغات در فضای باز روبرو هستند - به خصوص اگر در یک غرفه  یا یک رویداد فعالیت می‌کنید فضا محدود می شود. با این حال، با استفاده از پرچم های تبلیغاتی، می‌توانید در کمترین فضا به طور موثر تجارت خود را تبلیغ کنید.
  • پرچم نمایشگاهیراهی عالی برای جلب توجه مردم و جلب مشتریان بالقوه است، زیرا می‌توانند شامل آرم و اطلاعات شرکت شما باشند که به مشتریان بالقوه کمک می‌کند درک کنند تجارت شما چیست؟
  • برخی از این پرچم های تبلیغاتی را می‌توان به داخل زمین یا شن و ماسه پیچ کرد و این امکان را برای گزینه های اضافی قرار می‌دهد.
  • قابل شستشو ، نگهداری و استفاده مجدد هستند و در صورت مراقبت صحیح سالها خدمات را برای شما فراهم می‌کنند.
پرچم ساحلی طرح گل فروشی بادبانی
پرچم ساحلی و تبلیغاتی طرح گل فروشی مدل بادبانی

کاربرد پرچم های تبلیغاتی

پرچم ها در افتتاحیه های بزرگ، مسابقات، املاک، نمایشگاه های تجاری، رویدادهای فضای باز، نمایشگاه ها، جمع آوری کمک های خیری، جشنواره ها، نمایشگاه های جاده ای، نمایندگی های اتومبیل و موارد دیگر ایده آل هستند و همچنین در فضاهای داخلی دفاتر و شرکتها برای نمایش برند تجارت در روی میز نیز استفاده میشوند.

  • پرچم ها در ویترین فروشگاه ها:اگر مشاغل شما در یک مرکز خرید یا در یک جاده پرتردد است، مهم است که پیام خود را با رهگذران به اشتراک بگذارید. بنابراین شما به یک استراتژی تبلیغاتی چشم نواز نیاز دارید تا فروش بالقوه خود را از دست ندهید. پرچم های ویترین فروشگاه میتوانند کمک شایانی به تجارت شما بکنند.
  • پرچم ها در رویدادها و نمایشگاه ها:اگر کسب و کار شما در مکان های مختلفی عرضه و به نمایش درخواهد آمد یا سالانه در رویدادهایی شرکت می کند، این گزینه ضروری است. چرا که رویدادها و نمایشگاه ها، فرصت های بی نظیری را برای کسب و کار شما فراهم می کند تا بتوانید مشتریان جدید را تحت تأثیر قرار دهید. همچنین نمایشگاه ها مکانی است که می خواهید در آن برجسته شوید و به برند خود توجه جلب کنید. بنابراین بایستی با سرمایه گذاری موثر در موارد تبلیغاتی خود از این فرصت ها نهایت استفاده را ببرید.

پرچم های تبلیغاتی ایستاده یا رومیزی، ظرافت و حرکت را به فضای رویداد شما اضافه می کنند که توجه مشتریان را به پیام شما معطوف می کند. استخدام یک طراح یک روش مقرون به صرفه است تا اطمینان حاصل شود که پرچم های شما برند تجاری شرکت شما است. با انتخاب منسجم رنگ، قلم و استفاده از آرم، یک اثر ماندگار ایجاد کنید. این تبلیغات به مشتریان کمک می کند تا برند شما را به خاطر بسپارند و پس از یک رویداد پیدا کنند تا بتوانند رابطه فروشگاهی یا آنلاین خود را با تجارت شما ادامه دهند.

برای در حافظه ها ماندگار شدن و به خاطر سپرده شدن برند تجارتتان، پرچم ها گزینه مناسبی برای تبلیغات هستند. آنها به لطف شکل های منحصر به فرد، گزینه های طراحی و ارتفاع به شما کمک می کنند تا به اهداف جذب مخاطبین جدید برسید.

 

چگونه از پرچم تبلیغاتی مراقبت کنیم؟

آنها را به آرامی، بدون استفاده از مواد سفید کننده در آب سرد و با مواد شوینده ملایم شستشو دهید.

برای جلوگیری از جمع شدن پارچه، کم کم خشک کنید و بخار دهید تا در صورت لزوم چین و چروک ایجاد شود.

 

نکاتی که باید در مورد پرچم های تبلیغاتی رعایت کنید

  • اگرپرچم های تبلیغاتیشما کمرنگ شد، فرسوده شد یا هر مورد دیگر،آن را تعویض کنید تا مانع ایجاد مزاحمت بصری شوند.
  • پرچم ها را حتماً در جایی نصب کنید که جلوی علائم خیابان یا چراغ راهنمایی را نگیرند.
  • پرچم ها را به اندازه کافی دور از خیابان نصب کنید ،تا افراد دید خوبی نسبت به ترافیک پیش رو داشته باشند.
  • پرچم های خود را به اندازه کافی از پیاده روها دور کنید تا مزاحمتی برای عابران پیاده نباشد.
  • پرچم های تبلیغاتیخود را در مکانهایی که باد بیشتر است قرار ندهید، این کار نه تنها باعث افزایش طول عمر پرچم می‌شود بلکه می‌تواند از حرکت کردن انها به سمت ترافیک و ایجاد حادثه جلوگیری کند.

 

لینک‌های پربازدید:

خرید دستگاه چاپ بنر
خرید دستگاه چاپ پارچه
تهیه ملزومات نمایشگاهی

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد