14:01 - 1400/04/02
آگهی های مرتبط

بررسی دستگاه های کپی شارپ

دستگاه های کپی شارپ از برترین برندها با بالاترین کارایی و کیفیت میباشد. انتخاب برند مناسب دستگاه کپی یک تصمیم مهم است. دستگاه های کپی و چاپگرهایی که به طور مرتب خراب میشوند و نیاز به تعمیرات مکرر دارند باعث ایجاد هزینه های زیاد میشود. به همین دلیل برندی که برای دستگاه خود انتخاب می کنید میزان کارایی تجهیزات، تعداد دفعات نیاز به سرویس و نوع ضمانت آنها را تعیین می کند.

بررسی دستگاه های کپی شارپ

قبل از اینکه به خرید یک دستگاه فتوکپی اقدام کنید، بابازار چاپ ایرانهمراه باشید تا بررسی کوتاهی بردستگاه های کپی شارپداشته باشیم:

یک مزیتدستگاه های فتوکپی شارپاین است که طیف گسترده ای از امکانات را دارند و شما می توانید دقیقاً انتخاب کنید که کدام گزینه ها را برای محیط کار خود نیاز دارید.

هر محیط کاری متفاوت است و نیازهای منحصر به فردی دارد. دفاتر با حجم چاپ بالا مانند دفاتر حقوقی و دفاتر پیشخوان، ممکن است به سینی کاغذ اضافی یا واحدهای پانچ برای سوراخ کردن نیاز داشته باشند یا مثلا دپارتمان های بازاریابی یا مدارس ممکن است بخواهند کتابچه چاپ کنند. اما مزیت قابل توجه همانطور که در بالا نیز ذکر شد، این است که محدودهدستگاه های فتوکپی شارپبرای همه افراد مناسب است و می توان آنها را دقیقاً بر اساس نیازهای شما پیکربندی کرد.

دستگاه کپی sharp AR-X202
دستگاه کپی شارپ AR-X202

مزایای دستگاه های فتوکپی شارپ

  • دستگاه های فتوکپی شارپبه راحتی در کوچکترین فضاهای اداری جای می گیرند و فضای کمتری را اشغال میکنند.
  • محدوده دستگاه های کپی شارپ متناسب با هر نوع نیاز تجاری است. (از چاپگرهای رومیزی که از 20ppm تا دستگاه های بزرگ 70 صفحه در دقیقه کپی می کنند)
  • دستگاه های فتوکپی شارپاز فناوری تبلت در صفحه لمسی خود برای نمایش رابط اپراتور ماشین ها استفاده می کنند و کار با این دستگاه ها را برای همه ساده و آسان می کند.
  • شارپاز نظر طیف قیمت، در رنج دستگاه های فتوکپی میان رده میباشد و وسیله ای بسیار مقرون به صرفه با توجه به مشخصات و کارایی بالا در یک مارک معروف و قابل اعتماد است.
  • شارپ طیف وسیعی از چاپگرهای تجاری و MFP را تولید می کند، از دستگاه های رومیزی کوچک گرفته تا واحدهای شبکه ای بزرگ و با خروجی بالا
  • چاپ با کیفیت بالا
  • صفحه نمایش لمسی هوشمند
  • امنیت بیشتر
  • پشتیبانی عالی
  • کیفیت بالای ساخت و استحکام قطعات به کار رفته در آن‌ها

 

برند شارپ (sharp)

شارپکه امروزه یکی از بزرگترین برندهای جهان در زمینه تولید پروژکتور، مانیتور و طیف وسیعی از دستگاه های فتوکپی، دستگاه های چند منظوره وچاپگرهای لیزریو … است.

مکان اصلی برند شارپ یک مجتمع بزرگ در ساکای ژاپن است. این برند در سال 1912 در توکیو تاسیس شد و اکنون با سابقه بیش از یک قرن طیف گسترده ای از لوازم الکترونیکی مصرفی و تجاری را طراحی و تولید می کند.

برند شارپ

قیمت دستگاه کپی شارپ چقدر است؟

آیا برای دفتر کار خود خریددستگاه کپییا MFD شارپدر نظر دارید؟ با وجود دستگاه های متفاوت شارپ با ویژگی های متفاوت، انتخاب دستگاه مناسب برای دفتر کارتان می تواند کاری سخت باشد.

قیمت می تواند بر اساس اندازه و پیکربندی دستگاه کپی/MFD تفاوت قابل توجهی داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف قیمت و نوعدستگاه های کپی شارپمی توانید به بخش فروشگاهسایت بازار چاپ ایرانمراجعه کنید و از جزئیات فروش و لیست قیمت دستگاه ها اطلاع بیابید.

 

لینک‌های پربازدید:

خرید تونر
خرید دستگاه فتوکپی
خرید پرینتر

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد