00:54 - 1398/06/08

برگزاری دومین دوره نمایشگاه چاپ و بسته بندی در شهر آفتاب

غلامرضا شجاع فعال حوزه صنعت چاپ و مشاور عالی دومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی ، از برگزاری این نمایشگاه توسط شرکت برساز رویداد پارس با همکاری شرکت نمایشگاهی دوسلدورف (با دو برند دروپا و اینترپک) در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه در مرکز نمایشگاهی شهرآفتاب خبر داد.

برگزاری دومین دوره نمایشگاه چاپ و بسته بندی در شهر آفتاب

به گزارش بخشخبریبازار چاپ ایرانبه نقل از مهر , غلامرضا شجاع فعال حوزه صنعت چاپ و مشاور عالی دومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی ، از برگزاری این نمایشگاه توسط شرکت برساز رویداد پارس با همکاری شرکت نمایشگاهی دوسلدورف (با دو برند دروپا و اینترپک) در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه در مرکز نمایشگاهی شهرآفتاب خبر داد.

وی گفت: ۲۴ تشکل صنعت چاپ استان‌های کشور (بجز تهران) از برگزاری این نمایشگاه حمایت می‌کنند چرا که این رویداد می‌تواند موجب تقویت اعتبار و فروش محصولات ایرانیِ با کیفیت و ورود تکنولوژی روز جهان به کشور شود.

مشاور عالی دومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی با اشاره به استقبال نزدیک به ۷۵۰۰ بازدید کننده تخصصی از دوره قبلی این نمایشگاه، افزود: شرکت برگزارکننده نمایشگاه، قراردادی ۳ ساله با شرکت نمایشگاهی شهر آفتاب برای برگزاری این نمایشگاه دارد.

منبع :mehrnews

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد