تونر شارژ فتوکپی رنگی


شما در فروشگاه بازار چاپ ایران برای خرید تونر شارژ فتوکپی رنگی جستجو کرده اید
تونر شارژ فتوکپی رنگی در حال حاضر فاقد محصول می باشد
تونر شارژ فتوکپی رنگی در حال حاضر تامین کننده ای ندارد.
در صورتی که فروشنده تونر شارژ فتوکپی رنگی هستید، می توانید از طریق فرم درخواست فروشندگی اقدام به فروش تونر شارژ فتوکپی رنگی در فروشگاه بازار چاپ ایران کنید.
اگر به دنبال خرید تونر شارژ فتوکپی رنگی از فروشگاه بازار چاپ ایران هستید می توانید از بخش تماس با ما با همکاران ما تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت تونر شارژ فتوکپی رنگی برای شما تامین شود.

تونرهای شارژ رنگیکه معمولا در پک های چهار رنگی در بازار عرضه میشوند. این تونرها دارای حجم پودر چند صد گرمی تا چند کیلوگرمی در ظرفهای بطری مانند میباشند که بادستگاه های کپی رنگیسازگاری دارند. 
شما در حال مشاهده کالاهای گروه تونر شارژ فتوکپی رنگی هستید و می‌توانید با کلیک روی هر کدام، اطلاعات مربوط به هر محصول را مشاهده و خرید کنید.

تونر شارژ فتوکپی رنگی

اگر از دستگاه های کپی رنگی استفاده می کنید، حتما اسم تونر شارژ رنگی را زیاد شنیده اید. تونر شارژ کپی رنگی، از پر کاربرد ترین مواد مصرفی های موجود در بازار ماشین های اداری است که در رنگ های مختلف متناسب با نیاز کاربران عرضه می گردد. و برای شارژ مجدد کارتریج دستگاه های کپی رنگی استفاده می شود.
تونر شارژ رنگی دستگاه های کپی براساس مدل رنگCMYKاست که به صورت رنگ‌های آبی (Cyan)، قرمز (Magenta)، زرد (Yellow) و رنگ مشکی (Blak or key ) است، تولید می شود. همچنین از ترکیب این چهار رنگ طیف بسیار وسیعی از رنگها ایجاد میشود.
 این نکته را در نظر داشته باشید که برای هر کارتریج باید از تونر مختص خودش استفاده شود تا کیفیت چاپ، عمر و کارکرد دستگاه تضمین شود. در صورت ناسازگاری ممکن است آسیب های جدی به دستگاه وارد شود، و در کیفیت کار مشکل ایجاد شود. برای مثال اگر ازدستگاه های کپی رنگیکونیکا استفاده می‌کنید بایدتونر شارژ رنگیکونیکا را تهیه نمایید. همینطور برای مدل‌ها و مارک‌های دیگر نیز باید این نکته را حتما در نظر داشته باشید.
پودر تونر شارژ رنگی معمولا در ست چهاررنگ ارائه می شود. اما شما میتوانید به صورت تک رنگ نیز این تونرها را خریداری کنید.

 

تونر شارژ فتوکپی رنگی

 

نکات مهم استفاده از تونر شارژ رنگی‎

  • هنگام باز کردن در تونر از دستکش و عینک و ماسک استفاده کنید تا تونر با پوست و یا چشمانتان برخوردی نداشته باشد.
  • در صورت برخورد تونر با دست، لباس یا سطوح حتما با آب سرد بشویید.
  • حتما تونرها را در محیط خنک و خشک نگهداری کنید.(دمای مناسب نگهداری تونر بین 2 تا 35 درچه سانتی گراد است.)
  • قبل از استفاده از تونر شارژ جدید، تونر قبلی را از کارتریج به طور کامل پاکسازی کنید، این کار باعث بهتر شدن عملیاتچاپ و بسته بندیمی‌شود.
  • قبل از باز کردن در قوطی، به خوبی آن را تکان دهید و سپس به آرامی باز کنید.
  • تا حد امکان سعی کنید شارژ تونر حتما توسط کارشناس و تعمیرکاران انجام شود تا آسیب‌های احتمالی به کمترین حد لازم برسد.
  • توصیه می شود همواره از بهترین و معتبرترین تونرهای موجود در بازار استفاده کنید. تونر شارژی های ارائه شده توسط فروشگاه بازار چاپ ایران،کیفیت بالایی دارند و توسط کارشناسان و تکنیسن های تعمیرات ماشین های اداری تست شده است.

میزان بازدهی تونر شارژ رنگی

برای چاپ یا کارکرد تونرهای شارژ با توجه به وزن و کیفیت آن متفاوت است. معمولا رنگ سیاه در بین چهار رنگ وزن بیشتری دارد، اما از طرفی هم به علت پر مصرف بودن تونر رنگ مشکی جایگاه پر فروش تری در بازار دارد.

مواد تشکیل دهنده تونر شارژ کپی رنگی

تونرهای رنگی متشکل از کربن، پلیمر، پلی استر، رزین،اکسیدآهنو سایر رنگ دهنده ها هستند.

بسته بندی های تونر شارژ رنگی

ست چهار رنگ تونر شارژی در بطری ها و بسته بندی های متفاوت از مقدار گرمی یا کیلویی عرضه می شود. معمولا در بطری ‌ها و بسته ‌های 45 گرم تا 10 کیلوگرم عرضه می‌شوند.

 

تونر شارژ فتوکپی رنگی

 

خرید و قیمت تونر شارژ رنگی

قیمت تونر شارژ باتوجه به نوسانات بازار قیمت ثابتی ندارد. همچنینقیمت تونر شارژ رنگی، با توجه به وزن و برند مورد نظر متفاوت می باشد. اما به صورت کلی نسبت به خرید تونر کارتریج رنگی، قیمت تونر شارژ رنگی زیاد نیست و هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

هنگام خرید تونر شارژ رنگی به نکات زیر توجه کنید:

  • از سازگاری تونر با برند و مدل دستگاه مطمئن شوید.
  • به گرید بندی تونر توجه کنید( تونرهای گریدA) از کیفیت مواد بهتری در مقایسه با سایر گریدها برخوردار هستند.
  • از برندهای مطرحتونر شارژ فتوکپی رنگیمیتوان ریکو، اچ پی، کانن، توشیبا و زیراکس و ... را نام برد.
  • انواع تونر شارژ کپی رنگی را می توانید از طریق فروشگاه بازار چاپ ایران بصورت آنلاین سفارش دهید و در کمترین زمان به دست شما برسد.


خرید اینترنتی تونر شارژ فتوکپی رنگی

خرید اینترنتی تونر شارژ فتوکپی رنگی دربازار چاپ ایران، با توجه به اطلاعات و جزئیات ارائه شده برای هر محصول و همچنین مشاهده قیمتها بر اساس بودجه ای که دارید امکان پذیر است. 
در صورت عدم وجود کالای مورد نظر خود در لیست، میتوانید با پشتیبانی بازار چاپ ایران تماس بگیرید.